Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mambavpraze 6. 6. 2019 13:22

PatrikChrz píše:
mambavpraze píše:Ano samozrejme jsem reklamoval, dopisoval jsem si v bankou. Odkazali na vseobecne podminky na odstavec a at si klidne stezuji u financniho arbitra a dali mi na nej kontakt. Tak ze arogantni az na pudu.

A podal jsi to skutečně k tomu finančnímu arbitrovi? Jak jsem zveřejnil v mém dnešním článku, tak zkrátka postup bank je:

1. dělat mrtvého brouka
2. zamítnout
a teprve, když to dáš k finančnímu arbitrovi, začnou se tím opravdu zabývat

Do prčic, nic to nestojí (maximálně známku na dopis), tak proč to nepodat. Sotva jsem vyhrál spor s Unicredit, tak jsem zahájil jiný právě s Hello :D


zaslano na financniho arbitra. budu informovat
mambavpraze
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 6. 2019 13:58

Kittyhawk píše:
Teď jsem dostal SMS z HelloBank následujícího znění:
Dobry den, vsimli jsme si na Vasi Hello kreditce neobvykle transakce ve vysi 50000,00 Kc (CR) z 06.06.2019. Pokud o ni nevite, ozvete se nam na cislo 257 080 080.


Tuto SMS systém HB generuje snad při každé větší platbě ve srovnání s jinými platbami resp. s úvěrovým rámcem.
Já tuto SMS dostával téměř vždy při dobíjení CK částkou 24-25 tisíc Kč. Tato SMS ale neznamená, že ti Hello danou platbu zablokovala (mě jí nezablokovala nikdy), jde jen o bezpečnostní varování. Když by bylo takových z jejich pohledu podezřelých plateb víc v jednom dni, pak by ti volali (i to se mě stalo) a když bys hovor nebral, pak by kartu hned dočasně zablokovali (až do tvého zavolání). Takže SMS nesouvisí s neúspěchem. Možná takto velkou platbu blokla sama Curve, nebo Hello bank, ale z důvodu že přesahuje úvěrový rámec (přestože sis limit nastavil vyšší, možná už to mají ohlídané).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 6. 2019 14:22

Jo, každý měsíc mi chodí takové SMS tři :)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 6. 6. 2019 14:30

A platby při tom prošly nebo ne?
Pokud ne, tak to povolili po telefonátu na linku?
Kittyhawk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lenka_2 6. 6. 2019 14:39

Platba prošla, buď v klidu. Kdyby ne, tak by ta SMSka zněla jinak.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 6. 6. 2019 14:48

platby prošly, SMSka přišla klidně i druhý den :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod e-osobne 6. 6. 2019 14:56

Ta SMS me chodi po kazde velke platbe.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 6. 6. 2019 15:06

Díky za reakce.
V tom případě už musejí v HB hlídat platbu přes úvěrový rámec (i když má člověk změněné denní limity pro platby v IB).
Jinak si neumím vysvětlit, proč ta platba neprošla.
Kittyhawk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod e-osobne 6. 6. 2019 15:15

Mohl ji zamitnout prijemce. Ja si treba ale nastavil transakcni limity na 51000 Kc, at mam rezervu.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 6. 6. 2019 15:56

Limit je v IB pojmenován "Denní limity - Platby na internetu", takže např. pro platbu na poště by se to nemělo uplatňovat, si myslím já ...
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 6. 6. 2019 17:24

mambavpraze píše:Opravdu pravidla a účtování Hello bank jsou zvláštní. Připojím také svůj příběh o nelogickém chování banky.

Na eshopu jsem kupoval zboží za 20 tis. s tímto produktem jsem nebyl spokejen a vrátil. Eshop vrátil peníze zpět na kreditní kartu. Toto vše se stihlo v bezúročním období. Banka mi ale napálila za těchto 20 tis úroky.

Vrácené peníze se neberou jako splátka kreditní karty. I když limit na kreditní kartě byl vyrovnán a logicky jsem nic nedlužil.
mět
Reklamoval jsem u banky a bylo mi sděleno, že jsem měl kreditní kartu o 20 tis. přeplatit a poté si bezplatně zase vybrat peníze na bankovní účet. :tleskani :tleskani :tleskani

Proto varuji ostatní aby se nedostali do podobného problému.

Tak tento příspěvek si pročítám pořád dokola, protože mu celkem nerozumím nebo nechci rozumět. Znamená to snad, že pokud zaplatím CRV s podkladovou HB a po zaúčtování udělám GBiT na jinou kartu, tak přestože CRV peníze vrátí zpátky na HB, stejně musím před koncem měsíce minimálně o stejnou částku HB přeplatit? Nebo snad to přeplacení musím udělat ještě před platbou CRV, jinak budou nastartovány úroky?
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 6. 6. 2019 17:31

Upřímně mě to taky zarazilo a nikdy se mi nestalo, že bych platil úrok nebo za vedení. Běžně jsem platil CRV+HB, přeúčtoval mezi sebou a pak obě před koncem měsíce přebil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 6. 6. 2019 18:22

Ono jde asi o to, že vratka proběhne až v dalším zúčtovacím období, a pak není brána jako splátka. Pokud vratka proběhne v tom období, co nákup, pak se transakce do dlužné částky nezapočítají. Hlavně si myslím, že účtování úroku nikdy nebude, pokud je zůstatek na konci každého období nezáporný (dluh nikdy nevznikne). (Nevím, jak bych to srozumitelně popsal, tak sorry, pokud byste nepochopili, co myslím. Ale Vy jste inteligentní. :) )
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 6. 6. 2019 21:54

Rozumíš tomu špatně. Oni prostě tu vratku od obchodníka nezapočítávají do splátky, i když je vrácena ve stejném období, co proběhla platba. Mně vracel obchodník na Alíkovi něco kolem $3, takže jsem spokojeně na konci měsíce zaplatil dlužnou částku bez těch 3 doláčů, navíc zaokrouhlenou na desetikoruny nahoru, a v dalším měsíci mně napálili úrok, že jsem neměl splacenou celou částku...

Po delším dopisování mně to vrátili (bylo to jen pár haléřů), ale prý jen z dobré vůle... Argument, že jsem nebyl jediný den dlužen ani haléř, takže bych žádný úrok platit neměl, na ně neplatil. Takže jsem teď docela zvědav, jak dopadnou ti, kteří si v minulém období vybrali celý limit a HB jim to napočítala 2x, takže se dostali do hlubokého mínusu, a místo co by banka tu chybnou transakci stornovala, tak peníze virtuálně vrátila...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 6. 6. 2019 21:57

Pak je ovšem zvláštní, že mně ve stejném případě naúčtováno nebylo nic. Ale už to bylo dávno.
drkarel
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků