vlazy vyřeší to ukončení smluvního vztahu, uveď účet kam chceš převézt zůstatek a máš od nich klid
(zkusenost je taková, že to zvládnou rychleji, než nápravu tvého problému)
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
vlazy píše:Chtěl jsem platit kartou, ale peníze které mám na spořáku bohužel nejdou převést na běžný účet a tím je ani nemohu použít pro platby kartou. HB to ale příliš nezajímá a asi to nehodlají řešit. Týden s nimi komunikuji e-mailem a přes jejích fórum, Máte někdo podobné zkušenosti nebo problémy s HB?
Kolem.jdouci píše:Je zvláštní, že takové problémy mají jen určití jedinci (vlazy, TM), to nemůže být náhoda. Že by karma?
A to jsi s něčím takovým zcela klidný a považuješ to za něco normálního?Pravý Tomáš Marný píše:Vlazy, klídek... Mně ztratila Liška zkurv... výpověď smlouvy a místo peněz na účtě je mám stále u ní...
Omluva a nějaké vysvětlení by bylo určitě na místě. Nevím jak tobě, ale mne v tom mým případě ani tak nejde o nějakou omluvu, protože ta nic neřeší ale především o to aby se tím zabývali a vyřešili to.Pravý Tomáš Marný píše:Ani slovo omluvy, ani slovo vysvětlení, jak k tomu mohlo dojít.
Jiné banky s takovými záležitostmi asi na tom budou více či méně stejně. Bude asi záležet jak kdy a jestli je to v zájmu banky řešit.ripper6 píše:Ano mam, sice se to netyka primo HB banky ale jine.
Já to prozatím s HB řeším prostřednictvím e-mailu. Volat do banky ohledně toho si myslím, že nemá příliš význam. Pracovníci klientských center nebo infolinek obvykle nejsou kompetentní takové záležitosti řešit. Musel bych jim pracně vysvětlovat o co mi jde a pak by mi nakonec asi řekli, že to oni bohužel nemají možnost řešit a že to předají na příslušné oddělení k vyřízení a byl bych tak na tom stejně jako nyní. Pouze bych tím zbytečně protelefonoval nějaké peníze.ripper6 píše:Musis jim znova zavolat primo na linku kde se tyto veci resi. Az ti reknou ze poslali email - sms, musis zase opakovat ze to neprislo, ze to takto nejde aby ti zadrzeli penize a ze to je nutne vyresit
A finanční arbitr má v kompetenci takové záležitosti řešit?ripper6 píše:jinak to podavas na financniho arbitra
Já se do bankovnictví připojují převážně z domu přes stejného poskytovatele internetu a ze stejného počítače nebo mobilu takže s tím by snad problém neměl být. Někteří hodně cestují a to i po celém snětě a připojují se do bankovnictví přes různé poskytovatelé internetu a z různých IP a nějak se příliš neztěžují, že by jim s tím banky dělaly nějaké problémy. Pokud už banka s nějakých bezpečnostních důvodů něco zablokuje tak by snad mohli klienta o tom informovat a upozornit ho na to. Hlavně by to měli být schopní jednoduše a rychle odblokovat pokud se klient ozve a vysvětli o co se u něho jedná. Předpokládám, že v mým případě se asi bude jednat o něco jiného např., že v bankovním systému HB mají nějakou chybu kterou nemůžou nebo nejsou schopní odhalit a opravit, pokud vůbec se tím zabývají.ripper6 píše:staci kdyz systemy banky vyhodnoti podezrelou aktivitu napr jina IP, odjinud a muze to nekde znamenat problem, jinde to nevadi a jede dal a blokuji ti pak mesic penize a nemuzes s tim nic delat
Pochybuji. E-mail je nešifrovaný (stejně jako telefon), ale předává se narozdíl od telefonu přes víc třetích stran, takže je míň bezpečný, a hlavně je každá e-mailová zpráva oddělená, takže se e-mailem nejde jednou autentizovat a pak mít delší konverzaci.vlazy píše:Já to prozatím s HB řeším prostřednictvím e-mailu. Volat do banky ohledně toho si myslím, že nemá příliš význam. Pracovníci klientských center nebo infolinek obvykle nejsou kompetentní takové záležitosti řešit. Musel bych jim pracně vysvětlovat o co mi jde a pak by mi nakonec asi řekli, že to oni bohužel nemají možnost řešit a že to předají na příslušné oddělení k vyřízení a byl bych tak na tom stejně jako nyní.
Nápodobně?milanBrno píše:rippere, kdyz tomu nerozumis, tak mlc!
Nic banku nenutí chovat se ke všem IP adresám stejně.Kdyby banka blokovala ucet na zaklade IP adresy, tak 90% lidi ma zablokovany ucet (kazdy den).
Pojem mobilni internet ti ocividne nic nerika...(pri kazdem pripojeni je IP adresa jina)
Nebo ze se na stejnou IP pripojuje vic lidi...
MAC adresa po internetu mimo lokální síť není vůbec vidět; bývala vidět v mobilních aplikacích, ale to už operační systémy neumožňují nebo omezují.Kdyz uz se neco sleduje, tak MAC adresa, ale to uz ti vysvetlovat nebudu...
vlazy píše:Omluva a nějaké vysvětlení by bylo určitě na místě. Nevím jak tobě, ale mne v tom mým případě ani tak nejde o nějakou omluvu, protože ta nic neřeší ale především o to aby se tím zabývali a vyřešili to.
Musel bych jim pracně vysvětlovat o co mi jde a pak by mi nakonec asi řekli, že to oni bohužel nemají možnost řešit a že to předají na příslušné oddělení k vyřízení a byl bych tak na tom stejně jako nyní. Pouze bych tím zbytečně protelefonoval nějaké peníze.
A finanční arbitr má v kompetenci takové záležitosti řešit?
Někteří hodně cestují a to i po celém snětě a připojují se do bankovnictví přes různé poskytovatelé internetu a z různých IP a nějak se příliš neztěžují, že by jim s tím banky dělaly nějaké problémy. Pokud už banka s nějakých bezpečnostních důvodů něco zablokuje tak by snad mohli klienta o tom informovat a upozornit ho na to.
fc70 píše:[Nápodobně?milanBrno píše:rippere, kdyz tomu nerozumis, tak mlc!Nic banku nenutí chovat se ke všem IP adresám stejně.Kdyby banka blokovala ucet na zaklade IP adresy, tak 90% lidi ma zablokovany ucet (kazdy den).
Pojem mobilni internet ti ocividne nic nerika...(pri kazdem pripojeni je IP adresa jina)
Nebo ze se na stejnou IP pripojuje vic lidi...
drkarel píše:Co to jako je? Nemohli byste psát příspěvky kratší než 1 stránka?
fc70 píše:No, dělá se to těžko. V dnešní době smartphone + lokální SIM, dřív asi zavolat bance a dělat operace po telefonu (a mít to vyzkoušené a vézt s sebou patřičná hesla).
Ano, něco to stojí. Když na to nemáš, nemáš na cestu do tak exotické země.
Bezpečnostní SMS kód pomůže na přímé změny platebních příkazů, ale třeba ne na to, že „v IB“ vyskočí nový dialog typu „zjistili jsme, že jste v cizině, a zablokovali jsme kartu; pro ověření zadejte celé číslo a CVV“, a na spoustu jiných věcí, který ten počítač může začít psát / chtít a které není jak ověřit / spolehlivě detekovat.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků