Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod xls 19. 11. 2020 22:08

HB samozřejmě není bezchybná, ale když vidím, s jakým materiálem musí pracovat, tak je lituju.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 19. 11. 2020 22:13

fc70 píše:E-mail je nešifrovaný (stejně jako telefon), ale předává se narozdíl od telefonu přes víc třetích stran, takže je míň bezpečný, a hlavně je každá e-mailová zpráva oddělená, takže se e-mailem nejde jednou autentizovat a pak mít delší konverzaci.
Možná mi nebudeš věřit, ale mne požádali abych jim e-mailem zaslal některé ověřovací údaje, což mne trochu udivilo, že to chtějí zaslat e-mailem. Vyhodnotil jsem to, že se nejedná o nějaké hodně citlivé a snadno zneužitelné údaje a tak jsem jim to zaslal. Chci aby můj problém řešili a tak mi asi příliš nezbývá nic než s bankou na tom spolupracovat.
fc70 píše:Moje obecná zkušenost je, že banky umí e-mailem daleko míň nebo daleko komplikovaněji, než po telefonu
Moje zkušenost je spíše opačná. Samozřejmě v případě pokud na e-maily někdo reaguje a neignoruje je nebo na ně neodpovídá nějaký nastavený automat. Já tam kde to jde se snažím komunikovat (nejen s bankami) spíše a především e-mailem než telefonicky. Po telefonu toho člověku často namluví docela dost a není příliš čas nad tím vším dostatečně přemýšlet a rychle na to reagovat a než skončí hovor tak polovina z toho co člověku namluvili se často zapomene. E-mail si můžu do počítače uložit tak abych ho měl kdykoliv k dispozici a mohu si ho v klidu přečíst a popřemýšlet nad tím co mi napsali a pak v klidu na to reagovat a odepsat pokud to vyžaduje odpověď. Samozřejmě jsou situace kdy je vhodnější telefonovat nebo kdy si telefonát přímo vyžádají, ale mne se spíše osvědčuje e-mailová komunikace. Já jsem v tom mým případě byl ve fóru Hello spolu přímo požádaný o kontaktování infolinky s tím, že jim mohu napsat i e-mail, což jsem udělal. Nikdo z banky mne o telefonát přímo nežádal.
fc70 píše:Primárně ale počítej s tím, že banka má věci, a obzvlášť bezpečnostní postupy, nějak automatizované a nastavené, takže jestli ti napíšou, že máš zatelefonovat, tak zatelefonuj. Vyjednávat nějaké alternativy možná jde, ale vždy počítej, že to tím komplikuješ.
S bezpečnostními postupy banky samozřejmě počítám a nemám s tím problém. Nemyslím si, že bych to tou e-mailovou komunikaci s bankou komplikoval když mi sami nabídli mj. i možnost komunikace e-mailem.

Dnes odpoledne mi telefonovala paní z banky s tím, že jejích technici to už upravili a mělo by to už být v pořádku. Požádala mne abych to zkusil z mobilu a také i z IB v počítači jestli je to už opravdu v pořádku. Samozřejmě, že tak jak jsem předpokládal to v pořádku nebylo a bylo to pořád stejné (nefunkční). Řekla mi, že to znovu předá technikům k dalšímu řešeni a jakmile to bude vyřešené tak, že mne budou kontaktovat. Nedokázala mi ale sdělit kdy to opraví s tím, že to může být už zítra, ale také za týden nebo dva. Také mi potvrdila, že v sobotu a neděli kvůli nepracovním dnům se na tom pracovat nebude. Údajně se jedná o nějaký technický problém. Nadělali klientovi problémy a nyní jich to příliš netrápí aby to bylo co nejdříve vyřešené.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod ripper6 20. 11. 2020 19:05

vlazy: vysvetleno, tak je to potom ok zvlast kdyz ti to banka sama navrhla ten email :)
A mas info cim to je nebo kde se stala chyba? :)
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 21. 11. 2020 00:30

ripper6 píše:A mas info cim to je nebo kde se stala chyba? :)
vlazy píše:Údajně se jedná o nějaký technický problém.
Pro mne ani tak není důležité čím to konkrétně bylo. Pro mne je důležité aby mi to co nejdříve zprovoznili a to se bohužel doposud po více jak týdnu nestalo. Nyní je sobota a neděle a v pondělí se na to asi zapomene a já budu čekat dál. Asi se bude třeba s tím nakonec obrátit na ČNB nebo finančního arbitra. Mám dojem, že na tom asi vůbec nepracuji, protože jinak by to už dávno muselo být opravené a mne jen tak občas něčím oblbují aby mne tím uklidnili a vzbudili dojem, že se na tom pracuje.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod fffff 21. 11. 2020 07:05

Na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů, tak se uklidni, než začneš otravovat státní instituce stížnostmi, nebo ti je budou muset zamítat.
fffff
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 11. 2020 09:11

Na to, aby sepsal podání k FA, ČNB ..., vlazy nemá. On jen tak vyhrožuje.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod fffff 21. 11. 2020 09:17

To není nic těžkého, zkopíruje to, co napsal sem. :D
fffff
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 11. 2020 09:19

Všechno? :D To asi nebude přezkoumatelné.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 21. 11. 2020 09:36

Vztah vlazyho a HB je od počátku komplikovaný. Již seznámení (kdy si zde neúspěšně žádal o KK v běžně nenabízené variantě bez poplatku) nebylo láskou na první pohled. A od té doby jeho útrapy pokračují. Pokud může něco nefungovat, stane se to právě jemu. A když žádá pomoc, nikdo mu nerozumí. Snaží se, co může. Ani nacionalistická kritika francouzských cizáků nepomáhá. Nebylo by rozumné zkusit jinou banku?
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 11. 2020 09:42

Nj, ale na první pohled se vlazy zamiloval jen do Equa banky, srdnatě ji tu brání léta a byla by to láska až za hrob, kdyby ... No, snad ten prodej nevyjde, protože pak by nastal konec světa ...
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod fffff 21. 11. 2020 09:50

Vlazy má takovou jednu nereálnou představu, že banka je podnik, kde musí všechno fungovat.
:D
fffff
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vlazy 21. 11. 2020 10:49

Já jsem žádnou reklamaci nepodával. Pouze jsem HB dal vědět, že mi to nefunguje a požádal je aby to zprovoznili. Od té doby banka pouze tvrdí, že na tom pracuji, ale bohužel ani po více jak týdnu se na tom nic nezměnilo k nápravě a je to pořád stejné, což nasvědčuje, že se na tom asi ve skutečnosti nepracuje. A nebo mají v bance až tak neschopné lidí kteří to opravit neumí.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod wit.cz 21. 11. 2020 11:01

Ono v korporátu je úspěchem, když si za týden někdo vůbec přečte mail. Nikoliv aby byl problém vyřešen.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fffff 21. 11. 2020 11:25

Jo máš postupovat standardním způsobem, podat reklamaci.
fffff
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ripper6 22. 11. 2020 16:47

wit.cz píše:Ono v korporátu je úspěchem, když si za týden někdo vůbec přečte mail. Nikoliv aby byl problém vyřešen.

Jak to? Me zase bylo receno, delal clovek v korporatu, tak to musi jit hned, radne a uz se jede a ne jak nekde ve statnim podniku kde se nejdriv uvari kafe a ceka az vychladne :D

-- 22. 11. 2020 16:51 --

fffff píše:Vlazy má takovou jednu nereálnou představu, že banka je podnik, kde musí všechno fungovat.
:D

To nemusi hned, ale nemuze za to ze to nejde, takze se jen pta na zkusenost nebot nevi co s tim kdyz mu banka zadrzuje penize a on nemuze je vybrat, prevest nekam nebo s nima nakladat a netusi proc :(
A s Equa to asi moc mit spolecne nebude (ta laska na prvni pohled). Ja treba nehanil vubec mBank, rikal jooo vzdyt to v poho funguje, no a tam jsem se pak za 2 roky dockal, me banka ukazala jak to nefunguje >:-(
A ano reseni by bylo just jim ucet proste zrusit a vse vypovedet, zalezi jak hodne danou banku potrebuje ci jake tam ma vyhody ;-)
Me treba Cetelem / Hello problem nedelalo a to tam mam dost blbosti :)
ripper6
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků