Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2020 23:23

@MirekM.:
A co je na tom zobrazení (nebo dokonce i zaúčtování) karetní transakce v sobotu divného? V principu nic nebrání účtování karetních transakcí i o víkendu. Některé banky (třeba mBank) to tak i běžně dělají (u mBank kreditek je běžné víkendové datum zaúčtování), technicky tomu nic nebrání. Jiné si naopak dávají víkendový oraz, no :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 2. 2020 23:57

Jestli si rozumíme, psal jsem o vratce z GBiTu, nikoliv o klasické karetní transakci.
U některých jiných bank by mě to nepřekvapilo, u HB s některými poloručními procesy a víkendovým orazem ano. :-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 00:22

Ano rozumíme si, i vrácená platba kartou (z Curve Gbit i od jiného obchodníka) je klasická karetní operace se svým zaúčtováním, jen s opačným znaménkem :). V tom tedy z hlediska zaúčtování rozdíl není. A ano, zobrazení prozatím nezaúčtované "kladné blokace" (z Gbit či jiné vratky) v nepracovních dnech a případná úprava zůstatku o vratku je i v HB celkem běžná věc (jen reálné zaúčtování HB dělá až v pracovní dny).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 23. 2. 2020 00:55

suram píše:U mě jen po aktualitaci.

v poslední době min 2x potřeba znovu se přihlásit do aplikace přes link, vždy bez aktualizace, automatické nemám povolené.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 05:02

Ano i u mě aplikace "zapomíná" přihlášení cca jednou či dvakrát měsíčně.
Není ale důvod se otravovat s nějakým email linkem, přihlášení do Curve u Android mobilů přece jde (je nabízeno) i přes Google účet, ze kterého přebírá email (tedy lze to užít za předpokladu, že přihlašovací email Google účtu ve vašem Android mobilu je stejný s emailem zadaným v Curve, právě email je tím identifikátorem). To je pak bez nějakého čekání na link na pár kliknutí a není ten výpadek přihlášení v Curve aplikaci tak otravný (Google Android přihlášení se už nemusí nijak emailem ověřovat), doporučuji.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod antonsek 23. 2. 2020 06:37

Já mám na Curve email jiný než v Google účtu a nové přihlášení to chtělo v poslední době jen dvakrát a vždy to bylo po aktualizaci appky. Mám 3 mobily, Android 7, 8 a 10, na každém mobilu jiný Curve účet, všude to bylo stejné.
antonsek
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 23. 2. 2020 11:45

Kluci, pokud Curve zdvojí platbu a obchodních si pak strhne jen jednu, jak dlouho trvá uvolnění té druhé blokace?
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 12:37

Když jsi použil Curve, tak tvým obchodníkem vůči podkladové kartě je jen a pouze Curve, ne obchodník, u kterého jsi Curve použil. Na to pozor, při použití Curve jde vždy (kromě virtuální Curve cash karty s bonusy) o kaskádu dvou transakcí: obchodník vůči Curve, Curve vůči tobě. Takže i když si to obchodník u Curve strhne jednou, zaúčtování na tvé podkladové kartě je plně na Curve. Eliminovat se to zdvojení může klidně hned při zaúčtování té zdvojené blokace, kdy zaúčtováním obě blokace zmizí a jsou nahrazeny jen jednou zaúčtovanou platbou (tedy typicky za 1-2 pracovní dny od platby, Curve coby obchodník je rychlý, zaúčtování dělá ve většině případů už nejbližší pracovní den po platbě). Já to takto (dvojí blokace, opraveno jen jedním zaúčtováním) měl zrovna před nedávnem (podkladová kreditka ČS). Může ale jít o situaci, kdy to Curve i 2x zaúčtuje kvůli chybě v jejich systémech nebo systémech jejich britského payment processora (viz nedávno, kdy se tak dělo část jednoho dne u většiny plateb), pak by to bylo na reklamaci emailem či přes jejich chat - pak to vracejí vratkou, čekat to lze na podkladové kartě do týdne.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 23. 2. 2020 13:45

suram píše:Funguje. Co ti to háže za chybu?


Už od začátku (pravda úplně první platba mi tenkrát prošla) to háže chybu:

Something's Gone wrong
We're unable to complete this payment.

Objevuje se mi to při jakékoliv platbě komukoliv..
Partnerce to samé...
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 23. 2. 2020 13:49

@ minarjo:
Nj, to minulé dvojité zaúčtování v jednom dni mě taky postihlo, ale už si přesně nepamatuji, jestli to bylo 2x jen na podkladové kartě nebo i na Curve. Já mám od včerejška na Mototechně 2x blokovanou stejnou částku, na Curve jen jednou a taky mi už 14 dní visí druhá blokace stejné částky na eShop kreditce. Curve používám od září 2017 prakticky denně, ale poslední dobou se z ní stává dobrá sračka.
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 23. 2. 2020 14:25

hannys85 píše:
suram píše:Funguje. Co ti to háže za chybu?


Už od začátku (pravda úplně první platba mi tenkrát prošla) to háže chybu:

Something's Gone wrong
We're unable to complete this payment.

Objevuje se mi to při jakékoliv platbě komukoliv..
Partnerce to samé...


a bude se to objevovat i každému, kdo se ti pokusí Curve Send poslat. Už jsme to tu popisovali, stalo se to více lidem, v mém případě na jedné kartě Po úspěšném přijetí první Curve Send platby.

Už jsi to popsal jejich podpoře? Na fóru se to nevyřeší, bude to jejich systémová chyba. Zkoušel jsem u té karty znovu ověřit telefon, ale nepřijde SMS. Po zásahu podpory, kdy prý poslali verifikační SMS sice po čase nějaká přišla, ale při ověření čísla si podle mě aplikace generuje nový požadavek a tomu zaslaný kód neodpovídá. Většinou jsem u sebe v době, kdy se podpora uráčila nějak reagovat, neměl ten mobil kam SMS přišla a musel to komunikovat na dálku, aplikaci mám jako duální na svém telefonu. Většinou se nějak podařilo, že celkem přišly až 3 SMS s kódem, ale žádný to nevzalo a pak už žádná další na vyžádání nepřišla.

Jak jsem psal kousek výš nedávno mi z podpory napsali, že je tam snad špatně spárované tel. číslo s emailem, poslal jsem jim požadované ověření, ale dál už nereagují. Ta komunikace jednou za několik dní je tragédie. Často vcelku rychle odpoví na nový dotaz nějakou standardní odpověď, která nic neřešil a pak už mrtvý brouk.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 16:50

Proto já ani nezkoušel s takovou chybovostí (více lidí, zásadní systémový problém) funkce Curve Send jim na podporu psát, protože když jde o systémovou chybu u více lidí, budou spíš strkat hlavu do písku a dělat, že je vše ok, nebo zkrátka nevědí, jak to vyřešit :(.
To je stejné jako u mBank: také jí hned v několika případech selhává systém při zakládání nových účtů, že nelze u nově otevřeného zaslat domácí odchozí platbu (naposled velká výše této chybovosti před Vánoci, při té akci odměn). A také nereagovali na mě i jiné odtud, neopravili to, chyba trvá i po cca 2 měsících. Prostě systémové problémy neumějí operátoři call/email center řešit. U mBank to z mé strany (pro jejich nezájem o řešení) "vyřešila" výpověď problematického účtu v net bankovnictví, když s tím ani za víc jak měsíc nehnuli, u Curve to pro mě vyřešilo kompletní ignorování služby Send, když je takto nespolehlivá a na mnohé kontakty nefunkční. A stejně je nyní Send nanic, když přijetí je možné už jen zákazníkem Curve (nelze poslat někomu kdo zákazník není, respektive lze, ale on se jim musí stát), a navíc automaticky na cash kartu, tedy s GBP konverzí. Tak proč se Send službou rozčilovat :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 23. 2. 2020 18:24

časem ji můžou zprovoznit v původní podobě a rád bych to měl vyřešené :)
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300 Kč, Richee 300 Kč, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 20:09

Buď to vyřeší všem opravou databáze či příslušné funkce, nebo nikomu. Těžko budeš jediný s opravou a bez rizika, že se to pos*** znova, pokud to neopraví systémově všem :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PavlicekAZ 23. 2. 2020 21:21

už asi rok používám tuhle kartu

nahrál sem si do ní asi 5 debitek a kreditek

ale teprve včera jsem s ní poprvé vybíral hotovost
2000 kč,
použil jsem bankomat airbank
2000 kč jsem vybral.
měl jsem nastavenou Twisto kartu
ale částka se nezaúčtovala jak na cureve tak twistu, akorát mi pořád chodí z twista upozornění, "zamítnutá platba"
twisto přes curve používám běžne hlavně v lídlu i jinde a v pohodě
PavlicekAZ
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků