Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod retron 31. 5. 2020 16:14

Ano je bez poplatku
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 31. 5. 2020 16:21

Stalo se mi několikrát (5-6x ?) za poslední cca měsíc, že mi nebyly připsán Curve Cash Rewards za nákup v Tescu (které mám mezi vybranými obchodníky).
Vždy pár dní čekám, pak jim pošlu vyfocenou účtenku a reklamaci a oni mi dodatečně připíšou body. Jednu účtenku už jsem nenašel a bady mi zatím nepřipsali (přestože transakce je normálně v seznamu, obchodník je normálně označen Tesco) a za jiné transakce body byly.

Po každé transakci si teď kontroluji, jestli byly připsány body, to jsem dřív nemusel, teď je spolehlivost významně nižší. Dřív se to stávalo občas jen u Booking.com.
Máte někdo stejné zkušenosti poslední dobou? Jiný obchodník, případně taky Tesco?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 31. 5. 2020 19:40

Já musel pokaždé reklamovat Marks and Spencer.
maeth_u
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 31. 5. 2020 20:37

Ale pokud pokaždé, tak je to systémová chyba. Jenže u toho Tesca to mám jen občas (ale relativně často poslední dobou).
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 31. 5. 2020 21:22

A je to vždy stejná prodejna / terminál? Podobné to bylo s DM. Někdo si tu stěžoval, ale mně třeba prošly dvě pražské prodejny bez problémů.
maeth_u
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 6. 2020 00:05

Ano, stejný terminál ve stejné prodejně. Například 3 platby relativně krátce po sobě (několik minut) - první a poslední platba s cashbackem, druhá bez.
Není to ale těmi více platbami, jindy jen jedna platba, cashback žádný.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 6. 2020 21:57

MirekM. píše:Včera dopoledne jsem psal na support, odpověď za cca 2 hodiny: vratku na kartu, z které se přesouvaly peníze GBiTem museli zadat ručně, měla by se objevit v IB karty do 1-ho až 5-ti pracovních dnů. Otázka zní, co by se dělo nebo spíše nedělo, kdybych na support nenapsal.
Dvojnásobně strženou částku na cílové kartě v APP (fyzicky strženou v IB karty naštěstí jen jednou ve výši GBiTu) vylepšili vratkou na cílovou kartu v APP ve výši GBiTu. Při vratce do APP však zmizelá původní položka na dvojnásobnou částku, tedy v APP je nyní na cílové kartě o částku GBiTu více. :-)
Tuto nesrovnalost v APP již neřeším a jak psal minarjo, sleduji jen co se děje v IB mých karet připojených do Curve.

Dnes se připsala ručně zadaná vratka Curvou z nepovedeného GBiTu do IB karty, z níž byl GBiT proveden. Tedy rychlost, sobota e-mail na support v pondělí vratka fyzicky zpět.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 13:04

V Penny na Pankráci už asi nebude problém s cashbacky
Přílohy
tmp-cam-1674206665029761587.jpg
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gekkon 2. 6. 2020 14:30

Patriku, ty jsi ďábel ;)
gekkon
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 6. 2020 18:11

Milka zapitá sektem, to bude mít Patrik divokou noc (nebo ráno) :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 2. 6. 2020 18:17

Umim si predstavit s jakym "usmevem" byly Patrikovi predany presenty :D
Jinak dobre ty :-))
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 20:11

Náhodou paní vedoucí super. Docela mi je jí líto, má (nebo měla, dnes ani včera jsem ho tam neviděl) pod sebou někoho, koho ta práce vyloženě nebaví a nechce se nic učit. A pak přijde někdo, kdo chce službu, kterou chce tak jeden člověk za měsíc. No a protože to neumí, tak to dost zdržuje. Tak se (v rozporu s politikou firmy) rozhodne, že danou službu prostě neposkytne. No a "vynadáno" za to dostane ona (protože její práce je, aby zaměstnanec dělal, co má). Bohužel jiný způsob řešení než stížnost nebyl. Kdyby to byla alespoň prodejna někde v Horních Kotěhůlkách, ale zrovna ta, co mám kousek pěšky od domu.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 2. 6. 2020 20:22

Kam jsi posílal stížnost? Asi budu také muset. V jedné jediné prodejně jsou opakované problémy.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 21:07

Nejdříve přes formulář na německých stránkách - bez reakce, pokud to tedy nezachytil spam filtr.
Tak jsem zvolil těžký kalibr - poslal jsem to klasickou poštou na adresu domů všech třech jednatelů českého Pennymarketu (tj. 2x do Německa, 1 x v ČR; tj. dva německé dopisy, jeden český) dle obchodního rejstříku.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 2. 6. 2020 21:13

To mi přijde hodně přes čáru osobně. Pochopil bych ještě dopis na adresu sídla společnosti, ale ... Ani na tu prodejnu bych nešel, nemám tyhle situace rád, byť jsem "v právu".
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků