od minarjo 5. 11. 2018 16:15
Rada pro všechny, kteří v listopadové soutěži HB vyhráli 200 Kč za založení běžného Hello účtu:
Vůbec nemusíte čekat na telefonát z Hello bank, jak stojí na webu Hellonarozeniny. Sám nemám cizí příchozí telefonáty vůbec rád (samé nabídky nechtěného atd.), tak jsem ten běžný účet založil online hned, jak jsem se o výhře z emailu dozvěděl. No a na ten email potvrzující výhru 200 Kč (tedy ten co dojde po klepnutí na odkaz v předchozím emailu) jsem odpověděl, že děkuji za výhru 200 Kč a běžný účet jsem si již založil, číslo má to a to. Telefonát že tedy již není kvůli založení a výhře nutný, ať výhru tedy zašlou na ten založený účet. Dostal jsem dnes (třetí pracovní den od odeslání) tuto odpověď:
Dobrý den,
přednostně gratulujeme k vaši výhře.
Vaše výhra bude připsána na váš bankovní účet v co nejkratší možné době. Nejpozději však do konce Ledna 2019. Toto datum je pouze informační, snažíme se co v nejkratší možné době výhry připisovat k bankovním účtům.
Mějte příjemný den
Vaše Hello bank!
Takže to akceptují i takto. Mě přišlo divné, proč čekat na telefonát, když si to mohu založit online hned.
Naposledy upravil
minarjo dne 5. 11. 2018 16:18, celkově upraveno 2