Stránka 128 z 312

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 3. 2019 07:43
od fremantle
Jednou se tohle stalo mě, ale už docela dávno (snad dokonce v dobách, kdy byla maximální odměna za platby 150 Kč), je pak zase možné, že několik lidí opět psalo, že odměny i navzdory trvalému přebití dostali, zkoušet to nicméně nemám v plánu... stejně ten program odměn není nikde nějak jednoznačně upraven, tak se není právě příliš o co opřít.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 3. 2019 07:50
od drkarel
Tak jsem se podíval a zrovna teď v únoru jsem byl celý měsíc v plusu (omylem). Konkrétně jsem měl k 31.1. 50500,- a v průběhu měsíce 500,- (+ dalších 500,- únorový bonus na konci měsíce).

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 3. 2019 08:09
od rafaa
K tomu poplatku za rezervaci úvěrových zdrojů, jak to banka nazývá. Mělo by platit, že kdo měl EON kreditku nyní převydanou za Hello kreditku tak tento poplatek do konce roku neplatí. Nemám to vyzkoušené, ale třeba to tady někdo potvrdí.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 3. 2019 08:54
od powery
Je to tak.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 3. 2019 13:33
od maaart
Také jsem byl celý minulý měsíc v plusu a odměna byla připsána

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 3. 2019 17:51
od minarjo
Ano, to co zde Patrik zmínil má i jiný původ než připisování bonusu. Buď zde, nebo někde jinde jsem četl, že Hello bank se nelíbí, pokud je účet v plusu (tedy zůstatek vyšší než úvěrový rámec) delší dobu, řadově měsíc, možná dva a více v kuse. Pak mohou emailem, poštou či telefonicky "nabídnout", tedy spíše vnutit, vyplacení nadbytečné částky nad hodnotu rámce (z jejich pohledu úvěrový přeplatek) zpět na účet klienta. Pak je možné, že pokud by na tuto "nabídku" výplaty přeplatku klient nereagoval, že by mohl být s bonusem problém.
Sám zkušenost nemám, v plusu bývám jen chvilku (maximálně jednotky dní) po vyplacení bonusu, než to útratou snížím.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 3. 2019 09:20
od motley
Tak po třech měs. od žádosti konečně dorazila Alza karta :-) Uvěr. rámec je tam 65000 CZK, momentální zůstatek k využití je 85000 CZK, takže chápu-li to správně, s těma 20000 CZK "navíc" můžu nakládat tak, jakoby se jednalo o běžnej účet a můžu bez poplatků vybírat z ATM, dobíjet Revolut atd. ? Na infolince v tomhle ohledu nebyli moc sdílní...

Ale jinak pokud bych utratil víc než těch 20000 CZK, tak okamžitě bych platil poplatky / úroky pouze v případě výběru hotovosti z bankomatu, nebo dobíjení karet typu Revolut ?

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 3. 2019 09:34
od PatrikChrz
Za výběr z bankomatu se platí, tuším 80 korun.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 3. 2019 10:43
od motley
Mám tam právě aktivovanou "výhodu":

Za výběry hotovosti z bankomatu v ČR i zahraničí od 1 000 Kč (včetně) Vám nebude účtován žádný poplatek. Vybírejte tak hotovost z bankomatu jednoduše ZDARMA.


Proto se ptám, ta vratka 1% pro mě byla nezajímavá, kartu jsem si pořizoval čistě jako "cestovní", alternativu, případně i jako náhradu za Revolut.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 23. 3. 2019 12:53
od PatrikChrz
Aha, tak to je něco jiného. Mně se vyplatí víc těch 5 stovek měsíčně, to bych musel vybrat 5 krát každý měsíc, aby se mi vyplatil ten druhý bonus.

Jasně, jestli jsi "přebil" , tak můžeš vybírat dle libosti.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2019 10:44
od alfabetagama
Nevíte někdo poradit, jak získat SMS s kódem k šifr.tabulce PINu ke kartě?
KK je náhrada za eOnku z konce ledna 2019 a SMS stále nikde.
Zkoušel jsem volat na infolinku (velmi špatný nápad), slíbili, že do 1dne příjde,
zkontrolovali tel.číslo, nepřišlo nic. Ale zato mi operativně během rozhovoru snížila limit
pro internet.platby :hm
Každý týden klikám na tlačítko Zobrazit PIN a dostávám hlášku:
A JE TO! POSLALI JSME VÁM SMS KLÍČ PRO SESTAVENÍ PINU.
Zprávu byste měli obdržet do 2 pracovních dnů.
Pomocí souřadnic v SMS zprávě je pak možné najít svůj PIN v.

Pokud už SMS se souřadnicemi nemáte, můžete si jí nechat poslat znovu.
Zprávu Vám doručíme do 2 pracovních dnů.
V případě, že byla provedena změna PIN na bankomatu, bude jeho nová hodnota doručena poštou.

Co třeba změnit telefon?

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2019 10:45
od Suky.
Sice konečně zobrazují nezaúčtované transakce, ale svým vlastním způsobem 8-D

Platba se zobrazí rovnou v Transakční historii, tedy nikoliv, jak bych očekával, v Nezpracovaných transakcích.

Člověk si může platbu rozkliknout a pak teprve vidí stav "nezaúčtováno".

Co je ovšem také zvláštní - je od včerejška stále "nezaúčtováno", ale včera s kurzem asi 22.70, dnes už 22.80.
Stále "nezaúčtováno"!

Jsem zvědav, jaký bude konečný kurz...

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2019 11:23
od vlazy
HB má bohužel na mnohé bankovní záležitosti svoje vlastní způsoby než jak je zvykem v jiných bankách v Česku. Snaží se nám to vnucovat tak jako by to bylo oproti jiným bankám něco lepšího. Přišli působit do Česka a neumí se přizpůsobit českým bankovním zvyklostem.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2019 11:51
od Kolem.jdouci
Ty zase plácáš... Já třeba nechci, aby se přizpůsobovali českým bankovním zvyklostem, pokud mají nejlépe úročený spořicí účet a kreditní karty s nejlepšími směnnými kurzy a vratkou.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 26. 3. 2019 11:57
od drkarel
Tak mně i vyhovuje, když jsou všechny transakce vidět najednou (s poznámkou nezaúčtováno), než abych musel překlikávat mezi zaúčtovanými a nezaúčtovanými.