Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod A1rh- 5. 3. 2020 17:28

A1rh- píše:
Bobb1 píše:Zkus podat reklamaci tady:
https://www.eservice.pl/produkty-i-uslu ... karty-dcc/

Chvali se, ze kdyz bude kurz horsi nez v PLZ tak vrati rozdil.

Polsky nerozumím, tak jsem to hodil do translátoru a pokud to chápu správně, je to služba právě pro prodejce (zákazníky této služby), kteří díky použití DCC mají mimo jiné nastavené nižší provize, dále je uvedeno ve výhodách "Moderní služba, která umožňuje další příjmy".
Takže tomu třeba rozumím špatně, ale podle mne mohou v tom středisku využívat služby právě tohoto eservice a díky tomu si zvyšovat příjmy díky DCC.

Teď ještě koukám, že účtenka je skutečně přes systém eservice, takže pro tu srandu s nimi zkusím komunikovat.


Nikdy bych tomu nevěřil, ale právě mi přišla odpověď:

"Good morning,
We would like to inform that the application has been approved, card ***xxxx (Curve) was credited with a doubled amount of the currency conversion difference, ie. 69,15PLN (13,14 GBP).

Regards,
Patrycja Woźniak
Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta"

Takže velké díky za ten odkaz a ostatním informace, kam se v podobné situaci při platbě v Polsku lze skutečně obrátit.

Teď ještě kam si to nechat vrátit, nejlíp asi na GBP účet Revolutu, ale to si budu muset nejdřív v Curve tu kartu přepnout na GBP, mám pravdu? To ale budu muset nejdřív odmítnout tu automatickou výzvu k volbě podkladové karty a trochu se obávám, že mi to pak zaúčtují na aktuálně nastavenou - Twisto.

Edit: takže po zavření výzvy k volbě karty pro refund jsem si přenastavil Revolut na GBP, zavřel a otevřel app, výzva se objevila znovu a zvolil jsem Revolut. Za 1-5 dní by se měla vratka objevit na účtu.

Akorát teda o této transakci v Curve nevidím žádný záznam, ani u podkladové Revolut. Napadlo mě jen udělat si snímek displeje s tou informací o refundu pro případ nějakého problému.
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 5. 3. 2020 20:28

Vážně dvojnásobek rozdílu? To by měnilo situaci. Na zlodějském DCC by se dalo naopak vydělat, a to tím víc, čím zlodějštější je kurz.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 5. 3. 2020 23:43

Kdy odjíždí autobus se zdejšími kolenovrty?
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 6. 3. 2020 08:35

Již jsme na místě!
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 11. 3. 2020 11:55

jak by se vlastně mělo postupovat při obnově podkladové karty? Nová má stejné číslo, jinou expiraci a CVV. Prostě starou odebrat a novou přidat, nebo to jde i nějak jinak? Díky.
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 3. 2020 15:22

Tak jak píšeš. A už tu někdo dřív psal, že Curve appka pak po znovupřidání načte té kartě i její historii, když má stejné číslo (v jejich databázi je historie evidentně navázána na číslo karty, ne na jiné její parametry jako platnost či CVV).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Švagr 12. 3. 2020 19:15

Funguje vám GBiT (Timeout)? Funguje vám přidávání karet (we have difficulties, try again later)? Platit normalne jde...
Švagr
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirekM. 20. 3. 2020 09:03

Zrušili jsme celkem 8 jízdenek RJ v částce cca 2x 1500 Kč. Požádal jsem o vratku na zaslané číslo účtu - nelze. Cca v 10-ti položkách (dle nabíjení) RJ vrátil platby na Curve a poslal e-maily seznam vratek. Vratky se objevily v APP Curve druhý den, ale ne všechny a některé vratky byly v APP sečtené do jedné položky. 2 chybějící položky v APP v částce cca 700 Kč jsem reklamoval přes e-mail u Curve. Reakce byla docela rychlá, potvrdili mně, že chybějící položky byly již zprocesovány. Poté se změnily či přibyly některé položky v APP. Součet hodnot položek v APP již souhlasil se součtem hodnot položek v e-mailech RJ. Další den se vratky objevily přesně dle e-mailů z RJ na kartách HB.

Nepochopil jsem, z jakého důvodu neuvedli vratky v APP přesně jak byly dodány RJ, proč některé chyběly, když je poslali do HB přesně tak, jak je obdrželi od RJ.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod jichaj 20. 3. 2020 15:27

jo, to mě taky jednu transakci rozdělili do několika (platil jsem letenku), ale suma celkem sedi, takže neřešim..
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod pino 20. 3. 2020 19:46

Přistála mi žádost od Curve ať doložím, že business kartu používám k businessu, jinak že vystaví personal Curve. Zřejmě nemám problém doložit, co potřebují, ale je tam vůbec nějaký rozdíl pro uživatele ?
pino
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bodyczech 20. 3. 2020 19:58

Žádný rozdíl pro tebe není, max s personal verzí je v některých situacích lepší akceptace. Někde řeší vyšší náklady a poplatky za operace s business kartou. Sám jsem o přechodu na personal verzi uvažoval z vlastní iniciativy...
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 20. 3. 2020 20:18

Například dobíjení Revolutu s Curve personal je bez poplatku, s Curve commercial je tam poplatek.
Milos
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 20. 3. 2020 20:23

Po mě tedy za nabití revolutu žádný poplatek nechtějí, i když mám com.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 20. 3. 2020 21:58

Tak to došlo ke změně. Curve commercial kartou jsem dlouho nedobíjel, právě kvůli poplatku. Teď jsem to zkusil a opravdu to prošlo bez poplatku :tleskani
Milos
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 21. 3. 2020 00:43

Také nepamatuju, že bych tam měl kdy poplatek... Curve com mam jako early adopter.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků