Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod taylor729 14. 2. 2019 22:48

wit.cz píše:Fungují. Čteme toto fórum :-)

V cem je tedy problem?
Cvc kod zadavam spravne.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 14. 2. 2019 23:04

že by ti kolega "wit.cz" naznačoval, ať pročteš posl. pár stránek
nápověda 3D Secure :-]
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 15. 2. 2019 00:25

Diky,uzjsem to zprovoznil. Jedu prevazne z mobilu, kdese vyhledava trochu nepohodlne, tak se omlouvam.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod Nada22 15. 2. 2019 10:34

Tak jsem se zeptala, proč jsem nedostala Valentýnskou nabídku a toto je odpověď.

Dobrý den,
nabídka byla primárně rozesílaná klientům s trvalým bydlištěm přímo ve městech s kamennou pobočkou.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem


To mi hlava nebere.
Nada22
Návštěvník

Odeslat příspěvekod chrudimi 15. 2. 2019 10:38

Nada22 píše:Tak jsem se zeptala, proč jsem nedostala Valentýnskou nabídku a toto je odpověď.

Dobrý den,
nabídka byla primárně rozesílaná klientům s trvalým bydlištěm přímo ve městech s kamennou pobočkou.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem

To mi hlava nebere.


Ony ty nabídky byly dvě, 10% na jídlo a dárek na pobočce, odpověď banky je evidentně k tomu druhému. Na druhou stranu pak nechápu, proč takto nešla koncipovat i výroční soutěž. :roll:
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 15. 2. 2019 11:33

Jestli nebyla akce 10% pro méně aktivní uživatele KK za účelem podpory využívání produktu?
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod powery 15. 2. 2019 13:02

Nabídku na slevu 10 % jsem dostal a neřekl bych, že jsem méně aktivní uživatel KK. Útrata v lednu asi 20k. Spíš bych to viděl na klasický nepořádek v HB při posílání mailů. Někdy přijde stejná informace víckrát, někdy nikdy.
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 15. 2. 2019 13:23

Delitzsch píše:Jestli nebyla akce 10% pro méně aktivní uživatele KK za účelem podpory využívání produktu?

Spíš nebyla, protože po zrušení vratky 2% a 5% v ALZA ji používám akorát na zahraniční platby a nic jsem nedostal.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _vpa 15. 2. 2019 13:40

Sofistikovaný náhodný výběr
_vpa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ripper6 16. 2. 2019 05:28

Je to nahodny vyber, Hello i drivejsi Cetelem napsano v domacnosti na dve rozdilne osoby, kazdy min 2 kk.
Jeden dostal nabidku, ze treba muze mit za 1000kc utratu za kupony kde si vybere, druhej nic :(
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod y2key 21. 2. 2019 16:36

Jak je to u spořícího účtu s 1,5% při překročení 300tis. ? Začne se úročit celý zůstatek 0% a nebo se i nadále úročí 300tis. 1,5% a zbytek 0% ?
děkuji
y2key
Diskutér

Odeslat příspěvekod chrudimi 21. 2. 2019 17:19

y2key píše:Jak je to u spořícího účtu s 1,5% při překročení 300tis. ? Začne se úročit celý zůstatek 0% a nebo se i nadále úročí 300tis. 1,5% a zbytek 0% ?
děkuji


https://www.hellobank.cz/content/dam/danube/documents/cs_CZ/ucty/Sazebn%C3%ADky/%C3%9Arokov%C3%BD%20l%C3%ADstek%20pro%20b%C4%9B%C5%BEn%C3%BD,%20spo%C5%99ic%C3%AD%20a%20z%C3%A1kladn%C3%AD%20%C3%BA%C4%8Det%20-%20platn%C3%BD%20od%201.%2011.%202018.pdf?logActivity=true
chrudimi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 26. 2. 2019 10:38

Včera provedená úhrada kreditky HB ze spořáku HB se už dneska přičetla na kreditní účet. Ještě před měsícem jim to trvalo dva dny.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 26. 2. 2019 11:16

Přesně stejná zkušenost u mě, včera příkaz z ČSOB, dnes na kreditním účtu v HB.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filas81 26. 2. 2019 11:27

taky mám stejnou zkušenost v posledním týdnu, vždy do druhého dne připsáno
filas81
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků