od minarjo 23. 2. 2020 11:37
Když jsi použil Curve, tak tvým obchodníkem vůči podkladové kartě je jen a pouze Curve, ne obchodník, u kterého jsi Curve použil. Na to pozor, při použití Curve jde vždy (kromě virtuální Curve cash karty s bonusy) o kaskádu dvou transakcí: obchodník vůči Curve, Curve vůči tobě. Takže i když si to obchodník u Curve strhne jednou, zaúčtování na tvé podkladové kartě je plně na Curve. Eliminovat se to zdvojení může klidně hned při zaúčtování té zdvojené blokace, kdy zaúčtováním obě blokace zmizí a jsou nahrazeny jen jednou zaúčtovanou platbou (tedy typicky za 1-2 pracovní dny od platby, Curve coby obchodník je rychlý, zaúčtování dělá ve většině případů už nejbližší pracovní den po platbě). Já to takto (dvojí blokace, opraveno jen jedním zaúčtováním) měl zrovna před nedávnem (podkladová kreditka ČS). Může ale jít o situaci, kdy to Curve i 2x zaúčtuje kvůli chybě v jejich systémech nebo systémech jejich britského payment processora (viz nedávno, kdy se tak dělo část jednoho dne u většiny plateb), pak by to bylo na reklamaci emailem či přes jejich chat - pak to vracejí vratkou, čekat to lze na podkladové kartě do týdne.