Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 2. 2020 17:39

MirekM. píše:Pokud by GBiT měl u mě stejný průběh (počet pracovních dnů), měl by být připsán v pondělí.

Také jsem si bohužel zpětně vzpomněl na nevhodnost provádět GBiT mimo pracovní dny, což se zde v minulosti již tuším řešilo ...

Dnes (22.2. sobota) se objevila vratka na účtu ke KK HB ve stavu nezaúčtováno s datem 15.2. (provedení GBiTu). Před psaním mého předchozího příspěvku v 9 hodin vratka na účtu ještě nebyla.
Vrtá mně hlavou to zjevení vratky na účtu KK v sobotu. :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod smajlik2 22. 2. 2020 17:45

Včera v obchodě zapnu apku a zjistím, že se musím do ní zase přihlásit přes odkaz v mailu.
Stává se Vám to taky? V poslední době se mi to stalo několikrát. V minulém roce ani jednou.
smajlik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TnT2 22. 2. 2020 17:52

Ano, stává. Možná k tomu dochází po aktualizaci aplikace.
ING Konto kód: 4592265 | Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Schwarzie 22. 2. 2020 17:55

Mne se to ted na ios stalo nekolikrat za sebou a urcite to nemelo souvislost s aktualizaci. Ted ale drzi...
Schwarzie
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 22. 2. 2020 18:10

U mě jen po aktualitaci.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 22. 2. 2020 20:19

Tak jsem se domníval, že Curve už má to dvojité zaúčtování transakcí vyřešeno. Dnes jedu do Globusu pro pár litrů PHM, abych vyzkoušel, jestli budou na podkladové Mototechně 4% i při platbě přes Curve a co se nestalo, kromě benzínu jsem si na Mototechně přivezl ještě 2 blokace na stejnou částku. Ale nevím, třeba je v tom CRV nevinně.
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2020 22:23

@MirekM.:
A co je na tom zobrazení (nebo dokonce i zaúčtování) karetní transakce v sobotu divného? V principu nic nebrání účtování karetních transakcí i o víkendu. Některé banky (třeba mBank) to tak i běžně dělají (u mBank kreditek je běžné víkendové datum zaúčtování), technicky tomu nic nebrání. Jiné si naopak dávají víkendový oraz, no :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 2. 2020 22:57

Jestli si rozumíme, psal jsem o vratce z GBiTu, nikoliv o klasické karetní transakci.
U některých jiných bank by mě to nepřekvapilo, u HB s některými poloručními procesy a víkendovým orazem ano. :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2020 23:22

Ano rozumíme si, i vrácená platba kartou (z Curve Gbit i od jiného obchodníka) je klasická karetní operace se svým zaúčtováním, jen s opačným znaménkem :). V tom tedy z hlediska zaúčtování rozdíl není. A ano, zobrazení prozatím nezaúčtované "kladné blokace" (z Gbit či jiné vratky) v nepracovních dnech a případná úprava zůstatku o vratku je i v HB celkem běžná věc (jen reálné zaúčtování HB dělá až v pracovní dny).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 22. 2. 2020 23:55

suram píše:U mě jen po aktualitaci.

v poslední době min 2x potřeba znovu se přihlásit do aplikace přes link, vždy bez aktualizace, automatické nemám povolené.
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 04:02

Ano i u mě aplikace "zapomíná" přihlášení cca jednou či dvakrát měsíčně.
Není ale důvod se otravovat s nějakým email linkem, přihlášení do Curve u Android mobilů přece jde (je nabízeno) i přes Google účet, ze kterého přebírá email (tedy lze to užít za předpokladu, že přihlašovací email Google účtu ve vašem Android mobilu je stejný s emailem zadaným v Curve, právě email je tím identifikátorem). To je pak bez nějakého čekání na link na pár kliknutí a není ten výpadek přihlášení v Curve aplikaci tak otravný (Google Android přihlášení se už nemusí nijak emailem ověřovat), doporučuji.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 23. 2. 2020 05:37

Já mám na Curve email jiný než v Google účtu a nové přihlášení to chtělo v poslední době jen dvakrát a vždy to bylo po aktualizaci appky. Mám 3 mobily, Android 7, 8 a 10, na každém mobilu jiný Curve účet, všude to bylo stejné.
antonsek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod __Pavel 23. 2. 2020 10:45

Kluci, pokud Curve zdvojí platbu a obchodních si pak strhne jen jednu, jak dlouho trvá uvolnění té druhé blokace?
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 11:37

Když jsi použil Curve, tak tvým obchodníkem vůči podkladové kartě je jen a pouze Curve, ne obchodník, u kterého jsi Curve použil. Na to pozor, při použití Curve jde vždy (kromě virtuální Curve cash karty s bonusy) o kaskádu dvou transakcí: obchodník vůči Curve, Curve vůči tobě. Takže i když si to obchodník u Curve strhne jednou, zaúčtování na tvé podkladové kartě je plně na Curve. Eliminovat se to zdvojení může klidně hned při zaúčtování té zdvojené blokace, kdy zaúčtováním obě blokace zmizí a jsou nahrazeny jen jednou zaúčtovanou platbou (tedy typicky za 1-2 pracovní dny od platby, Curve coby obchodník je rychlý, zaúčtování dělá ve většině případů už nejbližší pracovní den po platbě). Já to takto (dvojí blokace, opraveno jen jedním zaúčtováním) měl zrovna před nedávnem (podkladová kreditka ČS). Může ale jít o situaci, kdy to Curve i 2x zaúčtuje kvůli chybě v jejich systémech nebo systémech jejich britského payment processora (viz nedávno, kdy se tak dělo část jednoho dne u většiny plateb), pak by to bylo na reklamaci emailem či přes jejich chat - pak to vracejí vratkou, čekat to lze na podkladové kartě do týdne.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 23. 2. 2020 12:45

suram píše:Funguje. Co ti to háže za chybu?


Už od začátku (pravda úplně první platba mi tenkrát prošla) to háže chybu:

Something's Gone wrong
We're unable to complete this payment.

Objevuje se mi to při jakékoliv platbě komukoliv..
Partnerce to samé...
hannys85
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků