Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 10. 9. 2020 12:44

Psal jsi, šašku, že je to v OP. Tak se tě ptám, kde to tam konkrétně je.
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod Smurfik 10. 9. 2020 12:55

To je pro kvíkváka typické. Dělá chytrého a když jej usvědčíš z omylu tak tě akorát začne urážet.
Smurfik
Diskutér

Odeslat příspěvekod gman 17. 9. 2020 19:26

Chtěl bych se zeptat jak je to s HelloKK a Curve od platnosti nových VOP?
gman
Diskutér

Odeslat příspěvekod jir.vesely 17. 9. 2020 21:42

To by tady ráda věděla spousta lidí, ale obávám se, že jasný to bude až po testech na konci září.
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 9. 2020 22:50

Já bych se chtěl zeptal, jak mohu s odkazem na nové VOP vyjádřit nesouhlas s novými VOP jinak než zprávou v IB, kterou tento ústav ignoruje? Na následný dotaz mailem uvedli, že mám pro nesouhlas vyplnit žádost o zrušení produktu.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 18. 9. 2020 09:13

Všechny banky si vymyslely tak chytrou formulku o tom, jak odmítnutí „automaticky znamená“ výpověď (nebo, co je horší, v tom případě dávají svoji výpověď se zpětnou platností), že té chytré formulce asi věří i klientští pracovníci.

V případě kreditky bych ale radši dal výpověď sám. Kdyby se v registrech nebo interních záznamech banky objevilo, že to vypověděla banka, mohlo by to při příštím schvalování dělat problémy (na druhé straně ve výpisu z BRKI žádnou kolonku „důvod výpovědi“ nevidím, takže je to dost možná jedno).
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kubika1 20. 9. 2020 09:56

Co je teď u Hello bank myšleno u KK, že do bezúročného období nepatří pojištění? Budu teď platit povinné pojištění na auto přes klik. Tak jsem to chtěl platit kartou abych z toho měla alespoň částečný cashback. Na druhou stranu podmínky jsou platné od 23.9., takže když to zaplatím dnes, tak by to mělo být ok?
Kubika1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fc70 20. 9. 2020 10:14

Mně napsali, že „pojištění“ se týká poplatků přímo na výpisu (tj. pojištění poskytované ke kreditce), ne plateb kartou u jiných pojišťoven.

(No ale tobě to nenapsali, takže pokud to budou úročit, asi nemáš zastání.)

Opravdu tu formulaci podmínek udělali hodně nesmyslně a trvají na tom, že není potřeba nic napravovat.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 20. 9. 2020 10:48

Tak oni ty výluky opsali (od RB?) a mám pocit, že pojištění je ve výlukách i u RB (a jinde) a přitom úhrada pojistného (havarijko, povinné ručení, životko, domácnost ...) je v takových ústavech považována za běžnou platbu a případné odměny jsou normálně připisovány. Takže to spíš opravdu vypadá, že myslí pojištění související s kartou, která je transakcí, která je účtována mimo běžné karetní transakce.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod ripper6 20. 9. 2020 14:12

wit.cz píše:Já bych se chtěl zeptal, jak mohu s odkazem na nové VOP vyjádřit nesouhlas s novými VOP jinak než zprávou v IB, kterou tento ústav ignoruje? Na následný dotaz mailem uvedli, že mám pro nesouhlas vyplnit žádost o zrušení produktu.

Ja vim ze driv u zadosti o kk pro zrychleni se musela posilat papirova obalka do
BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod
Špálova 438/14, 702 00
Ostrava
https://www.idatabaze.cz/firma/393019-b ... a-spalova/

ale mozna je to zmeneno a uz to staci na Karla Englise ;-)
To je umyslne, aby potom to ten klient nemohl jen tak zrusit a musel vyplnit XY formularu a nebo poslat postou.

a tady hodne lidi rado lita na pobocku, takze bys to mohl zkusit i podle zdejsi rady :)
https://www.banky.cz/poradna/jak-zrusit-ucet-a-kartu/

navštivte nejbližší pobočku Hello Bank a požádejte o zrušení karty a účtu. Výpovědní lhůta u debetní karty bývá obvykle 30 dnů (z důvodu doběhnutí všech potenciálních nezaúčtovaných transakcí).

Petr Jermář, Banky.cz


-- 20. 9. 2020 15:16 --

a jedna ukazka :)
https://hoffmannova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=691086

Již před dvěma měsíci jsem jim zaslala požadovanou písemnou žádost o zrušení mého účtu a kreditní karty, ani jedno jsem předtím nepožadovala
Předtím po mě požadovali aspoň číslo občanského průkazu, protože požadované údaje nevím, NIKDY jsem kartu ani můj účet neotevřela, nepřihlásila se k němu, pro jistotu. Odpověď zní, "zaplaťte dlužnou částku".
ripper6
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kubika1 21. 9. 2020 12:07

fc70, drkarel

Díky za odpovědi. Pro jistotou jsem se ještě zeptal přímo HB a bohužel mi přišla odpověď opačná: "jedná se o nákup individuálního pojištění (životního, cestovního, úrazového, pojištění domácnosti, povinného ručení apod.) prostřednictvím transakce na internetu nebo v místě pojišťovny kartou." ještě nevím jak budou řešit to překlenovací období, když to zaplatím dnes za starých podmínek jestli je to stále bezúročné období nebo ne. Uvidím co ještě odpoví. Každopádně na tohle bacha ať se někdo nepálí.
Kubika1
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jakoubek61 21. 9. 2020 12:26

Jen pro zajímavost, kdy budete tento měsic splácet KK, tak aby nebyl poplatek a případné úroky?
Vzhedem ke státnímu svátku je asi nutné splatit tento týden.
jakoubek61
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ROlda78 21. 9. 2020 12:33

28.
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 21. 9. 2020 13:13

Já už radši 25.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 21. 9. 2020 14:07

Od 22.9. 22:00 do 23.9. 8:00 nebude dostupná mobilní aplikace a internetové bankovnictví

Něco se chystá. Zdá se, že tentokrát ty změny OP k 23.9. nebudou jen plané výhrůžky, ale že k tomu skutečně něco naprogramovali. :-(
Lenka_2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků