Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Delitzsch 8. 1. 2020 22:33

No, teď už nemusíte ty údaje řešit, když jsou zase znovu v rozporu se srozumitelně vyjádřeným stanoviskem banky zveřejněny zde na fóru... :tleskani
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod dr._lukas 8. 1. 2020 23:07

Kde to oficiální vyjádření banky vidíš? :-D
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 9. 1. 2020 06:19

Kromě posílení iluze vlastní všemocnosti nemá ten krok reálný smysl. Přátelský “týpek z banky” k dispozici pro řešení podnětů lidí z fóra nebude.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 9. 1. 2020 19:43

Zažádá o změnu emailové adresy, když mu to bude vadit. Kolikpak lidí ho asi kontaktovalo? 10? 100? 1000? Nebo víc?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlkoslav 10. 1. 2020 09:38

Ze změny produktových podmínek pro revolvingové úvěry účinných od 11.3.2020 soudím, že doba čerpání z hellokreditky bez stálé měsíční platby končí.
2.15.5. Jsme oprávněni určit, že náklady nebudou po námi stanovenou dobu požadovány. Nejsou-li takto účtovány úroky, jedná se o tzv. bezúročné období, po které nejste povinen hradit ostatní náklady, zejména úhrady za pojištění, pokud bylo pojištění sjednáno. Bezúročné období se uplatní pouze u částek Úvěru čerpaného formou bezhotovostní úhrady zboží nebo služeb u obchodníka a nevztahuje se na výběr hotovosti např. z bankomatu nebo prostřednictvím obchodníka, ani na zaslání peněžních prostředků na jakýkoliv účet či poštovní poukázkou, dále na platby finančním institucím, kdy se jedná zejména o dobíjení elektronických peněženek, virtuálních účtů, předplacených karet (provedené transakce s MCC kódem 6012, dle platného seznamu karetní společnosti MasterCard). Pro zachování výhody bezúročného období jste povinen dlužnou částku, kterou v tomto období vyčerpáte a je uvedena na výpisu, uhradit v plné výši v námi stanovené lhůtě příchozí úhradou.
vlkoslav
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Dr.D 10. 1. 2020 09:47

Nic takového jsem z toho nevyčetl...
Dr.D
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 10. 1. 2020 09:48

Z čeho to tam vyplývá? Tady se mluví o bezúročném období. Do toho se ani nedostaneš, když je na konci měsíce splaceno. Pak není ani žádná dlužná částka.
hopo.hopo
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 10. 1. 2020 09:51

Prosim je nejaka šanc pres toho tajnyho HB zdroje zridit primo KK v sifre firmy AAA, aniz bych vlastnil jinou KK HB?? Dekuji za kompetentni odpoved.
redhaven
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2020 10:11

Klienti, kteří nemají žádnou kreditku HB, mohli vždy požádat o KK Mototechna přímo v AAA a jiná cesta údajně neexistuje a neexistovala. To nesystémové řešení bylo jen pro klienty, kteří měli standardní KK HB a chyba systému z tohoto důvodu neumožňovala dokončit žádost v AAA, ačkoliv to mělo jít. Teď už není ani nestandardní cesta pro tyto klienty. Pokud nemáš nic, můžeš žádat v AAA o KK Mototechna a v HB o standardní KK. Pokud nijak zvlášť nestojíš o KK Mototechna, proces v HB bude asi jednodušší.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 10. 1. 2020 10:24

Dostal jsem běžnou poštou (v normální obálce) novou kreditku Cetelem a instrukcí, že mohu začít platit a tu starou (které končí platnost) mám přestřihnout a zahodit.
Čekal jsem, že novou kartu bude třeba před prvou platbou aktivovat (jako u jiných bank - např. v IB), ale je skutečně plně funkční pro platby.

Takže kdyby někdo mou kartu z obálky vytáhl a začal platit, celkem by mne zajímalo jak by probíhala reklamace plateb.
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 10. 1. 2020 10:51

Neni nahodou stále potreba provest prvni transakci kontaktne se zadanim PIN?
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2020 11:19

To asi je, ale jen pro aktivaci bezkontaktní funkce. Tím se riziko minimalizuje - je potřeba PIN.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 10. 1. 2020 11:55

Prvých několik plateb novou kartou jsem (zatím) provedl na internetu..... Mělo by zafungoval 3DS, ale to na zahraničních webech není a i u některých malých CZ plateb to jde bez ověření (Regiojet).
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 10. 1. 2020 12:05

Banka k tomuto problému v minulosti uvedla, že mají nějaký zvláštní režim sledování nových karet. Kdyby se na nich dělo něco zvláštního, tak to budou s klientem řešit. A limit internetových plateb je nastaven na 0. Bezkontaktní nefungují. Je nutný PIN. Moc mě to ale neuklidňuje. Dříve jsem na fóru argumentoval, že by problematickou transakci bylo možné reklamovat. To je sice pravda, ale to reklamační řízení může být dost komplikované. Teď jedním takovým (u jiné banky) procházím a je to nesmírně zatěžující, už mi to přineslo hodně stresu. Závěr: Zasílání aktivní karty je problém.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 1. 2020 12:08

Nevidím v tom problém, případné riziko jde za bankou. Proto upřednostňuji české karty - v případě sporu se mohu obrátit na finančního arbitra.

Delitzs: trvá to déle než nějakou rozumnou dobu (14 dní?), dej to arbitrovi. Já už mám za sebou 3 spory, všechny vítězné. Nejdříve neochota to řešit (strategie "mrtvý brouk" ), nebo rovnou zamítnutí. Po zahájení řízení vyplaceny peníze do 2 týdnů
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků