Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 11. 2020 08:36

Evidentně se v tom vrtali a problém ladili - já včera krátce před půlnocí viděl ve smartbankingu jen kreditku, BÚ a SÚ jako by neexistovaly.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 16. 11. 2020 10:31

Zakládal jste si někdo běžný účet z již funkční aplikace? Skutečně musím žádost znovu kompletně ručně vyplnit a zaslat dokumenty a žádný požadovaný údaj se nepropíše z již existujícího SÚ či KÚ?
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod audiobullys 16. 11. 2020 14:17

Brzy ráno mi odešla platba z RB do hellobank, je po 14 hod a peníze stále nikde. Nechodí ty peníze třeba až kolem 15 či 16 hodiny do tehle banky? Já mám pocit že v minulosti se mi to již jednou stalo a přišly až po 16 hod. Přitom z KB tam jsou hned následující hodinu.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 16. 11. 2020 14:41

audiobullys: ale kam? primo na Hello ucet a nebo kreditku? Treba u kreditek to docela trva :(
To poslu penize a nic nez to tam dorazi.
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod mlrs 16. 11. 2020 16:25

bodyczech: ja to mel naopak - mel jsem bezak, kde jsem jim vsechno zaslal...no a pak u sporaku jsem jim za 2 dny zasilal to vsechno znova jak hnup...
mlrs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 16. 11. 2020 16:41

Všechno posílám na běžnéj až pak na jiný účty hello. Obávám se že nepomůže večer ani vkladomat jestli teda nakej vůbec v Praze maj, tudle jsem byl v Brně a to byl asi jen na výběry.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 16. 11. 2020 16:55

mlrs: dík za odezvu. Trochu jsem se obával, že to tak bude, je to vážně garážovka... :roll:
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mlrs 16. 11. 2020 17:12

tak tam by stacilo v ty aplikaci dodelat jeden rozhodovaci blok - "posilal klient uz vsechny pozadovane dokumenty?" -> ANO -> zalozim hned; NE -> chci to po nem...
Nejlepsi bylo, ze jsem na ten sporak musel zaslat i tu aktivacni platbu (stejne, jako jsem ji 2 dny predtim posilal na bezak - coz jsem ale jako novy klient chapal) - to uz jsem jim aj volal, jestli se uplne nezblaznili - a tvrdili mi, ze jako ne :-D
mlrs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 16. 11. 2020 17:19

Tak po 17 hod došly peníze, slušná banka todle.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 16. 11. 2020 17:22

Tak zrovna v kombinaci RB - Hello bank! bych se neodvážil tak jednoznačně tvrdit, na které straně je chyba.
Pravý Tomáš Marný
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fffff 16. 11. 2020 18:50

Však okamžité platby HB nepodporuje, tak je to OK, mohla to také připsat až druhý den.
fffff
Návštěvník

Odeslat příspěvekod audiobullys 16. 11. 2020 21:57

Většinou to vložím v KB a odešlu převodem a do hodiny dvou je to v hello.
Tady jsem to odeslal v neděli večer, v pondělí ráno to už odešlo z RB a přistálo to až po 17 hodině v hello.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 11. 2020 23:44

Tak už týden řeším s HB nemožnost převádět peníze čímž mi tím znemožňují tuto banku aktivně používat. Po delší době kdy jsem HB nepoužíval jsem si tam před nedávném zase zaslal nějaké peníze s tím, že tuto banku občas použiji. Chtěl jsem platit kartou, ale peníze které mám na spořáku bohužel nejdou převést na běžný účet a tím je ani nemohu použít pro platby kartou. HB to ale příliš nezajímá a asi to nehodlají řešit. Týden s nimi komunikuji e-mailem a přes jejích fórum, ale tato komunikace docela dost vázne. Nejdříve chtěli zaslat ohledně toho e-mail, pak některé údaje k ověření a dnes částky které jsem se snažil mezi účty převádět a jestli mi dorazila autorizační SMS. To vše jsem jim zaslal, ale doposud ty převody funkční nejsou. Mám dojem, že to co po mne chtějí zaslat je pouze kvůli tomu aby ve mne vzbudili dojem, že na tom pracují, ale ve skutečnosti na to asi kašlou. Měl jsem v úmyslu si do HB zaslat ještě nějaké další peníze, ale za současné situace by to asi nebylo příliš rozumné. Už nevím co bych měl ještě udělat pro to aby to v HB konečně začali brát vážně a vyřešili to. Možná by pomohla nějaká stížnost na banku u ČNB nebo já nevím kde s tím, že mi tato banka bezdůvodně blokuje peníze a odmítá to řešit. S takovým přístupem k bankovnictví a ke klientům by HB asi měla sbalit kufry a co nejdříve odtáhnout z Česka tam odkud zde přišli. Máte někdo podobné zkušenosti nebo problémy s HB?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod fffff 19. 11. 2020 03:53

Lhůta na reklamaci je měsíc a ty si chceš stěžovat už po týdnu?
fffff
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 19. 11. 2020 08:37

Vlazy, klídek... Mně ztratila Liška zkurv... výpověď smlouvy a místo peněz na účtě je mám stále u ní... Ani slovo omluvy, ani slovo vysvětlení, jak k tomu mohlo dojít. Prý si mám podat výpověď novou a přidat k tomu žádost o zkrácení výpovědní doby. Jenže nevím, jak to udělat, podání výpovědi u stavební spořitelny, navíc opakované, nepatří mezi důvody uvedené ve vládním nařízení ohledně koronaviru :D .
Pravý Tomáš Marný
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků