Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ROlda78 18. 11. 2017 21:50

Nasadili verzi a ticho po pěšině. Bugů je tam desítky a místo aby záplatovali, tak se bojím, že přijde "komplet. nová verze", kde jakože vše opraví. Ale aby to nebylo jen horší, ala UCB. Prostě z nástupu HB! jsem spíše zklamán.. :roll:
Jinak díky za info, nálepku jsem se zrovna chystal přejmenovat, ale radši na to teď šahat nebudu!
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TrustNo1 20. 11. 2017 15:47

Máte někdo problémy s Hello bank ohledně zobrazování historie pohybů na účtu? Nefunguje mi to ani v mobilní aplikaci a ani v el. bankovnictví.

O víkendu jsem navíc zaznamenal první problém s výběrem z bankomatu, který mi odmítnul vydat hotovost s tím, že "transakci momentálně není možné dokončit" a kartu mi vrátil. Jednalo se o bankomat Euronet.
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod sta62 20. 11. 2017 15:59

Pokud mas na mysli nezauctovane karetni transakce, tak u me take ani *****, uz se smiruji s tim, ze to je vlastnost HB. Tim padem se transakce dostane do historie plateb az po priserne dlouhe dobe.
sta62
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod TrustNo1 20. 11. 2017 16:16

sta62: Ne, nemám na mysli nezauctovane transkace kartou, nefuguje mi historie vůbec. Prostě se mi zobrazí chybová hláška. Vidím tedy jen aktuální zůstatek. Říjnový výpis byl ale doručen v pořádku a byl O.K. Zajímavé je, že se tak stalo po obdržení eurové SEPA platby - příchozí platby jsou zdarma, proto jsem to zkoušel. Do té doby v pohodě. Tak nevím
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jisy 20. 11. 2017 16:26

Teď jsem to kontroloval a moje historie pohybů je úplně v pořádku (běžný účet). Ani na fóru HB se žádná stížnost zatím nevyskytla.
Že by to souviselo s tou europlatbou? Já jsem žádnou neměl.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TrustNo1 20. 11. 2017 16:52

jisy: No, zdá se mi, že ano. Před obdržením platby s tím problém nebyl. Nahlásil jsem jim to jako chybu, ale už to řeší přes tři týdny...
TrustNo1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod HNF-01 20. 11. 2017 21:53

Ve ctvrtek mi prisla e.onka. V patek jsem si ji aktivoval, platil s ni cely vikend, dokonce jsem si na ni presunul transakci ze ctvrtka... a v historii ani v pondeli vecer neni vubec nic.
A mimochodem ta sms pro urceni PIN taky nedorazila.
To je taky normalni ?
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 21. 11. 2017 21:08

xls píše:Jo, při 10 tis. výběr třeba v Thajsku: 1 % poplatek + 2 % kurzová přirážka + 1,5 % bankomat = 4,5 % z vybírané částky. A to už se sakra vyplatí popřemýšlet na alternativou.

To 1% to je prirazka bankou jako poplatek? Zajmave by naopak byl poplatek treba 50kc za vyber ale vyber kurzem asociace, neco jako je to u kreditek :-) A na Sepa to asi tak moc nebude jak koukam 80kc poplatek + ruzne prirazky :hm
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod kolous007 3. 12. 2017 09:36

ROlda78 píše:Nasadili verzi a ticho po pěšině. Bugů je tam desítky a místo aby záplatovali, tak se bojím, že přijde "komplet. nová verze", kde jakože vše opraví. Ale aby to nebylo jen horší, ala UCB. Prostě z nástupu HB! jsem spíše zklamán.. :roll:
Jinak díky za info, nálepku jsem se zrovna chystal přejmenovat, ale radši na to teď šahat nebudu!


Po včerejší odstávce už jde přejmenovávat nejenom z aplikace, ale i z velkého IB. A jde přejmenovávat i opakovaně, narozdíl od dřívějška. Už jdou i měnil limity nálepek, nehlásí to Unauthorized 403. Chyba, která zůstala - při přejkmenování nálepky skočí limit na nulu, ale jde to už upravit.
kolous007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hannys85 3. 12. 2017 18:07

Nevím, kde můj příběh zařadit jestli do kreditek anebo zde, ale vzhledem k tomu, že se jedná o neschopnost rádoby "banky", tak jsem se to rozhodl zařadit sem.

V současné době netuším (co je smutné, tak ani "banka"), jestli mi někdo vyluxoval cca 7500 z karty anebo se někde stala chyba v Hellobank matrixu.
Mám Alza kreditní kartu s úvěrovým rámcem 25 000 Kč. Nejnovější výpis k 30.11.2017 mluví o přeplatku 893 Kč, tzn. částka k využití 25 893 Kč. Dosud vše v naprostém pořádku.
Včera jsem se přihlásil do toho jejich "internetového bankovnictví" a co nevidím! "Bankovnictví" mi hlásí k využití 18 441 Kč ! Vzhledm k tomu, že jsem neprováděl žádnou platbu od 17.11.17, tak se podívám do nezpracovaných transakcí a tam žádné info o nějaké nezaúčtované platbě.
Volám tedy jejich "info" linku, popisuji celý příběh a paní mí sdělí, že nevidí žádnou nezaúčtovanou transakci. Sděluji ji, že já jsem ani žádnou neprováděl a odkázal jsem ji na poslední výpis na kterém jsem v přeplatku. Paní se mě zeptá, jestli jsem neprováděl nějakou platbu na Alze, že se takto u nich chovají transakce na Alze. Sděluji, že nikoliv (pro jistotu se přihlásím na účet Alzy, tam samozřejmě žádná objednávka). Chci tedy vysvětlení, proč se mi snížil rámec k využití. Paní mi sděluje, že to předá technikům k dořešení, ale ti nejsou o víkendu v práci. Říkám ji, že je velice smutné, když "banka" nevidí v systému nezaúčtované transakce a že u jakékoliv jiné banky ihned v bankovnictví vidím nezaúčtovanou transakci. Pracovnice mi celou dobu sděluje, že to chápe a pořád jen odkazuje, že se takto chová zablokovaná platba Alzou. Říkám ji, že me nezajímají nějaké její domněnky, když sama nevidí v systému žádnou nezaúčtovanou transakci a nedokáže mi říci jasný důvod sníženého rámce k využití, respektive případnou nezaúčtovanou platbu. Zvláštní je, že mi po tomto ani nenabídla zablokování karty.
No celkově bych své peníze této "bance" nesvěřil. Protože pokud by ani nedokázali zjistit, že mi zrovna někdo luxuje konto, protože to online nevidí, tak pak nevím..
Nenapadá Vás nějaký důvod, proč mám snížený rámec o 7 452 Kč ?

Ono ještě mi přijde zvláštní jedna věc, která s tím možná nějak souvisí ?
Asi od července mi na této kartě i přes úvěrový limit 25 000 Kč a vždy dostatek peněz nešla zaplatit platba na CK ve výši 20 tisíc. Do července jsem tento problém na Alza kartě nikdy neměl a vždy jsem v klidu zaplatil 20 tisíc. Zkoušel jsem tedy postupně snižovat částku k zaplacení o 1000 dolů a chytla se částka 18 000 Kč. V klientské zóně jsem však měl vždy po platbě normálně částku k dispozici cca 7 000 Kč (do výšky limitu 25 tisíc + to co jsem byl v přeplatku). Jenže tato částka i když byla vždy k dispozici nešla již využít k jakémukoliv dalšímu účelu (tzn. zkoušel jsem zaplatit ještě např. 2000 na CK a platba již neprošla - i přesto, že zůstatek k využití byl cca 7000). Výpisy se mi vždy tvářily OK. Tzn. Pokud jsem vyčerpal 18 tisíc, tak jsem zaplatil 18 tisíc a zůstatek k čerpání jsem měl 25 000 + přeplatky za bonusy.

Psal jsem jim 2 emaily s dotazem, proč nemůžu využít celou částku k čerpání, nikdy mi neodpověděli.
Tak jsem vážně moc zvědav, co mi řeknou jejich "technici"..
hannys85
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Delitzsch 3. 12. 2017 19:01

Úvěrové oddělení Hello bank se nachází stále v Ostravě. Zadejte si ve Streetview adresu Špálova 14, Ostrava, 702 00. Pochopíte, proč je slovo "banka" v případě tohoto ústavu nadsazené. O víkendech a ve všední dny po 18 hodině se na klientské lince nevyřídí vůbec nic.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 3. 12. 2017 19:22

Já jsem z Ostravy, já to tam znám...Úvěrové oddělení ve starém baráku uprostřed ghetta :-)
hannys85
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jujec 4. 12. 2017 10:11

S tím bojoval před časem brácha - neplatil jsi někdy kartou na Alze a nerušil jsi objednávku? Protože platba není zaúčtovaná ani není v blokacích - platby na Alzu probíhají nějakým převodem a když se nedokončí, dělá to bordel.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ripper6 4. 12. 2017 16:50

Ja stornoval, ale probehlo to tak ze objednavka byla zaplacena Alza kartou, potom zbozi vraceno osobne a penize jsem dostal do ruky :)
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod phuong 4. 12. 2017 17:42

Při pokusu o přihlášení do Hello Bank IB mi to napíše chybovou hlášku:
Kód: Vybrat vše
danube.core.portal.blocks.authentication.login.form.error.Could not open JPA EntityManager for transaction; nested exception is javax.persistence.PersistenceException: org.hibernate.exception.GenericJDBCException: Unable to acquire JDBC Connection

Je to jen můj problém, nebo to dělá i někomu jinému?
phuong
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků