Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod suram 10. 6. 2020 16:40

Obdobný problém, eshop byl Lidl a ten mi reklamaci zamítl. S Curve už nebyla síla to řešit, šlo jen o pár stovek. Podezření mám spíš na Lidl, protože jinde takový problém nebyl.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod jir.vesely 10. 6. 2020 17:30

Tohle úplně přesně se mi stalo taky. Objednávka na eshopu a její zrušení. Platba se vrátila a asi týden poté znova stržená jako offline platba. A aby to bylo ještě složitější na řešení, tak jsem ještě mezitím udělal GBIT. Řešil jsem to jak s eshopem, tak s Curve. Eshop vůbec netušil, protože offline platby ani nedělá, tak to řešili i s provozovatelem brány. Tam taky všechno v pořádku, takže to nakonec skončilo u Curve. Po snad 4 týdnech mi ta platba byla vrácena, ale skoro bych řekl, že sama o sobě, protože mi jí pak support Curve vrátil ještě jednou :) Tím pádem mi jí pak museli strhnout ještě jednou... Ale jako stavěli se k tomu čelem celou dobu. Když jsem jim napsal, že obchodník i provozovatel brány mi říkají, že žádnou platbu nestrhávali, tak řekli, že to vrátí a celou dobu mě ujišťovali o tom, že ty peníze dostanu zpátky. Akorát to trvalo a naštěstí se to stalo jenom jednou.
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod tocassido 10. 6. 2020 19:48

A co by jste tedy víc doporučovali?
Mám tedy vyčkat nebo oslovit prodejce? Podle mě totiž není možnost jak by tu částku eshop mohl čerpat, protože oni mou platební kartu nevidí, jelikož jsem zaplatil přes Google Pay navíc s kartou Curve. Google pay jim neukáže číslo karty, takže mám za to, že je chyba na straně Curve.

Už to, že mi 4 dny nikdo nereaguje na mail je zvláštní nemyslíte?

Mám vytvořit nový ticket, když mi na ten starý nikdo neodpovídá? Dal jsem vždy reply v mailu, tak jak tam píší. Díky
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 10. 6. 2020 20:00

Jasně, jedině s Curve, ostatně s jejich kartou jsi platil a pokud 4 dny nereagují, tak otevřu novej tiket.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tocassido 10. 6. 2020 20:25

Dobře, otevřu nový ticket.

Je zvláštní, že ve výpisu transakcí v aplikaci najednou nevidím tu první platbu.
Vidím tam platbu refundovanou a pak tu platbu co mi byla znovu čerpána.

Platba, která mi byla stržena teď v červnu v potvrzení píše datum 19.5.

Není to divné?!

Určitě je to chyba na jejich straně :/
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod čulibrk 10. 6. 2020 22:30

Já to měl obdobný problém u jízdenky v eshopu Českých drah. Od té doby Curve na nákup v e-shopech nepoužívám.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tocassido 11. 6. 2020 14:56

Odepsali mi toto:
Thanks for getting back to us and sending in those screenshots. just to reiterate what my colleague Laura said, this was an offline transaction. The original purchase which took place on 19/05/20 was reversed immediately as the merchant had not collected the money. This means that the payment didn't process at the time you made the payment and the merchants usually have up to 7 days to collect the funds

I have included an attachment of proof showing the original amount was reversed, as this is a reversal it won't show on the app as a refund. It will just be reflected in your bank statement. The reversal took place on 27/05/20.
Best wishes,
Mofe
Team Curve
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stále nechápu kde tedy ty peníze jsou.
Pochopil jsem to tak, že to byla offine platba kde obchodník tuto platbu nevyzvedl a tím pádem se vrátila. To vidím, ale kdo tedy pak 4.6 částku znovu čerpal? Zpětně obchodník nebo HB?

Jsem z toho jelen, jedná se o 6 stovek, ale ani to není málo :/
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 11. 6. 2020 15:04

Tos pochopil špatně. Offline platba byla ta druhá, až po té vratce
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equa bank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod tocassido 11. 6. 2020 15:07

Ale ve výpisu HB ji mám strženou, to znamená že ji HB musí odúčtovat? Děkuji za vysvětlení jinak :)

-- 11. 6. 2020 15:16 --

Je tady někdo kdo by mi pomohl s angličtinou abych jim to mohl nějak lépe vysvětlit?
Já používám překladač a tak nějak nevím jestli mi rozumí.

Částka, která proběhla jako první to bylo toho 19.5 - tak tu v Curve vůbec už nevidim.
Vidím tam jen částku refundovanou ( v jejich odpovědi píší, že ji tam nemám vidět? Pouze ve výpisu bankovního účtu?)

A pak 4.6 tam vidím.

Začínám se v tom dost ztrácet.
1) platba ofiine stržena z účtu HB (podle nich ji obchodník nepřijal a platbu tedy vrátili.
2) offine platba znovu stržena a zaúčtována tedy kým? Obchodníkem?
tocassido
Návštěvník

Odeslat příspěvekod korenisko 12. 6. 2020 04:22

Vidim to s curve iba na mikro platby hodinkami - ak pojdu. Dost nespolahliva app. A na support bezne cakam aj 2-4 dni.
XPERIA L
korenisko
Návštěvník

Odeslat příspěvekod bodyczech 12. 6. 2020 07:56

V velké většině se mi support ozve do 1 max 2 dnů a snaží se problém vždycky řešit. Na druhou stranu nevracím zakoupené zboží a nemusím řešit zatoulané vratky...

@tacassido: počkej pár dní, nejspíš se ti platba vrátí.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 12. 6. 2020 09:37

Napiš ještě do HB, ať ti dají výpis transakcí z karty v uvedeném období, že to potřebuješ pro reklamaci transakcí s Curve, že je to i v zájmu banky, jelikož jde o její peníze. A to pak hoď do Curve, že výsledkem je, že máš strženou platbu 2x, i když tvrdí, že první transakce byla reversed.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PavlicekAZ 12. 6. 2020 13:53

teprve se z curve kartou seznamuji,
zrovna mi byla schválena žádost o kreditní kartu od monety

ale fyzicky kreditku dostanu poštou cca za týden

v monetě se zmiňují, že mohu přes gpay, platit hned, ale jestli se nepletu, tak gpay jsou platby mobilem pomocí funkce NFC, ale NFC můj mobil nedovede,

dá se mojí nově schválená kreditkou od monety, kterou ještě aspoň týden nebudu mít, začít platit už dnes pomocí spojení s curve kartou, respektive gpay, eventuálně kombinací obou dvou možností?


díky za rady.

moto: proč čekat, když to mohu mít hned teď.
PavlicekAZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lafayette16 12. 6. 2020 14:00

Číslo karty, platnost a CVV kód už máte? Ale asi nebude ještě aktivovaná, nebo už ano?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 12. 6. 2020 16:58

PavlicekAZ píše:dá se mojí .... začít platit už dnes pomocí spojení s curve kartou, respektive gpay, eventuálně kombinací obou dvou možností?
ne
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků