Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 4. 6. 2019 18:50

mambavpraze píše:Opravdu pravidla a účtování Hello bank jsou zvláštní. Připojím také svůj příběh o nelogickém chování banky.

Na eshopu jsem kupoval zboží za 20 tis. s tímto produktem jsem nebyl spokejen a vrátil. Eshop vrátil peníze zpět na kreditní kartu. Toto vše se stihlo v bezúročním období. Banka mi ale napálila za těchto 20 tis úroky.

Vrácené peníze se neberou jako splátka kreditní karty. I když limit na kreditní kartě byl vyrovnán a logicky jsem nic nedlužil.

Reklamoval jsem u banky a bylo mi sděleno, že jsem měl kreditní kartu o 20 tis. přeplatit a poté si bezplatně zase vybrat peníze na bankovní účet. :tleskani :tleskani :tleskani

Proto varuji ostatní aby se nedostali do podobného problému.

A zkoušel jsi to řešit (třeba přes finančnho arbitra), nebo jsi se spokojil se zamítnutm ze strany banky?
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 4. 6. 2019 18:59

hodně kreditek má v podmínkách, že vratka se nejdříve započítává jako splátka do aktuálního období
poslední varování, při příštím uvedení aff kódu trvalý BAN
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mambavpraze 4. 6. 2019 19:53

PatrikChrz píše:
mambavpraze píše:Opravdu pravidla a účtování Hello bank jsou zvláštní. Připojím také svůj příběh o nelogickém chování banky.

Na eshopu jsem kupoval zboží za 20 tis. s tímto produktem jsem nebyl spokejen a vrátil. Eshop vrátil peníze zpět na kreditní kartu. Toto vše se stihlo v bezúročním období. Banka mi ale napálila za těchto 20 tis úroky.

Vrácené peníze se neberou jako splátka kreditní karty. I když limit na kreditní kartě byl vyrovnán a logicky jsem nic nedlužil.

Reklamoval jsem u banky a bylo mi sděleno, že jsem měl kreditní kartu o 20 tis. přeplatit a poté si bezplatně zase vybrat peníze na bankovní účet. :tleskani :tleskani :tleskani

Proto varuji ostatní aby se nedostali do podobného problému.

A zkoušel jsi to řešit (třeba přes finančnho arbitra), nebo jsi se spokojil se zamítnutm ze strany banky?



Ano samozrejme jsem reklamoval, dopisoval jsem si v bankou. Odkazali na vseobecne podminky na odstavec a at si klidne stezuji u financniho arbitra a dali mi na nej kontakt. Tak ze arogantni az na pudu.
mambavpraze
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bond2 4. 6. 2019 19:57

minarjo píše:....P, a to je nový, dříve nepoužívaný kód, pokud jde o dobití Revolut či CK, který systém nově bere jako převod peněz z kreditky (tedy úročený, bez bonusu)
Tedy všichni, co se těšili, že za dobití předplacených karet bude bonus dál jen proto, že je to označené textem internetová platba kartou, ti budou asi zklamáni. Tímto kódem Pddmm to odfiltrování bude fungovat, v mém květnovém výpisu tím P jsou tato dobíjení označená....

Kodem P označují tyto platby od 1.3.2019. Odfiltrovat tedy jdou. Jde o to, že do půlky 05/2019 z nich bonusy stále byly. Teď to bude nutné ověřit, zda skutečně aplikovali
"Od 14. května 2019 tento stav napravujeme a tyto transakce budeme považovat za odchozí úhrady. V souvislosti s tím bychom Vás rádi upozornili, že na odchozí úhrady se nevztahuje možnost splacení v bezúročném období ani se nezahrnují do programu Odměny za nákupy (1 % zpět z každého nákupu, celkem až 500 Kč měsíčně)."
Bond2
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 4. 6. 2019 21:32

na odchozí úhrady se nevztahuje možnost splacení v bezúročném období
WTF???
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 4. 6. 2019 21:47

Co je neobvyklého na tom, že peněžní čerpání z kreditky (tj. ne platba za zboží) se okamžitě úročí?
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 4. 6. 2019 21:54

ale nadále snad platí, že se neúročí, je-li s výpisem "nečerpáno" (tedy zůstatek roven nebo vyšší jako úv. rámec)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 5. 6. 2019 07:19

fc70 píše:Co je neobvyklého na tom, že peněžní čerpání z kreditky (tj. ne platba za zboží) se okamžitě úročí?

Nic, divné je to sdělení. Podle něho je nutné peněžní čerpání splácet ještě nejméně jedno další období kromě bezúročného. Logické vyjádření by znělo např. "Výběr z bankomatu a převod se úročí od okamžiku transakce". Jenže od banky, kde 1000,02 - 1000 - 0,02 = -0,02 těžko očekávat logiku.

BTW ještě mne nenapadlo, jestli tam nemají nějakého experta, co vymyslel číšnické počty... 1 + 1 = 2,40...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Schwarzie 5. 6. 2019 08:08

ROlda78 píše:ale nadále snad platí, že se neúročí, je-li s výpisem "nečerpáno" (tedy zůstatek roven nebo vyšší jako úv. rámec)

To overim v tomto mesici a pevne doufam, ze to tak je, jinak se mi v cervnu protoci panenky za ty uroky :-)
Schwarzie
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kamal 5. 6. 2019 13:52

Jeste za minuly mesic to bonus pripocitalo.
6. kvetna jsem dobijel revolut pres curve s kk hb.
7. kvetna jsem tu castku poslal na kk (pro jistotu, kdyby to urocili od prvniho dne)
Vcera mi prisel vypis, kde uroky nebyly a bonus se zapocital.
Uvidime, jak to dopadne ted v cervnu...
Kamal
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 6. 2019 14:18

Tak to tu snad není překvapení pro nikoho ...
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 5. 6. 2019 14:41

mambavpraze píše:Ano samozrejme jsem reklamoval, dopisoval jsem si v bankou. Odkazali na vseobecne podminky na odstavec a at si klidne stezuji u financniho arbitra a dali mi na nej kontakt. Tak ze arogantni az na pudu.

A podal jsi to skutečně k tomu finančnímu arbitrovi? Jak jsem zveřejnil v mém dnešním článku, tak zkrátka postup bank je:

1. dělat mrtvého brouka
2. zamítnout
a teprve, když to dáš k finančnímu arbitrovi, začnou se tím opravdu zabývat

Do prčic, nic to nestojí (maximálně známku na dopis), tak proč to nepodat. Sotva jsem vyhrál spor s Unicredit, tak jsem zahájil jiný právě s Hello :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 6. 6. 2019 07:10

Tak to mne asi čeká taky, když jsem jim napsal, že 1000,02 - 1000 - 0,02 se opravdu nerovná -0,02 a měsíční úrok z částky 0,02 Kč při sazbě 22% p.a. pravděpodobně není 0,02 Kč, tak už pro jistotu ani neodpověděli...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod muf2muf 6. 6. 2019 08:33

Ahoj. Ony se změnily podmínky vratek u cobrandovaných KK Datart? Za duben ani květen mi banka nepřiznala 5% bonus a když jsem se na to zeptal mailem, odpověděla toto:

"U Vaší kreditní karty, která byla vydána, není možné uplatnit odměnu 5% z vyčerpané částky (u Datartu nebo Euronics) z důvodu, že již cashback není nabízen."

Heh..?? Uniklo mi něco?
muf2muf
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 6. 6. 2019 13:16

Tak jsem podle dříve uvedeného postupu zvýšil transakční limit z 30 000 na 50 000 a kratu jsem přebil o 20001 Kč.

V internetbankingu u HB kreditky vidím Denní limity - internetové platby 50 000 Kč.
U Hello kreditu je úvěrový rámec 30 000 Kč a zůstatek k využití 50001 Kč.

Zkouším zaplatit přes Curve platbu 50 000 Kč a zamítnuto.
Netuší někdo v čem může být problém?

Edit:
Teď jsem dostal SMS z HelloBank následujícího znění:
Dobry den, vsimli jsme si na Vasi Hello kreditce neobvykle transakce ve vysi 50000,00 Kc (CR) z 06.06.2019. Pokud o ni nevite, ozvete se nam na cislo 257 080 080.
Naposledy upravil Kittyhawk dne 6. 6. 2019 13:29, celkově upraveno 1
Kittyhawk
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků