Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod powery 29. 11. 2018 12:45

@bodyczech: V tom dopise je číslo úvěrového účtu (nebo jak je to přesně nazvané). To by mě zajímalo, co na to řekne HB.
Náš ústav, se mými ústy co nejsrdečněji omlouvá za toto politováníhodné nedopatření, ke kterému dochází maximálně… kolikrát sestro? ;-)
Naposledy upravil powery dne 29. 11. 2018 13:50, celkově upraveno 1
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 29. 11. 2018 12:57

Stejný problém - kdysi jsem o EON žádal, nedostal, teď mi ji vypověděli. :shock: :D
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 29. 11. 2018 14:46

Franklin: to je v našem případě zralé na kontrolu v registrech. Anebo nám v lednu bez řečí nabídnout novou kartu :shock:
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kamziq 29. 11. 2018 15:16

Tak to by souhlasilo, proto jsem dostal dve vypovedi, jednou byla zadost o E.ONku zamitnuta a jednou schvalena. Ted mam tedy mozna sanci ziskat misto jedne E.ONky dve Hello kreditky.
:D
Kamziq
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 29. 11. 2018 17:02

Nóó, o Eonku jsem kdysi taky usiloval, jen si nepamatuju, jestli to ztroskotalo na tom, že mi ji neschválili kvůli tomu, že jsem už měl Cetelku (ale vyzpovídali), nebo že jsem nechal kontakt a nezavolali. Pak bych na nějaké své adrese taky mohl mít nějakou výpověď. Bože … :)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 29. 11. 2018 18:01

Zatím mam jen jednu vypoved s taky jsem s zadosti napoprve neuspel (uz si nepamatuju proc, asi jsem mel moc velky ramec na jinych kreditkach)
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 29. 11. 2018 21:59

me stale nezavolali, registrace 3 den od zverejneni. omg jako vazne?

napsal jsem i mail z druhého mailu na jejich info mail a zadna odpověď uz ani neralne nevim zda tam chci protože fakt extremek z toho zákaznického servisu (negativni mysleno)
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 29. 11. 2018 23:19

Zde je par fotek z predavani tech hodnotnejsich vyher z narozeninove souteze
https://www.hellobank.cz/o-nas/novinky/narozeniny-darky
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fiasky 30. 11. 2018 15:15

V tom textu výpovědi k E.ON kartě píšou, že chtějí závazky vyrovnat do 31.1.2019. Ale výpis za leden přijde až na začátku února. Jak to tedy mám chápat? Přece nemůžou předpokládat, že si všichni spočítají na halíř výši dlužné částky a tu jim pošlou už v lednu...
fiasky
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fc70 30. 11. 2018 15:26

No, taky můžeš tu kartu přestat používat dřív :)

V produktových podmínkách je, že už k datu vypovězení (tj. teď) můžou (nemusí) požadovat okamžité splacení.

A taky, že po účinnosti výpovědi karta přejde na „dohodu o splátkách“ (která je tak nějak vágní, asi se tím myslí aspoň povinnými minimálními splátkami), a není tam nic řečeno o pokračování bezúročného období.

Jestli to chceš hrát nadoraz a na sílu, tak si ty podmínky přečti. Pokud ne, tak postupovat podle pokynů banky (a podle toho, co si banka myslí, že ty pokyny znamenají, bez slovíčkaření) asi bude jednodušší a bez bolehlavů.

-- 30. 11. 2018 15:31 --

https://spolu.hellobank.cz/vse-k-nasim- ... #post38733 teď píšou, že závazky z ledna se mají uhradit do konce února. Jestli teda něčí post na fóru stačí.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 30. 11. 2018 18:57

fiasky píše:V tom textu výpovědi k E.ON kartě píšou, že chtějí závazky vyrovnat do 31.1.2019. Ale výpis za leden přijde až na začátku února. Jak to tedy mám chápat? Přece nemůžou předpokládat, že si všichni spočítají na halíř výši dlužné částky a tu jim pošlou už v lednu...

Nějak v tom problém nevidím.. 3 dny před koncem, vyrovnám na halíř (přece tu částku znám, viz IB či app) a pak už ji nepoužiju.
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chrudimi 30. 11. 2018 19:03

ROlda78 píše:Nějak v tom problém nevidím.. 3 dny před koncem, vyrovnám na halíř (přece tu částku znám, viz IB či app) a pak už ji nepoužiju.


Abych věděl, kolik mám vyrovnat, musím počkat na zaúčtování transakcí, takže bych ji nesměl používat o něco déle, ale na tohle už je na fóru Hello odpověď:

1. Je nutné uhradit veškeré závazky na E.ON kartě do 31. 1. 2019?

Pokud klienti využijí konverze na Hello kreditku - jejich veškeré závazky z E.ON karty budou převedeny na jejich novou Hello kreditku.

Klienti, kteří přechodu na Hello kreditku nevyužijí - dle výpisu za leden 2019, který obdrží na začátku února 2019 uhradí své závazky do konce měsíce února, do 28. 2. 2019.
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 30. 11. 2018 19:05

Sláva, takže za platby v 01/2019 bude ještě bonus.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 30. 11. 2018 21:08

chrudimi píše:Abych věděl, kolik mám vyrovnat, musím počkat na zaúčtování transakcí, takže bych ji nesměl používat o něco déle...

Takhle to ale opravdu není.. V HB! je zůstatek vždy aktuální - včetně blokací. Že tam platby naskočí až po 2-3 dnech je věc druhá ("zůstatek" se mění hned).
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 30. 11. 2018 21:21

Platí pro CZK, ale pro jiné měny aktuálně blokovaná částka nutně neodpovídá tomu co bude nakonec zaúčtováno.
stepano
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků