Hello bank!

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 2. 11. 2018 11:14

ano, lze založit online přesně jak píšeš, 2 doklady totožnosti + výpis z účtu a poté kontrolní platba ve výši 1 kč
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Diskutér

Odeslat příspěvekod HNF-01 2. 11. 2018 11:16

Co je to ten darek na pobocce ? Hrnek a spol ?
HNF-01
Diskutér

Odeslat příspěvekod powery 2. 11. 2018 11:21

Jo
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peter23p 2. 11. 2018 11:25

např. fotbalové míče, hrnky, deky, deštníky, ponožky apod.
asi záleží jak moc se na pobočce budeš usmívat a podle toho ti vyberou dárek. Když se budeš mračit odejdeš s ponožkama :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
doporučení v mBank - 1200Kč více info v SZ
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 2. 11. 2018 12:27

peter23p píše:Ano jde to on-line jako dnes asi u všech bank. U té výhry musíš čekat na telefon a až pak podle pokynů můžeš založit aby ti byla výhra v pořádku připsána.

V podminkach to tak ale neni, o telefonatu nic nepisi, jen ze je treba ucet zalozit mezi 1.11.2018 a 15.1. 2019 a ze detaily ohledne vyuziti bonusu sdeli do 15.12.2018. Ja uz vcera zalozil.

Odměna ve výši 200 Kč na nově založený a aktivovaný běžný účet Hello bank! na základě uzavřené smlouvy mezi soutěžícím a pořadatelem. Účet musí být aktivován od 1. 11. 2018 do 15. 1. 2019.

S detaily ohledně využití bonusu za nově otevřený běžný účet budou výherci kontaktování do 15. 12. 2018.
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod peter23p 2. 11. 2018 13:17

Ano to jsem také četl ale přímo při vyzvedávání výhry se píše
Dárek za otevření běžného účtu
Do 15. 12. se vám telefonicky ozveme a domluvíme se s vámi na otevření účtu i připsání bonusu.
doporučení v mBank - 1200Kč více info v SZ
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 2. 11. 2018 13:26

Nojo, to ale neni podminka bonusu, uz jim stejne nezbyde nez pripsat bonus, kdyz byl ucet v terminu aktivovan.
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 2. 11. 2018 17:42

Šel jsem SÚ založit na pobočku, že to bude rychlejší než čekání na ověřovací platbu a až se dostanu někde ve frontě na řadu na ověření skenu občanky.

Tůdle; po odchodu z pobočky je účet ve stavu žádosti „2/4“ a prý bude aktivní v pondělí odpoledne.

Proč?! Před 20 lety bych čekal na noční dávkové zpracování, ale proč to ještě čeká na dalšího člověka, aby s tím něco dělal v pracovní době?
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 2. 11. 2018 18:45

Včera jsme začal s žádosti o SÚ v aplikaci (stejně došlo k přesměrování na web...). Následně jsem měl v plánu dokončit žádost (podepsání smlouvy a nahrání dokladů) na pobočce. Postup na pobočce v HB byl ovšem velmi archaický:
1) Přihlášení se na dostupném PC do IB.
2) Podpis smlouvy a nahrání libovolného obrázku místo kopie OP v IB.
3) Fotokopie OP se souhlasem (podpis na kopii).
4) Nahrání kopie OP k žádosti bankéřem.
5) Aktivace SÚ za D+1.

HB se moc nepředvedla.
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 2. 11. 2018 19:07

Zakládat cokoliv na pobočce a provádět tam jakékoliv operace je pouze pro otrlé naprosto ve všech bankách. Stejně po nich člověk musí všechno kontrolovat, tak proč to neudělat rovnou sám (pokud to jde).
V SZ mohu obratem zaslat promo kód Richee, Creditas, ING.
Navstevnik123
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 11. 2018 22:43

Já zřídil k Hello kreditce jejich SÚ online ve čtvrtek po 20h večer a už dnes v pátek před 9h ráno byl vložený sken OP zkontrolován a účet plně aktivní (ověřující platbu 1 Kč z jiného účtu na mé jméno jsem jako stávající klient s kreditkou už nemusel dělat, to jen ti zcela noví). Takže online to tak dlouho fakt netrvá.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 11. 2018 05:21

minarjo píše:... (ověřující platbu 1 Kč z jiného účtu na mé jméno jsem jako stávající klient s kreditkou už nemusel dělat, to jen ti zcela noví)

A to ses dozvěděl jak? Každopádně je to asi pravda, protože já zakládal (a posílal 1,- z AB) ve čtvrtek asi ve 13:00 a divil jsem se asi v 16:00, že SÚ už je aktivní. S ověřovací platbou u manželky (nic u HB neměla; zakládáno a posíláno pár minut po mně) byl aktivní už v pátek dopoledne. Takže on-line to chodí poměrně svižně.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 3. 11. 2018 05:28

Online byl ve ctvrtek ucet aktivni asitak do dvou hodin od dokonceni zadosti a vlozeni dokumentu, jak bezny, tak sporici. Prislo o tom emailove potvrzeni.
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 11. 2018 06:30

@drkarel:
Jde o osobní zkušenosti nejen z HB, navíc i zde jiní psali, že ověřovací platba už nebyla třeba. Ono to snad i tak nařizuje zákon, to ověření druhotnou identifikací (tedy dodáním výpisu z účtu na stejné jméno + zasláním kontrolní platby z něj) u nových klientů nejen bank, ale i jiných převážně finančních institucí. Když už HB základní osobní údaje má z jiného produktu, nemusí druhotnou identifikaci přes externí účet dělat, to snad nikde. K tomu už pak u HB slouží SMS podpis v internetovém bankovnictví, kterým se "podepíše" smlouva na nový produkt (případně i úprava smlouvy rámcové, pokud je to třeba). Já, když jsem u HB měl jen kreditku, jsem dokládal jen sken OP+pak byl SMS podpis nové smlouvy na spořicí a běžný účet. Mamka, která u nich necelý rok má spořicí účet a teď díky dárku 200 Kč v narozeninové soutěži za založení běžného účtu tento běžný online s mou pomocí zakládala, po ní to nechtělo už ani sken OP, ale jen SMS podpis smlouvy o BÚ (smlouvy SÚ a BÚ jsou si zjevně ještě bližší než kreditky). A aby byl účet aktivní, není fakt třeba na něj něco posílat.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 11. 2018 11:40

Já i manželka máme v HB KK, ve čtvrtek večer jsme přes své IB proháněli žádost o SÚ a po obou systém chtěl úplně vše, včetně kopie účtu či smlouvy a zaslání 1 Kč, přičemž jsme měli v žádosti předvyplněné všechny potřebné údaje bankou ze smlouvy o KK. Časovou posloupnost našich žádostí a stavů žádosti jsem popsal na Hello fóru ...
Asi jsme v HB na blacklistu. :-)
MirekM.
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků