od minarjo 4. 10. 2022 09:25
@ROlda78, a kde to mají psané jiné banky u podobných akcí, že to platí na osobu a ne na každou kartu? Také mnohdy nikde a přesto to tak je "odjakživa" (Odměny za placení Air Bank, Moneyback ČS, U-šetřete UCB a další).
Můj názor je, že pokud někomu kdo má více Hello kreditek pošlou SMS či e-mail, kde ho informují, že daná akce mu půjde POUZE na danou kartu uvedeného čísla, tak tu informaci zasílají zejména proto, aby omezili pro daného jedince karty, na kterých to zapnuli. A těžko se pak dotyčný může vymlouvat/reklamovat, když mu to na nějaké kartě mimo tu danou neuznají, když ho takto informovali a mají o tom záznam. Ano, na webu je informace obecná, dle ní to každý kdo má HelloPay může využít (ale není tam ani slovo o tom, že by nešlo upravit, na které z karet). A těžko lze bance vytknout, pokud to někomu s více kartami takto omezí jen na nějakou, pokud ho o tom takto dopředu informuje. Obzvlášť, když u jiných bank (ČS, Air Bank...) podobné odměny fungují také omezeně bez ohledu na počet produktů, a to s vazbou na osobu (rodné číslo) a ne na konkrétní kartu, a také to není u dané odměny výslovně takto polopaticky napsáno.
Já třeba měl vždy jen jedinou HelloPay kreditku (Datart) a tyto nabídky mi už vůbec nechodí - není to právě proto, že spíše než informovat klienta je jejich hlavním cílem mu jen stanovit, na které z jeho karet daná akce platí, pokud jich má více? Jen můj názor, ale z popsaného řešení reklamace to dle mého vyplývá, stejně jako z řešení odměn u jiných bank.
Naposledy upravil
minarjo dne 4. 10. 2022 09:32, celkově upraveno 1