Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod libol 5. 7. 2018 13:47

Ono je rychlejší napsat dotaz(y), než se mrknout na předchozí stránku.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 5. 7. 2018 13:49

Jinak mam zarizle obe MALL (jak hlavni, tak podkladovou manzelky) a to i na GBiT, pripojim se k jakemukoli pruzeni RB.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 5. 7. 2018 14:06

HNF-01 píše:Pořád si myslím, že RB blokuje transakce neoprávněně, s lživým vysvětlením že jde o riziko. Používá k blokaci nástroj, který na to není určen. To jsem se jim snažil říct a proto jsem chtěl mluvit s živým člověkem z oddělení řízení rizik. Operátoři infolinky mě k němu nepustili, udám proto RB přímo Mastercard. ....


To je asi teď jedinej možnej způsob, jak s tím hnout. Mělo by nás to udělat víc. Taky napsat do Curve, že asi 3.největší banka v ČR neoprávněně blokuje všechny transakce Curve Card a snižuje to zcela její použitelnost v ČR. Anebo taky na ČNB
(https://www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_ob ... dotaz.html)
nebo finančnímu arbitrovi
(https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/formulare.html)
, že risk engine RB neoprávněně blokuje tyto transakce... ať se něco děje.

Kde je kontakt na stížnosti MasterCard?
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 5. 7. 2018 14:39

Pokud nekdo budete cokoliv sepisovat, setrete prosim cas nam ostatnim a hazejte ty texty rovnou sem. At to muzeme CTRL+C/V a posilat na dane instituce taky. Cim vice nas bude, tim lepe.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goropes 5. 7. 2018 15:28

nevíte někdo, jak se chová curve při nastavení měny podkladové karty na některou z nepodporovaných měn? Jak potom probíhá výpočet kurzu?
Chci použít Hello kreditku k výběru hotovosti v Gruzii, sama kreditka dává středový kurz, Curve při zvolení podkladové měny GEL píše, že není podporováno, že bude zaúčtováno jako GBP. Nevíte jakým kurzem curve přeúčtuje GEL na GBP? Je tam 1% fee a jinak střed nebo něco jiného?
goropes
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 7. 2018 15:44

Nevím, ale očekávám, že to bude MC + 1 %.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod jan.za 5. 7. 2018 16:51

drkarel píše:Nevím, ale očekávám, že to bude MC + 1 %.

U ne podporovaných měn je to asi jedno, jaká karta je podkladova, ze? MC+1 je standard CRV...

-- 5. 7. 2018 17:58 --

treborit píše:Jinak mam zarizle obe MALL (jak hlavni, tak podkladovou manzelky) a to i na GBiT, pripojim se k jakemukoli pruzeni RB.

Myslíte, ze to pomůže? Oni si mezitím najdou jiný způsob, nebo to proste daji do podmínek a získáme 2 měsíce navíc... Vedení nejspíš zadalo úkol a v RB je nic lepšího nenapadlo než to vzít přes "risk"
jan.za
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod srrac 5. 7. 2018 18:10

Spis pujde asi o to, ze se RB musi s Curve rozdelit o kazdou provizi za platbu. RB chce docilit, aby se platilo jejich kartami naprimo.
srrac
Návštěvník

Odeslat příspěvekod HNF-01 5. 7. 2018 18:11

Dear Curve support,
I would like to bring to your attention that Raiffeisen Bank Czech Republic has manipulated their risk engine settings to decline all transactions made with Curve using their credit cards (example BIN 5315 33) by flagging them as fraud-prone. I think that while it is the bank's sole decision as to whether retain me as a customer or not, it is still not a fair business practice to decline my certain transactions by mis-labelling them as potential fraud. I am also afraid that this can impact both Curve's reputation with other bank's as well as with MasterCard and Visa. I also have to strictly deny any accusations of a fraud attempt towards myself.
I have repeatedly asked Raiffeisen customer service to speak to their risk and fraud department but had never been connected with them, the operators either offering no excuse at all or repeating the story about possible fraud.
Would Curve be able to start both direct negotiation with RBCZ or ask the international card associations to mediate the resolution ?
HNF-01
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 5. 7. 2018 19:59

treborit píše:Jinak mam zarizle obe MALL (jak hlavni, tak podkladovou manzelky) a to i na GBiT, pripojim se k jakemukoli pruzeni RB.

Myslíte, ze to pomůže? Oni si mezitím najdou jiný způsob, nebo to proste daji do podmínek a získáme 2 měsíce navíc... Vedení nejspíš zadalo úkol a v RB je nic lepšího nenapadlo než to vzít přes "risk"


Myslim, ze to nepomuze, ale vadi mi ta arogance, a ze z nas delaji debily ... beru to ale profesionalne, spis jako investici do buoucna. RB ma dobre sluzby, jejich eKonto KOMPLET, pokud je zdarma, je dobry produkt a poskytuje plno zajimavych sluzeb. Hlavni ucet a nejake vetsi penize tam ale muze mit jen silenec, chovani banky, zamestnanci, reseni reklamaci apd. to je naprosta tragedie.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 5. 7. 2018 20:27

Především u RB to není o tom, jestli se vyskytne nějaký problém, ale kdy problém nastane. Vedl jsem už s nimi již vícero reklamací a sporů (bezkonkurenčně jediná banka, která je takhle "děravá" - výchozí nastavení eKonta na zasílání zpoplatněných notifikací či výchozí nastavení nově založeného spořicího účtu na "tarif" Plus s minimálním úročením jsou ty nejmenší malichernosti) a společným jmenovatelem reakce "první linie" je prakticky vždy zamítnutí. Od nějaké doby už při reklamaci přidávám formulaci, že v případě neuspokojení požadavku případ postoupím FA, to už trochu pomohlo. U RB je to o tom si vybrat to, co jinde není obvyklé a trn zbytek pořešit jinak - standardně.

Curve jsem nyní nějakou dobu nepoužil, protože jsem potřeboval měny, které podporované nebyli, kupodivu karty RB mi poslužili dobře na přímé transakce - pro měny mimo kurzovního lístku s kurzem asociace - prakticky mi stačily letos jen dvě debetky - RB na výběry z bankomatů a N26 na platby.

Na druhé straně to zamítání transakcí není vůbec kóšer, zvykl jsem si přes GBiT "přelévat" transakce do dalších účetních období na KK Style, která má jinak absolutní vratku právě jen těch 129 Kč a není příliš velký problém ji vyčerpat...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 5. 7. 2018 20:50

Plny souhlas s fremantle, podobne zkusenosti. Je to snad jedina banka, kde support cilene zamita a a priori lze, klidne si vymysli naprosty nesmysl, jen aby odpovedeli a meli to vyresene. Je to jedina banka, kde jsem uz snad 5x zacinal odpoved na jejich reakci "Lzete, protoze ..."
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 6. 7. 2018 06:01

Co se týče reklamací, je na tom UCB dost podobně.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 6. 7. 2018 09:53

Na jednu stranu vítám snahy to s RB řešit, ale říkám si, že pokud je vydavatel karet nebo Curve donutí k akceptaci plateb, tak RB prostě zase o něco více ořeže benefitový program nebo ho úplně zruší, však je známe. Benefity prostě skončí dříve nebo později a je dobré mít zodpovězenu otázku, v čem jsou výhodné kreditky RB bez vracení peněz. Na nějaké vykrytí týdne před výplatou, nebo kvůli akceptaci v zemích jako je USA se dá pořídit kreditka Fio, která je bezplatná. Má někdo jiný názor?
dlouhy.dejw
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mimonik 6. 7. 2018 10:47

Ne, máš pravdu, bez bonusu jsou úplně na nic. Na to jsou tu lepší karty.
Mimonik
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků