Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod evelista 9. 2. 2021 16:39

jo to jo, jsou atmka co berou 125kc cca. a nejake nula, musis koukat a cist info, uplne normalni vec, chces ano, nechces ne.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hannys85 9. 2. 2021 20:43

Defakto jen v ČSOB a Airbank bankomatech se mi nikdy nestalo, že by po mě bankomat poplatek při výběru z Curve chtěl..Takže u nich je zatím jistota, že by si neměl bankomat o poplatek říci...
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod čulibrk 9. 2. 2021 22:47

Ja nedávno vybíral ještě v ATM od KB a RB a taky zatím zdarma.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bubocz 10. 2. 2021 12:52

hgfdsa píše:
treborit píše:I na Curve foru si nekolik lidi stezovalo, ze ma limity ve spatne mene, napr. HUF a ze 9000 HUF coz je cca 25 EUR a ze nic nad toto nezaplati, nedaji GBiT apd .. psal tam i clovek, co to mel nastaveno opacne, limity se zobrazovaly v CZK ale interne se pocitaly v GBP, takze denni limit 140 tisic GBP apd .. ozvi se supportu ..

Takže co jsem pochopil po testovaní nové Curve karty, komunikaci i jinde než tu a častečně úspěšné reklamaci u supportu Curve, dostal jsem v tom prosinci 2020 novou kartu, která už se tváří, že je česká a ne anglická, má české BIN. V appce to ukazovalo transakční limity v GBP, ale ve skutecnosti byly v CZK, takze appka ukazovala denní transakční limit na platby 9000 GBP, ale prošly jen platby do 9000 Kč denně. Support s tím něco udělal, takže už platby nad 9000 Kč projdou, ale jaké mám transakční limity, to nevím, protože appka mi teď po zásahu supportu zobrazí hlášku:
"The callable returned a null value."

Obrázek

Má to své výhody a nevýhody, nevýhodou jsou problemy s transakčními limity a supportem, který to zprvu nechtěl pochopit, stejné problémy jsou i s limitem na GBiT, ale to neřeším, nepoužívám to. Výhodou je, že s ní teď můžu platit i tam, kde to předtim nešlo, protože nepřijímají platby zahraničními kartami, třeba mobilní operátoři. Předpokladám, že ani bankomaty v ČR nebudou vyžadovat poplatek za výběr hotovosti, ale já stejně teď hotovost nevybírám, tak jsem to netestoval.

Zde lze ověřit po zadání prvních 8 číslic karty, jaké má karta BIN:
https://binlist.net/

Moje karta začíná na 55744430.


V pondělí jsem zažil stejný problém po převydáni původní business karty za osobní, helpdesk mi to opravil další den...
bubocz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hgfdsa 10. 2. 2021 18:18

Jak opravil? Jako mně, že nevidím žádné transakční limity? Nebo nějak lépe?
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod hgfdsa 13. 2. 2021 19:07

Dnes mi support prozradil, jaké mám transakční limity:

Your limits are:
- 135000 CZK per day
- 42000000 CZK per year

Just so you know, you no longer have a monthly limit!
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 2. 2021 23:21

vratky na Hello KK se chovají pořád divně.
platba 8.2. z KK Hello (standardní) něco přes 15 tisíc
platba 8.2. z KK Moto něco přes 20 tisíc

11.2. gbit u obou karet na KK ČS
Na KK Moto se vratka Vilnius objevila hned 11.2., zatím je stále k dnešku so 13.2. Nezaúčtovaná, ale to je ještě ok. Dobré je, že není zdvojená, snad se brzy zaúčtuje.
Na KK Hello se k stejnému dnešnímu dni 13.2. vratka ještě vůbec NEOBJEVILA. Přitom na ČS strženo, v app CRV je vše v pořádku.

Předchozí 2 zdvojené vratky z 2 gbitů na KK Moto z 11.1. stále visí. Na KK Hello proběhl stejný den 11.1. také gbit a ten se vůbec nezdvojil a byl zaúčtován v pořádku.

Chová se to stále naprosto nevyzpytatelně.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 2. 2021 23:42

Z mého pozorování: pokud se po provedení gbit neobjeví vratka v Hello online bankovnictví velmi brzy (řádově ve vteřinách či jednotkách minut po gbit), tak NEbude zdvojená, v takové situaci to Curve udělala "postaru", tedy vratka jen jednou, za 0-3 pracovní dny od gbit (0 dnů myšleno jako že někdy už odpoledne při dopoledním zadání).
Pokud je ihned po gbit vratka v HB vidět (do pár minut), pak to Curve udělala "novým" způsobem a dojde ke zdvojení (druhá s o hodinu posunutým časem bude za 0-3 dny, jedna z nich se pak nezaúčtuje). "Starou" a "novou" metodu Curve používá zcela náhodně, klidně ze 3 gbit těsně pod sobě dva tak a jeden jinak.

Tedy to co popisuješ není nic nového a z mého pohledu vůbec ne nečekaného: velmi pravděpodobně na té Moto kartě budeš mít dvojáka (pokud vratka byla skutečně hned po gbit, ne třeba až za pár hodin) a na druhé ne. V pondělí či úterý u obou čekej reálnou vratku, která se do 1-2 dní po zobrazení i zaúčtuje, ta druhá "rychlá" na Moto pak ne (pokud tedy šlo u ní fakt o tu rychlou vratku a bude tedy dvoják).

Když to napíšu ještě jinak a obecněji, nad rámec jen Hello bank: ten "nový" způsob Curve vratky velmi pravděpodobně spočívá v tom, že Curve nejdřív (ihned po gbit či vratce vzniklé jiným způsobem, třeba stornem či selháním platby) zašle bance karty příjemce něco jako avízo o chystané vratce, které bohužel některé banky hned zobrazí jako nezaúčtovanou vratku (která ani zaúčtována nebude). Až následně Curve zašle reálnou vratku. Jde nejspíš o novou "fintech metodu", se kterou si mnohé (dost možná nejen české) banky nevědí správně rady. Tato má spekulace vychází z toho, že zde někdo už v lednu když dvojáky začaly psal zajímavou zkušenost s gbit do Air Bank (která si s tím umí poradit evidentně velmi dobře): zcela nově dotyčnému brzy po gbit prý Air Bank zaslala notifikaci (či jinak zobrazila v appce), že obchodník Curve oznámil vrácení platby kartou a bude to trvat i několik dní, než bude zaúčtována. Air ale naštěstí jen zašle/zobrazí takové avízo, bez vlivu na historii či zůstatek. Ale je to nové, fakt asi Curve testuje vratky s nějakou formou dopředného avíza, což mnohé české banky (i Hello) moc neznají...
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 14. 2. 2021 01:01

s tou Air jsem to psal asi já
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod HNF-01 14. 2. 2021 06:26

Já měl dvojáka i na RB Easy ale tam po nějakejch 14 dnech vyexpiroval.
HNF-01
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 14. 2. 2021 07:49

Stojí za to si nechat převydat business UK kartu na personal CZ? Zbavím se tím třeba nabídky platby v GBP na terminálu?
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hgfdsa 14. 2. 2021 08:28

Ale jsi si jist, že ti dají CZ? Já od té doby, co platím přes Google Pay, na platebním terminálu žádnou nabídku na nic neměl a ani to nechtělo nikdy PIN.
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod wit.cz 14. 2. 2021 09:37

záleží na terminálu, třeba v Tescu mají ty prehistorický ingenica a tam se to ptá furt
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 15. 2. 2021 19:28

MirekM. píše:Ještě jedna informace s vydáním nové karty. CVC kód viditelný v app u nové karty do její aktivace po fyzickém obdržení karty poštou byl totožný s CVC kódem, který jak jsem již psal, mně zbytečně zaslali v SMS obratem po spuštění procesu vydání nové karty.
CVC kód na zaslané kartě je ale jiný. V app se CVC ztotožnil s CVC na fyzické kartě až po její aktivaci v app.

Dnes mně došla po měsíci e-mailem odpověď ze supportu na dotaz k výše uvedené problematice.
Novou curve kartou je možné platit na Internetu po jejím objevení v app s údaji v app (dočasným CVC kódem s bezpečnostních důvodů) do aktivace fyzické karty. Po aktivaci fyzické karty je změněn v app CVC kód na kód z fyzické karty.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kittyhawk 16. 2. 2021 08:07

Neví někdo, jak se u Curve řeší vydání nové karty, když u stávající končí platnost?
Pošlou sami novou nebo je třeba někde zažádat?
Kittyhawk
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků