Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jujec 4. 5. 2020 06:39

minarjo píše:...
Jinak jsem na Twisto pěkně naštvaný (a z hlediska tarifu jsem na tom obdobně jako ty): jako už víceletému uživateli tarifu online mi zkraje února nabídli emailem kartu (tedy tarif Standard) zdarma, emailem mi potvrdili že to bude na rok, a ejhle, teď jsem dostal před cca týdnem email, že 5.5. tříměsíční bezplatné vedení končí, tedy pokud nechci platit, ať si k 1.5. zněním na online, což jsem udělal. Na email, že neumějí držet slovo, se ani neobtěžovali odpovědět (je to už cca 4 dny). Ach jo :(, krize covid asi doléhá na finanční sektor víc a víc a úspory hledají všude, nejen snížením úroků spoření.


A neměl jsi náhodou v tom e-mailu větu: "Pokud jste se s námi domluvili na dodatečném prodloužení tarifu, neberte zprávu v potaz. Informaci o končícím bezplatném období najdete ve svém Twisto účtu." Protože i v té nabídce na kartu na rok zdarma bylo uvedeno, že jejich systém po třech měsících bude upozorňovat na konec platnosti a že k tomu nemáme přihlížet.
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 5. 2020 08:04

NE, neměl, navíc i v mém Twisto účtu na webu byl konec také k 5.5., bohužel :(. Ono toto ani nebyl automaticky generovaný email, ale cílená "nabídka" (v podstatě v mém případě výpověď bezplatného vedení, oznámená cca 10 dní předem) zaslaná z emailu cílených nabídek (od Kateřiny z Twisto). Nejsem blbý, abych nečetl emaily celé. To co zmiňuješ mi skutečně i tvrdili na můj dotaz hned po zřízení v únoru (jsem to sem i tehdy psal), teď zkrátka otočili. Nejvíc mě ale naštvalo, že teď vůbec neodpověděli na můj slušně formulovaný dotaz, proč tento email a proč tedy nedrží slovo vést zdarma rok. A pokud šlo o omyl, ať mi tarif Standard, u kterého jsem v systému nastavil změnu na Online platnou jako vždy u nich od prvního, tedy 1.5., ponechají. Žádná jejich odpověď, i změna na Online byla prvního provedena (a už to je přes týden od mého emailu) :(. Fakt úchvatná společnost, možná ji koronavir potápí (zvlášť pokud ani před ním neměli kdovíjaké zisky, nevím jak na tom jsou), tak ani nemají čas/chuť odpovídat...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 4. 5. 2020 11:19

minarjo:
Oni (Twisto) podle mne mají času dost když jsou schopní neustále vymýšlet kdejaké kraviny a rozesílat e-maily s přihlouplými, naivními a puberťácky formulovanými texty. Když jim napíšeš něco co jim není příliš po chuti nebo se jim nehodí tak se nediv, že se to snaží ignorovat a tzv. zamést pod koberec. Od této firmy solidní a čestné jednání asi nejde očekávat.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lenka_2 4. 5. 2020 19:49

Hlavně to celé patří do vlákna Twisto a ne Hellobank.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 5. 2020 22:36

Pravda, poslední příspěvky (od @jujec sem) může Patrik či jiný admin přesunout do vlákna Twisto, ani jsem si nevšiml...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zajoch10 5. 5. 2020 23:39

Jen pro info - výpis za duben vystaven, úroky 0kč - řešila jsem tu jestli je nutné doplácet částku, kterou mi vrátil obchodník, abych měla v bezúročném období srovnanou vyčerpanou částku na konci března.
Asi to tu využívá minumum lidí, kdyby ale náhodou někdo ano, tak peníze které vám vrátil obchodník znovu platit nemusíte :-)
Zajoch10
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 6. 5. 2020 09:39

Ale pouze pokud nečerpáte, což jsi zmiňovala, že čerpáš, nebo se pletu? Pokud máš tento měsíc úrok 0, tzn., že jsi nečerpala, pak ano, vratka obchodníka nehraje roli.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 6. 5. 2020 10:55

Minule jsi psala
Zajoch10 píše:"Uvedené informace zatím v našich produktových podmínkách nemáme. Snažíme se je aktualizovat co nejrychleji, aby obsahovaly veškeré potřebné informace. Z tohoto důvodu tento měsíc již další platbu zasílat nemusíte"
což skoro zní, jako by ti dali jednorázovou výjimku – tak bych se zevšeobecňováním byl trochu opatrný.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zajoch10 7. 5. 2020 21:38

fc70: žádnou vyjímku nemám. Kolegyně v práci řešila to stejné - částka k úhradě v bezúročném období 20t, 10t ji v dubnu přišlo od obchodníků jako několik vratek, vrátila tedy jen 10t - vůbec to neřešila jako já - no a výpis vpořádku, úrok 0 - takže jen straší. Jediné co tam je je to, že ve výpise je vidět minimální splátka do 17.5. - to jsem tam nikdy neměla, takže uvidíme co příští měsíc? O mě ví, řešila jsem to s nimi přes zprávy, tak se případně ozvu a dám vědět

-- 7. 5. 2020 22:39 --

wit.cz píše:Ale pouze pokud nečerpáte, což jsi zmiňovala, že čerpáš, nebo se pletu? Pokud máš tento měsíc úrok 0, tzn., že jsi nečerpala, pak ano, vratka obchodníka nehraje roli.

Čerpala jsem, ke konci měsíce se karta používala, vyčerpáno bylo cca 5t
Zajoch10
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Markil 8. 5. 2020 13:06

Pročpak asi po tobě chtějí minimální splátku?
Naposledy upravil Markil dne 8. 5. 2020 13:29, celkově upraveno 2
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 8. 5. 2020 13:19

Ta tam je snad vždycky, když je při vyúčtování čerpáno, ne? (Jen usuzuji, mám ji vždy nulovou.)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 8. 5. 2020 13:34

Ne; normálně se při využívání bezúročného období ukazuje minimální splátka 0, splátka v bezúročném období = zůstatek na výpisu zaokrouhlený na koruny nahoru.

Takže tohle opravdu vypadá, že to systém vzal jako částečnou splátku. Kdy/jestli se objeví úroky, netuším.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 8. 5. 2020 14:21

Taky to tak vidím... Protože splácím před výpisem a dříve párkrát v rámci bezúročného období, nedokážu říci, jak přesně vypadá výpis, kdy a kde se tam objevují ty úroky, ale to, že požadují minimální splátku někdy do poloviny měsíce nasvědčuje tomu, že už tam nějaká částka jede jako úročený úvěr. Při čerpání v rámci bezúročného období tam minimální splátka nebývala.. Rozhodně bych se tady neradoval a šel bych to splatit...
Markil
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 19. 5. 2020 21:46

jen bych se chtěl ujistit, gbit nemá vliv ani na KK Moto a platbu na benzínce, že? Tedy co je císařovo, zůstane císaři. Díky.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 20. 5. 2020 15:38

Máte někdo z poslední doby zkušenost, že pokud vezmete zboží z Datartu na splátky, tak po nějaké době zasílají coobrandovou kk? Dříve to tak fungovalo, ale nyní jsem o tom dlouho neslyšel...
bodyczech
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků