Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 19. 2. 2021 13:25

Opět zdvojená vratka do HB, s hodinovým odstupem, obojí jako Vilnius, LT. Přestává mě to bavit.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 19. 2. 2021 15:17

Já dělal minulý týden tři vratky (HB -> mBank) a v HB se mi všechny zaúčtovaly jen jednou. V popisu transakce mám dlouhý název obchodníka, takže není vidět, jestli to bylo přes Londýn nebo Vilnius.
Milos
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pivinecek 19. 2. 2021 18:13

Po zkušenostech, že mi nesedí zůstatek v IB a mobilním bankovnictví u Hellobank jsem díky volaní na infolinku zjistil, že mají nějaké 2 systémy na zůstatky na KK. V jednom vidí zůstatek dobře (z toho se generuje výpis) a v tom druhém, který je propojený s IB a mobilním bankovnictvím - tam to vidí špatně. Prej zmačkne nějaké tlačítko a cca za dva nebo tři dny by se to mělo zesynchronizovat. Bohužel to furt nefunguje a zůstatky jsou vidět v IB a mobilním bankovnictví blbě. Ty slepice na infolince to zřejmě nevyřeší, ani nedají echo dál IT.
pivinecek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 2. 2021 23:05

To už jsem ve vlákně HB zmiňoval několikrát, že z pohledu banky pro jejich systémy ten problém (zůstatek vyšší o nezaúčtované vratky) "neexistuje", protože oni (v tom systému pro výpisy, generování SMS se zůstatkem pro nabídku kolik lze utratit atd) tam ty nezaúčtované nemají, i zůstatek tedy sedí. To je problém jen IB a SB, tedy toho co vidíme my v online kanálech. Jejich IT by mělo zapracovat na tom aby to tam pro IB/SB ty měsíc a víc staré a přitom nezaúčtované vratky mazalo, pak by i zůstatek seděl, snad se dočkáme :). Curve jinak už posílá snad vše skrz Vilnius, ale to zdvojení se náhodně stále objevuje.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 2. 2021 10:47

Nově zavedla cashback Norma a funguje i s Curve :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wurk 21. 2. 2021 18:20

je to pak jako jedna transakce?
wurk
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 2. 2021 19:33

zatim v nezauctovanych ano
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lenka_2 21. 2. 2021 23:41

A nějaké podmínky? Minimální hodnota nákupu? Max. výše cashbacku? Na webu Normy o tom samozřejmě není ani slovo.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hgfdsa 22. 2. 2021 03:12

Takže tam funguje CashBack bezkontaktně? Protože kontaktně to bývá zaznamenáno jako dvě transakce.
hgfdsa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 2. 2021 05:58

Ano, bezkontaktně

-- 22. 2. 2021 05:59 --

Zatím vyzkoušené dvakrát, nákupy v hodnotě desetikorun. Vybraná částka 3000
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hgfdsa 22. 2. 2021 08:33

Skoda, ze Normu blizko nemam.
hgfdsa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod A1rh- 22. 2. 2021 15:26

ohledně zdvojených vratek na Hello Moto z ledna - asi už to s podporou Curve vzdám, nevím co jiného jim doložit než screenshot detailu plateb z Mobilního bankovnictví a teď ještě pošlu přímo z Internetového Bankovnictví, kde se ty nezaúčtované vratky aspoň zobrazují zeleně a nematou je, že mi platbu strhli 2x. Na výpisu jsou detailní údaje jen ke správně zaúčtovaným vratkám, pro info jsem přiložil taky.

Mám ale pocit, že už to z jejich strany vyřešit neumí. Asi očekávali, že nějakou předběžnou notifikaci po čase banka sama zruší, ale evidentně Hello ne.

Takže buď zariskovat a řešit to přímo s Hello aby ten nesmysl odmazali, nebo se na to už vykašlat a pamatovat si že mi tam lítá 20003 Kč plus :)
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2021 17:07

Ale Curve NEMŮŽE v tomto pomoci i kdyby chtěla (Curve může jen udělat opravu na jejich straně, aby se ty zdvojené vratky v budoucnu už u nich nedělaly, nemůže změnit to co už proběhlo). V tom je "impotentní" Hello bank, že neumí JAKÉKOLIV nezaúčtované operace bez ohledu na typ (záporné blokace či kladné vratky) za X dní automaticky smazat a zůstatek upravit! Jiné banky, snad všechny co znám, toto umí, přičemž X bývá 14 dní či měsíc (dle typu transakce a nastavení banky, toto vím z ČS). Nejde se domáhat původní instituce, aby nezaúčtovanou transakci smazala ona, respektive aby to u banky tvé karty ovlivnila. Vím to dobře, těsně před korona krizí jsem kupoval online letenku přes web KLM kreditkou ČS, transakce se uprostřed "sekla" tak, že blokace v ČS se vytvořila, ale letenka uhrazena nebyla (tedy tím vznikne nikdy nezaúčtovaná blokace, obdoba toho z Curve jen s opačným znaménkem). Česká podpora KLM mě ujistila, že u nich to uhrazeno není a nebude, že tedy samosebou nedají pokyn k zaúčtování té karetní transakce, ale tu nepovedenou blokaci (analogie k nepovedené vratce skrz Curve) oni že už nemají jak nechat zmizet (když to byla chyba při platbě), to že je na mé bance. V ČS jsem zjistil, že pro tento typ transakce (eShop v EU) stačí 14 dní počkat a ano, samo to na den přesně zmizelo (přesněji v noci na den další). Proč toto, co umí všechny banky, neumí systémy Hello bank? Pokud se chceš těch nezaúčtovaných vratek zbavit, musíš jedině přes Hello bank, jiná možnost prostě není, jde o chybu jejich systémů, že neumí po X dnech automaticky cokoliv nezaúčtovaného vymazat (ale jen těch systémů, co dělají výstupy pro internet a Smartbanking, jejich interní to mají ok, ty nezaúčtované správně ignorují).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 23. 2. 2021 19:40

Dnes jsem neuspěl opakovaně s platbou na AteliérUmění.cz přes curve brána ComGate s podkladovou KK HB a poté i DK Creditas, u obou s dostatečnými limity pro platbu na Internetu.
Po neúspěšných pokusech přímá platba s KK HB s potvrzením v aplikaci proběhla napoprvé.
Zajímalo by mě, proč někteří obchodníci blokují platby curve.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2021 23:43

Neblokují nejspíš cíleně jen Curve, jen mají v platební bráně eshopu zakázané zahraniční karty - to je u platební brány ze strany e-shopu který ji využívá jeden z volitelných parametrů nastavení akceptace, a už zde na fórech mnohokrát padlo, že toho využívají i velké známé české firmy, třeba mobilní operátoři.
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků