od vlazy 18. 11. 2020 23:44
Tak už týden řeším s HB nemožnost převádět peníze čímž mi tím znemožňují tuto banku aktivně používat. Po delší době kdy jsem HB nepoužíval jsem si tam před nedávném zase zaslal nějaké peníze s tím, že tuto banku občas použiji. Chtěl jsem platit kartou, ale peníze které mám na spořáku bohužel nejdou převést na běžný účet a tím je ani nemohu použít pro platby kartou. HB to ale příliš nezajímá a asi to nehodlají řešit. Týden s nimi komunikuji e-mailem a přes jejích fórum, ale tato komunikace docela dost vázne. Nejdříve chtěli zaslat ohledně toho e-mail, pak některé údaje k ověření a dnes částky které jsem se snažil mezi účty převádět a jestli mi dorazila autorizační SMS. To vše jsem jim zaslal, ale doposud ty převody funkční nejsou. Mám dojem, že to co po mne chtějí zaslat je pouze kvůli tomu aby ve mne vzbudili dojem, že na tom pracují, ale ve skutečnosti na to asi kašlou. Měl jsem v úmyslu si do HB zaslat ještě nějaké další peníze, ale za současné situace by to asi nebylo příliš rozumné. Už nevím co bych měl ještě udělat pro to aby to v HB konečně začali brát vážně a vyřešili to. Možná by pomohla nějaká stížnost na banku u ČNB nebo já nevím kde s tím, že mi tato banka bezdůvodně blokuje peníze a odmítá to řešit. S takovým přístupem k bankovnictví a ke klientům by HB asi měla sbalit kufry a co nejdříve odtáhnout z Česka tam odkud zde přišli. Máte někdo podobné zkušenosti nebo problémy s HB?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10