Stránka 301 z 324

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2020 12:44
od Kolem.jdouci
Psal jsi, šašku, že je to v OP. Tak se tě ptám, kde to tam konkrétně je.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 10. 9. 2020 12:55
od Smurfik
To je pro kvíkváka typické. Dělá chytrého a když jej usvědčíš z omylu tak tě akorát začne urážet.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2020 19:26
od gman
Chtěl bych se zeptat jak je to s HelloKK a Curve od platnosti nových VOP?

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2020 21:42
od jir.vesely
To by tady ráda věděla spousta lidí, ale obávám se, že jasný to bude až po testech na konci září.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 17. 9. 2020 22:50
od wit.cz
Já bych se chtěl zeptal, jak mohu s odkazem na nové VOP vyjádřit nesouhlas s novými VOP jinak než zprávou v IB, kterou tento ústav ignoruje? Na následný dotaz mailem uvedli, že mám pro nesouhlas vyplnit žádost o zrušení produktu.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 9. 2020 09:13
od fc70
Všechny banky si vymyslely tak chytrou formulku o tom, jak odmítnutí „automaticky znamená“ výpověď (nebo, co je horší, v tom případě dávají svoji výpověď se zpětnou platností), že té chytré formulce asi věří i klientští pracovníci.

V případě kreditky bych ale radši dal výpověď sám. Kdyby se v registrech nebo interních záznamech banky objevilo, že to vypověděla banka, mohlo by to při příštím schvalování dělat problémy (na druhé straně ve výpisu z BRKI žádnou kolonku „důvod výpovědi“ nevidím, takže je to dost možná jedno).

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2020 09:56
od Kubika1
Co je teď u Hello bank myšleno u KK, že do bezúročného období nepatří pojištění? Budu teď platit povinné pojištění na auto přes klik. Tak jsem to chtěl platit kartou abych z toho měla alespoň částečný cashback. Na druhou stranu podmínky jsou platné od 23.9., takže když to zaplatím dnes, tak by to mělo být ok?

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2020 10:14
od fc70
Mně napsali, že „pojištění“ se týká poplatků přímo na výpisu (tj. pojištění poskytované ke kreditce), ne plateb kartou u jiných pojišťoven.

(No ale tobě to nenapsali, takže pokud to budou úročit, asi nemáš zastání.)

Opravdu tu formulaci podmínek udělali hodně nesmyslně a trvají na tom, že není potřeba nic napravovat.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2020 10:48
od drkarel
Tak oni ty výluky opsali (od RB?) a mám pocit, že pojištění je ve výlukách i u RB (a jinde) a přitom úhrada pojistného (havarijko, povinné ručení, životko, domácnost ...) je v takových ústavech považována za běžnou platbu a případné odměny jsou normálně připisovány. Takže to spíš opravdu vypadá, že myslí pojištění související s kartou, která je transakcí, která je účtována mimo běžné karetní transakce.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 9. 2020 14:12
od ripper6
wit.cz píše:Já bych se chtěl zeptal, jak mohu s odkazem na nové VOP vyjádřit nesouhlas s novými VOP jinak než zprávou v IB, kterou tento ústav ignoruje? Na následný dotaz mailem uvedli, že mám pro nesouhlas vyplnit žádost o zrušení produktu.

Ja vim ze driv u zadosti o kk pro zrychleni se musela posilat papirova obalka do
BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod
Špálova 438/14, 702 00
Ostrava
https://www.idatabaze.cz/firma/393019-b ... a-spalova/

ale mozna je to zmeneno a uz to staci na Karla Englise ;-)
To je umyslne, aby potom to ten klient nemohl jen tak zrusit a musel vyplnit XY formularu a nebo poslat postou.

a tady hodne lidi rado lita na pobocku, takze bys to mohl zkusit i podle zdejsi rady :)
https://www.banky.cz/poradna/jak-zrusit-ucet-a-kartu/

navštivte nejbližší pobočku Hello Bank a požádejte o zrušení karty a účtu. Výpovědní lhůta u debetní karty bývá obvykle 30 dnů (z důvodu doběhnutí všech potenciálních nezaúčtovaných transakcí).

Petr Jermář, Banky.cz


-- 20. 9. 2020 15:16 --

a jedna ukazka :)
https://hoffmannova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=691086

Již před dvěma měsíci jsem jim zaslala požadovanou písemnou žádost o zrušení mého účtu a kreditní karty, ani jedno jsem předtím nepožadovala
Předtím po mě požadovali aspoň číslo občanského průkazu, protože požadované údaje nevím, NIKDY jsem kartu ani můj účet neotevřela, nepřihlásila se k němu, pro jistotu. Odpověď zní, "zaplaťte dlužnou částku".

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2020 12:07
od Kubika1
fc70, drkarel

Díky za odpovědi. Pro jistotou jsem se ještě zeptal přímo HB a bohužel mi přišla odpověď opačná: "jedná se o nákup individuálního pojištění (životního, cestovního, úrazového, pojištění domácnosti, povinného ručení apod.) prostřednictvím transakce na internetu nebo v místě pojišťovny kartou." ještě nevím jak budou řešit to překlenovací období, když to zaplatím dnes za starých podmínek jestli je to stále bezúročné období nebo ne. Uvidím co ještě odpoví. Každopádně na tohle bacha ať se někdo nepálí.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2020 12:26
od jakoubek61
Jen pro zajímavost, kdy budete tento měsic splácet KK, tak aby nebyl poplatek a případné úroky?
Vzhedem ke státnímu svátku je asi nutné splatit tento týden.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2020 12:33
od ROlda78
28.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2020 13:13
od mojmax
Já už radši 25.

Re: Hello bank!

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2020 14:07
od Lenka_2
Od 22.9. 22:00 do 23.9. 8:00 nebude dostupná mobilní aplikace a internetové bankovnictví

Něco se chystá. Zdá se, že tentokrát ty změny OP k 23.9. nebudou jen plané výhrůžky, ale že k tomu skutečně něco naprogramovali. :-(