Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 21. 4. 2020 22:48

Včera jsem obdržel e-mail od supportu:
I'm sorry to hear that you've had a decline. We approved the transaction, however the merchant then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then refunded you immediately once it was declined. You should see the amount we charged drop off your payment card statement and reflected in your balance in the next 3-5 working days.

It's not clear why it declined; this can be because the internet connection dropped. It could've been that the card was removed from the machine too early.

In regards to the app issues that you're experiencing, please can you provide us with a screenshot of what you're seeing in the app? This will help us diagnose this issue further.

Nejsem z odpovědi příliš chytrý, netuším proč by měli vracet peníze, když transakci sami týž den stornovali a na podkladovou kartu se nedostala ani jako blokace. Přece stačí položku odstranit z app, kde stále "svítí" a je poklizeno.

K samovolné změně i za několik hodin z nastaveného černého pozadí na bílé jsem jim poslal screenshot bílé a černé varianty, jsem zvědav, co z těch screenshotů vydedukují.

-- 21. 4. 2020 22:52 --

__Pavel píše:Zítra to bude týden, co jsem dělal GBiT (částka asi 9k) a stále se mi peníze na původní kartu nevrátily. Zdá se mi to docela dlouho, většinou to bývají tak 3-4 dny, nedávno dokonce avizovali nějaké zrychlení plateb. Možná jenom plaším, ale začínám být z toho lehce nervózní. Setkal se už někdo s podobným problémem?

Projdi vlákno a vyseparuj příspěvky minarjo, který má s delšími GBiTy bohatou zkušenost.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod jujec 22. 4. 2020 09:01

__Pavel píše:Zítra to bude týden, co jsem dělal GBiT (částka asi 9k) a stále se mi peníze na původní kartu nevrátily. Zdá se mi to docela dlouho, většinou to bývají tak 3-4 dny, nedávno dokonce avizovali nějaké zrychlení plateb. Možná jenom plaším, ale začínám být z toho lehce nervózní. Setkal se už někdo s podobným problémem?

Byl bych v klidu. Důležitá ja především karta, na kterou se peníze měly vrátit. Pokud je do HB, tak týden ještě nic neznamená, běžně se mi stává, že tři vratky udělané v jeden den mi přijdou každý někdy jindy.
jujec
Diskutér

Odeslat příspěvekod __Pavel 22. 4. 2020 11:18

Ona to není HB, ale debetka Creditas. Dřív jsem na ní (akce 6x100) dělal GBiTy několikrát měsíčně, pokaždé však malé částky a nikdy žádný problém.
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 22. 4. 2020 12:47

Červená investorská karta dnes dorazila. Nikde na ní není číslo.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Wanted Joker 22. 4. 2020 13:26

Číslo karty je v aplikaci po aktivaci. A lze jej pak přidat do google pay. Mam vyzkoušeno.

Edit:

Investorská karta šla přidat i do SAMSUNG PAY. Takže já jsem spokojen.
Wanted Joker
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bodyczech 22. 4. 2020 13:55

Jaké má investorská karta výhody?
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 22. 4. 2020 14:13

Wanted Joker píše:Číslo karty je v aplikaci po aktivaci. A lze jej pak přidat do google pay. Mam vyzkoušeno.

View Card Details! Nojo, je to tam.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod jumpmans 22. 4. 2020 15:29

jj taky dorazila.
co mne prekvapilo, je BIN 5375 9100 ktery je vedeny jako Commercial debit.... puvodni Curve Black legacy jsem mel 5375 9000
jumpmans
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 22. 4. 2020 19:31

Taky mám BIN 537591, měl jsem původně BIN 537590 (Black). Bincodes.com mi ukazuje Commercial, ale bindb.com ukazuje CLASSIC (jinak tam bývá BUSINESS).
Tak nevím, budu to muset zjisti.

Navíc v aplikaci se mi ukazuje, že jsem Blue a že můžu upgrdaovat na Black. Doufám, že to je jen chyba zobrazení, měl bych být Black. Naštěstí podle Curve Cash mám odměny natrvalo, nejen na 3 měsíce, takže to snad je OK.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 22. 4. 2020 23:04

:arrow: We’re extending our “Go Back in Time” feature from 14 to 90 days for all customers for a limited time! (přišlo mailem)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 22. 4. 2020 23:16

V aplikaci vidím pořád 14 dní, ale zdá se, že můžu udělat GBiT na transakci ze začátku února...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 23. 4. 2020 07:48

Analogická hláška v češtině se mně objevila dnes ráno v app, jen si nejsem jistý, jestli v ní bylo něco o omezené době jako v e-mailu, bo jsem ji četl levou zadní a ihned jsem šel vyzkoušet starší GBiT bez finálního potvrzení.
Potěšení je na mé straně, neboť vzhledem k tomu, že jsme s manželkou zdravotně v rizikové skupině a maminka má přes 80 let, jezdím nakupovat pro nás i maminku jen cca 1x týdně na velký nákup, takže těch menších částek na GBiT (ze zištných důvodů :-) ) se mně v poslední době nedostávalo.
Včera jsem v COOPu poprvé narazil v místní bezdrátové síti na nemožnost přehodit v app kartu. App vypisovala hlášku ve žlutém rámečku dole o nemožnosti akce i při pokusu aktualizovat transakce u karet. Přepnutí na mobilní data problém vyřešilo. Někdo to s tím nastavením FW poněkud přehnal.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 23. 4. 2020 07:57

Včera odpoledne jsem měl stejný problém v síti Tesca. Nešlo přehodit kartu. Po přepnutí na mobilní data to okamžitě šlo.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 23. 4. 2020 09:04

Tak logicky na veřejné wifi bude většina netypických portů uzavřena a Curve nepoběží na portu 80 ani 443 ve všech případech.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 23. 4. 2020 09:16

Dřív to šlo...
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků