Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 1. 2020 10:49

kontakt se mi přestal zobrazovat ještě ve staré aplikaci, myslím že nová app s tím nesouvisí. Kontakt nevidí ani jiný uživatel CRV když si dané číslo přidá do svých kontaktů. To číslo nelze znovu verifikovat, nepřijde SMS nebo možná až druhý den, kdy nějaké 3 certifikační kódy dorazily. Z podpory mi prý holka poslala verifikační kód, který mám zadat, což je nesmysl, protože když vlezu do verifikace, tak app hned vygeneruje svůj nový požadavek a ten zaslaný kód je samozřejmě neplatný. Se svým telefonním číslem nemám odvahu si takto hrát, jsem rád že fungují.
Ale s CRV Send jsem u pravé pořízené KK ČS počítal (c.rva).
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 13. 1. 2020 11:41

Mam uplne stejny problem jako Minarjo. Nelze poslat. Zmizel kontakt z listu. Poslal jsem cca 15000 CZK ve 3 platbach.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 13:19

@retron:
Nejde o můj problém, zcela identický hlásí už minimálně čtyři uživatelé fóra (hannys85, A1rh-, treborit a já, stačí zde projít 2-3 strany zpět). Ve všech případech jde o zmizení Curve uživatele ze Send u toho čísla, na které se posílalo resp. které tam předtím bylo rozpoznané jako Curve uživatel, no a ve všech případech ho najednou nevidíš jako Curve uživatele nejen ty, ale i všichni ostatní. Tak to opravdu nebude mojí aplikací, stejně jako těmi dalšími. Chápu, že se Curve snažíš hájit, když jim v ČR vypomáháš, ale zde by jsi na ně spíš měl zatlačit, že by měli jít s pravdou ven, něco jako tajný FUP pro Send (na počet či objem plateb) či jiný jejich důvod v tom prostě bude. Zkrátka vybraná telefonní čísla (a jim příslušející Curve uživatele) z nějakého důvodu blokují (možná i neúmyslně vlivem chyby, to se mi ale nezdá) pro další příchozí Send platby. Kontakt z telefonního seznamu se pak v app v Send záložce najednou tváří, jako by mu neodpovídal Curve uživatel, a je jedno zda na to v appce koukám já, soused nebo ty sám. A poslat na něj nejde s chybou, co zde popsal @A1rh-.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 13. 1. 2020 14:10

jak říkám kontaktujte: support@imaginecurve.com
na ios mám všechny Curve kontakty, posílal jsem částky v max výši FUP v CZK
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 13. 1. 2020 14:13

Také mě napadlo, jestli uváděné potíže nebudou jen u Android verze. Mohu potvrdit retrona u iOS bez potíží.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 1. 2020 16:23

možná je to u androidu, ale problém vzniknul někde v systému Curve. Pokud by byl někdo ochoten, může zkusit poslat na číslo +420 732338898 1Kč, jestli mu to projde, třeba i z iOS. Díky za zkoušku.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300 Kč, Richee 300 Kč, Curve 5 GBP, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 13. 1. 2020 18:48

Z ios mi to nejde. Po pridani cisla do kontaktu se mi kontakt nezobrazuje mezi friends on curve ale mezi all contacts. V dalsim kroku pak vyskoci hlaska o chybe a kontaktujte podporu.
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 20:26

Přesně tak, tohle nemůže být aplikací, platformou (iOS/Android) či konkrétním mobilem, to musí být chyba přímo v databázi na straně Curve, že některá čísla "najednou" nebere jako uživatele Curve (při rozpoznávání telefonních čísel kontaktů v appce), i když dřív rozpoznání šlo (ještě před využitím Send na dané číslo). Stále se ale spíš kloním k názoru, že to není chyba, ale úmysl Curve (možná nějaké nepovedené testování FUP?). Protože proč by mě (a jiným) zmizelo z Curve kontaktů "Contacts on Curve" přesunem do všech kontaktů "Invite to Curve" (jak píše @Schwarzie) právě a pouze to číslo, na které jsme poslali několik Send plateb, a ostatní Curve kontakty jsou beze změny zachovány?
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 13. 1. 2020 22:01

No mě to hlásí chybu i v případě, kdy chci zaslat peníze na jakýkoliv kontakt z mobilu. Už mi to prostě vůbec nevygeneruje ten link, přes který si může dotyčný peníze vyzvednout.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 23:02

Testování evidentně bylo krátké a nedostatečné :). Musejí být zavaleni stížnostmi z celé Evropy, když jen odsud to je víc a víc lidí, tak jsem zvědav, zda to opraví nebo raději dočasně zaříznou pro důkladnější otestování.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 14. 1. 2020 07:37

Jak že nebylo. Právě probíhá :D
yndezit
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jujec 14. 1. 2020 11:05

minarjo píše: Stále se ale spíš kloním k názoru, že to není chyba, ale úmysl Curve (možná nějaké nepovedené testování FUP?)

Mně pomohlo aplikaci natvrdo vypnout a zapnout. A vadí mi, že někdo píše, že je to úmysl, a vytváří teorie, že to tak Curve chce - prostě možná mají nějaký problém, že to v aplikaci zlobí. Ale po té, co jsem shodil aplikaci a nahodil znovu (prostě natvrdo jsem ji zavřel), tak už kontakt vidím úplně v pořádku. A když náhodou ne, tak ji shodím a nahodím znovu. Prostě jedno kliknutí na křížek navíc. A nemusím nikde psát o nějakých úmyslech.
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 1. 2020 12:49

@jujec, ono pokud by mizely náhodně nějaké Curve kontakty a jen někomu, pak bych se klonil k chybě. Ale jelikož nejen mně, ale i mnohým jiným mizí právě ty již použité kontakty, na které bylo něco posláno (tedy které tam jako Curve byly a nyní už nejsou jako Curve rozpoznány), zatímco jiné zůstávají (a ty zmizelé pak nefungují nikomu), to ti nepřijde jako moc velká náhoda? I ostatní proto zde píšou, že půjde pravděpodobně o nějakou formu blokace kontaktu v databázi Curve (ne chybu aplikace).
Jinak je dobré, že tobě pomohlo zavření aplikace, stejně tak by ti nejspíš pomohlo i potažení prstem dolů v záložce Send (aktualizace načtení kontaktů), u tebe šlo evidentně o nutnost vynutit refresh kontaktů. Nám ostatním, kterým zmizel jeden konkrétní (pro odeslání nedávno použitý) Curve kontakt, ale nepomůže ani vypnutí, ani výmaz dat appky, ani její reinstalace, navíc daný kontakt pak jako Curve nevidí nikdo jiný se svou appkou, jak bylo vidět včera z reakce, když zde @A1rh- zveřejnil jedno z těch nefunkčních Curve čísel. Tedy ty popisuješ pouze stav, kdy tvá appka nepovedla refresh sama. My ostatní ale popisujeme stav, kdy kontakty načte, ale databáze Curve jí pro nějaký konkrétní (využívaný jako příjemce pro Send) neprovede označení kontaktu jako že je součástí Curve, ten je pak v druhé části seznamu jako ne-Curve kontakt a na takový pak nelze nic zaslat. Čti poslední 2-4 strany zde a pochopíš. Tím že nejde o nahodilý jev, ale o cílené nerozpoznání kontaktů použitých jako příjemce, a to pro všechny, to jak sám uznáš zavání blokací toho kontaktu pro Send spíše než chybou, která by měla v rozpoznání kontaktů prvky nahodilosti.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 14. 1. 2020 15:13

Muze to byt chyba, ktera ma pricinu ze na tento kontakt bylo posilano, ale povazuji to take za mene pravdepodobne, ale mozne ...
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 14. 1. 2020 16:16

Pokud by to byl jediný problém Curve... Bohužel nevím zda kvůli rostoucímu počtu uživatelů/transakcí či jiným důvodům klesá spolehlivost Curve i pro základní placení. Máme tu další výpadek processingu plateb, viz https://status.imaginecurve.com/incidents/c04gbq6ql2rz
Tyto výpadky bývají téměř vždy ve všední dny mezi 15-17h, kdy je dle mého názoru jejich systém často přetížený velkým počtem transakcí (lidé v Evropě mají hodně transakcí cestou z práce atd.). A aby toho nebylo málo, tak navíc dnes kolem 9h mi při platbě byla na podkladové kreditce ČS vytvořena 2x stejná blokace (v Curve historii to je normálně jednou). Ano, může jít o chybu ČS, ale tipuji že spíš opět chyba Curve :(. Snad k zaúčtování dojde jen jednou a druhá blokace zmizí.

-- 14. 1. 2020 17:10 --

treborit píše:Muze to byt chyba, ktera ma pricinu ze na tento kontakt bylo posilano, ale povazuji to take za mene pravdepodobne, ale mozne ...

Ještě jedna možnost tu je, která by šla jakž takž vysvětlit chybou. A to, pokud SW co Curve používá pro Send cíleně dočasně blokuje příjemce (tedy číslo) na dobu, než dotyčný příchozí Send buď přijme, nebo odmítne. To by smysl dávalo, do vyjádření se k jedné platbě tam nepustit další. Pak by SW chybou bylo to, že když si příjemce vybere příjem/odmítnutí platby, tak někdy není jeho číslo opět uvolněno pro další platby. To by možné bylo, taková chyba, pokud jejich SW tu dočasnou blokaci příjemce pro Send do jeho vyjádření používá. Vše ostatní (pokud dočasný blok s uvedenou chybou není implementován) by znamenalo úmyslné blokování, ať už z různých (FUP či jiných) důvodů.
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků