Stránka 213 z 322

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 12. 2019 22:08
od y2key
Nedorazily už někomu odměny z Kola štěstí? Vyhrál jsem lístky do kina a zatím nic.

Re:

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 12. 2019 22:35
od Tomáš Marný
suram píše:Protože jestli se teď zbavují karet aktivovaných před 4 lety, ....

Karet aktivovaných před 4 léty se nezbavují, karty platí po aktivaci 4 roky. Někdy bývá dobré přečíst si taková ta malá písmenka, co jsou vytištěná na papírku u karty... Takže jestli jsi ty penízky na kartě neutratil, máš zcela v souladu s obchodními podmínkami Smolíčka Pacholíčka :lol: .

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 00:30
od dr._lukas
škoda, že inovují v době, kdy výhodnost jejich kreditních karet bude rovná nule..Odměny jsou tragicky nízké, pro 150,- měsíčně se nevyplatí držet kreditku, kterou musíte předčasně splatit v daném měsíci, aby nenaskočil poplatek, extra super kurzy umí i Twisto ve verzi premium, nyní do konce roku pro zájemce T-Mobile zdarma na rok..Kdo ví co bude v prosinci příštího roku :-).

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 01:42
od vlazy
minarjo píše:V současné době je v testovací fázi nová platforma fóra Hello spolu, které testují i přizvaní klienti diskutující ve stávajícím fóru, jsem jeden z nich :). Výpadek starého může znamenat, že už velmi brzy dojde k jeho překlopení na tu novou, nyní testovanou verzi.
Myslím, že jsi to s tím "velmi brzy" příliš dobře neodhadl. Nyní je sobota, neděle, pak budou vánoce což jsou všechno nepracovní dny a dá se předpokládat, že se asi nikdo v tuto dobu nebude obtěžovat aby na tom pracoval. Já bych to viděl, že letos už Hello spolu zprovozněné nebude a po novém roce možná někdy.
minarjo píše:Změna dodavatele - původní nebyl pro banku uspokojivý i z důvodů, které zmiňuješ (pomalá podpora atd).
Pokud změnili dodavatele který se má starat o to Hello spolu tak mi to připadá, že přešli tzv. z deště pod okap. Hello spolu je už několik dní nefunkční a letos už asi zprovozněné nebude a na tu stránku která se zobrazuje mohli dát nějakou informaci v češtině o tom co se děje a ne pouze nic neříkající větu v angličtině. Takto si o tom může každý myslet cokoliv.

MirekM. píše:Po aktualizaci: Snažíte se spustit Hello bank s aktivní aplikací pro usnadnění ovládání telefonu, která není na seznamu povolených aplikací. Z bezpečnostních důvodů je povolena pouze oficiální aplikace Google Talkback.
Já tam mám ještě větu "Pro více informací nám prosím zavolejte na 257 080 080.". To snad nemyslí vážně abych jim kvůli té aplikace telefonoval. Až tolik mi na tom nezáleží.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 08:04
od MirekM.
vlazy: tu informaci o zavolání mám v app také, měl jsem za text napsat 3 tečky, aby bylo jasné, že text není celý.

App jsem reklamoval přes stránky HB a také na novém fóru, v kterém jsem testerem. Jak píšeš, mám pocit, že se opravou app přes svátky nikdo zabývat nebude. Navíc vstyčný důstojník HB Tereza již cca týden nereaguje na mé připomínky přes některé informační kanály, tedy předpokládám, že již vybírá před svátky ŘD. :-)

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 11:32
od vlazy
MirekM.:
Já jsem psal, že nyní přes svátky se asi nikdo nebude zabývat zprovozněním stránek Hello spolu. Pokud jde o tu aplikaci tak pokud je to nějaká chyba tak asi máš pravdu, že ani tím se nikdo zabývat nyní přes svátky nebude. Někteří tu ale píšou, že ta aplikace je super a že jsou s ní spokojení, což svědčí o tom, že to některým funguje bez problémů. Není problém náhodou v tom, že to vyžaduje nějaké speciální nastavení něčeho v mobilu?

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 11:37
od čulibrk
Předevčírem jsem napsal na jejich Facebooku, když nefunguje HelloSpolu, že chci transformovat jejich Hello KK na Mototechna KK. Včera v emailu poslali doplněk ke smlouvě, ten jsem vytiskl, podepsal, oskenoval, poslal přes IB a 17.1.2020 můžu čekat novou kartu. Tleskám, jak to šlo rychle a od stolu.

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 11:45
od myšpulín
Od 13.10. HB intenzivně řeší, že se mi v IB zobrazuje pouze běžný a spořicí účet ale nákup na splátky a kreditka tam není.
Jak dlouho to takhle intenzivně budou asi řešit?
Už jsem to urgoval, odpověď byla, že to stále intenzivně řeší.

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 13:14
od Heavy71
MirekM. píše:Po aktualizaci: Snažíte se spustit Hello bank s aktivní aplikací pro usnadnění ovládání telefonu, která není na seznamu povolených aplikací. Z bezpečnostních důvodů je povolena pouze oficiální aplikace Google Talkback.
Já tam mám ještě větu "Pro více informací nám prosím zavolejte na 257 080 080.". To snad nemyslí vážně abych jim kvůli té aplikace telefonoval. Až tolik mi na tom nezáleží.


Mě tam po prvním spuštění ta hláška vyběhla taky, nelíbilo se jí, že v mobilu používám MacroDroid. Obešel jsem to tak, že jsem prostě MacroDroid na chvilku ukončil, pak jsem se do SB normálně dostal. Po proceduře nastavení PINu a zapnutí biometriky už se dá do SB normálně přihlásit, ikdyž mám MacroDroid spuštěný. Zkuste to taky, třeba to pomůže.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 14:13
od suram
Nová appka je určitě na přihlašování uživatelsky lepší, místo hesla a SMS stačí jen čtyřmístné PIN.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 14:50
od Bond2
y2key píše:Nedorazily už někomu odměny z Kola štěstí? Vyhrál jsem lístky do kina a zatím nic.

Vytočil jsem si 200,- a zatím taky nic.... říkali do konce roku...

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 15:28
od stepano
Mně finanční odměnu z kola štěstí už připsaly cca. před týdnem.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 16:06
od MirekM.
Rozchození poslední verze app mně blokoval antivirák, bohužel nepomohlo jej jen umravnit po dobu nastavení, ale trvale. Po nastavení app a vrácení antiviráku do default nastavení jsem se sice prstem přihlásil, ale opět naběhla přiblblá hláška, přes kterou nešlo pokračovat.
Dočasně deaktivovat čtečku displeje (mám jinou, než je povolena v přiblblé hlášce) nepomohlo.

Jak jsem umravnil antivirák napíšu zájemcům z řad známých fóristům raději do SZ, kdo ví, kdo čte toto fórum ... :-(

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 16:34
od jakoubek61
Mně aplikaci blokoval "Clean Master" . Po jeho nuceném zastavení jsem aplikaci HB spustil a nastavil přihlašovací PIN.
Nyní už mi to jde přihlásit i se spuštěným CM.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 12. 2019 17:13
od Milos
Mě ta apka funguje bez problémů. Antivir ani CleanMastera nemám nainstalované.