Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Na to snad není / nemůže být žádný nárok. Řekl bys řediteli banky do očí „smažte o mě všechna data a za měsíc mi dejte 500 pro nové klienty, a pak zase smažte data“?berta21 píše:Mně jde o to, aby až bude nějaká akce pro nové klienty, abych tento status mohl opět získat...
Zachovat IB je jednodušší z hlediska předávání posledních výpisů apod., nemusí je pak draze tisknout a posílat poštou. Takže to, obzvlášť u nízkonákladových bank, dost chápu – ale zase pokud v tom IB jde založit nový produkt a obzvlášť půjčku, je nezablokované IB bezpečnostní riziko pro klienta.wit.cz píše:Data ať uchovávají podle předpisů, ale nezrušit produkt ani napotřetí, to je opravdu na zlatou korunu. Nikdo přece nežádá o pozastavení, když chce kompletně odejít a nebýt klientem.
milanBrno píše:Takze me osobne vadi, ze mi banka odmita (nedokaze) zrusit IB a SB a Klic...(jako treba UCB)
Pozn. a nejde jenom o obavu z tech poplatku, ale i o to, ze jde diky tomu cokoliv online zalozit
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků