wit.cz píše:Já bych se chtěl zeptal, jak mohu s odkazem na nové VOP vyjádřit nesouhlas s novými VOP jinak než zprávou v IB, kterou tento ústav ignoruje? Na následný dotaz mailem uvedli, že mám pro nesouhlas vyplnit žádost o zrušení produktu.
Ja vim ze driv u zadosti o kk pro zrychleni se musela posilat papirova obalka do
BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod
Špálova 438/14, 702 00
Ostrava
https://www.idatabaze.cz/firma/393019-b ... a-spalova/ale mozna je to zmeneno a uz to staci na Karla Englise
To je umyslne, aby potom to ten klient nemohl jen tak zrusit a musel vyplnit XY formularu a nebo poslat postou.
a tady hodne lidi rado lita na pobocku, takze bys to mohl zkusit i podle zdejsi rady
https://www.banky.cz/poradna/jak-zrusit-ucet-a-kartu/navštivte nejbližší pobočku Hello Bank a požádejte o zrušení karty a účtu. Výpovědní lhůta u debetní karty bývá obvykle 30 dnů (z důvodu doběhnutí všech potenciálních nezaúčtovaných transakcí).
Petr Jermář, Banky.cz -- 20. 9. 2020 15:16 --a jedna ukazka
https://hoffmannova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=691086 Již před dvěma měsíci jsem jim zaslala požadovanou písemnou žádost o zrušení mého účtu a kreditní karty, ani jedno jsem předtím nepožadovala
Předtím po mě požadovali aspoň číslo občanského průkazu, protože požadované údaje nevím, NIKDY jsem kartu ani můj účet neotevřela, nepřihlásila se k němu, pro jistotu. Odpověď zní, "zaplaťte dlužnou částku".