Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod flightmax 7. 5. 2022 10:12

Funguje bez problému (iPhone)
flightmax
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod A1rh- 7. 5. 2022 10:12

naposledy bylo v aplikaci neověřené telefonní číslo.
Po smazání dat aplikace a použití toho nového, předtím neověřeného čísla, se to správné napárovalo na můj účet a aplikace jede.
Následný pokus o změnu na původní telefon byl zamítnut, prý příliš mnoho pokusů o změnu v posledních 28 dnech. Je to firemní číslo v dualSIM, takže to ničemu tak nevadí.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod jjrr 7. 5. 2022 10:38

Milos píše:Curve nově zavádí funkci Chytrá pravidla (Smart rules), pomocí kterých lze nastavit, jaká podkladová karta se automaticky použije na základě kategorie nákupu nebo částky nákupu.

Doufám, že mi to neaplikují automaticky.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Milos 7. 5. 2022 20:13

Neaplikují. Pokud to člověk chce, tak si to musí v appce zapnout sám :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 11. 5. 2022 12:28

A1rh- píše:novou vyměněnou kartu mám pořád na cestě, stará se mi v app i v GPay změnila na dočasnou, co je aktuálně zobrazena v aplikaci (a s GPay nefunguje) a taky v náramku Mi Band 6 NFC se mi původní deaktivovala. Takže bez fyzické karty jsem nezaplatil.
Nějaký čas jsem používal jiné placení, ale karta furt nikde, tak jsem tu automaticky updatovanou z GPay i náramku úplně odebral, znovu zadal údaje ze staré fyzické a kupodivu to zdá se vzalo a xPay platby by snad mohly fungovat.
Nevím kdo mi to zatajil, že to takto lze zase zprovoznit :)
A1rh- píše:tak předčasná radost :( V GPay už je zas ta dočasná karta a do náramku Mi Band 6 se z aplikace Zepp Life ta karta po ověření asi ani nestihla synchronizovat a už v app svítí Aktualizujte kartu (což neprojde).
Toto má Curve nesmyslně vymyšlené, kdy automaticky aktualizují údaje v xPay na dočasnou kartu, ta ale nefunguje dokud není aktivována fyzická. Ta mi měla přijít podle předběžného data doručení už před 2 dny a stále nikde.


Nakonec jsem tu virtuální kartu v GPay a náramku zprovoznil znovuodebráním CRV z GPay i náramku, do GPay jsem ji přidal přímo z aplikace Curve, do náramku znovu ručně přímo údaje z virtuálky z app. Vše funkční. (stále mi nepřišla nová fyzická, avizovaná už 16.4.22).

Je to vcelku logické, ale poté, co se stará karta změnila v GPay a náramku automaticky po vydání nové fyzické na tu novou virtuální a nefungovala, tak už jsem se tam tu virtuální nesnažil ani cpát, myslel jsem že nepojede.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 5. 2022 11:26

minarjo píše:@franko_cz:
Záleží JAKým způsobem předvolená (změněná) ta karta v appce z tvé strany byla. Už zde několikrát proběhlo, že jediná opravdu spolehlivá změna karty je přes seznam karet (malá ikona seznamu karet v pravém horním rohu appky v záložce Wallet a pak v seznamu klepnout na tu kterou chceš mít aktivní), ta jediná proběhne spolehlivě a ihned. Změna posunem prstu na jinou a klepnutím na ni přímo v záložce Wallet se mnohdy nemusí správně uložit v systémech Curve (tedy datově se nemusí odeslat ta změna). Stačí se na ten výše popsaný seznam karet pak podívat a tím se ti to potvrdí, že možná nebyla změna tím na první pohled možná více logickým způsobem uložena. Já osobně měním jen přes ten seznam, právě díky info odsud, a je to pak vždy v pohodě.


Tak jsem to po delší době opět zaregistroval, po změně jen posunutím a tapnutím zůstala v seznamu navolená původní karta. Až ze seznamu se to přeplo.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod jjrr 13. 5. 2022 19:29

To se mi nikdy nestalo a měním karty jenom takto. Jediné logické vysvětlení bych viděl, že jsi nebyl online.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 5. 2022 21:52

byl jsem doma na funkční wifi. A jsem schopen to navodit opakovaně jak se dívám. Nejdřív přepnu ze seznamu na KK Hello, pak po návratu už jen posunu na KK Moto a když se podívám do seznamu je fajfka stále u KK Hello.
Amůžu tapat jak chci a v seznamu se karta prostě nezmění ani po několika dalších volbách na posuvném pásu karet.Takže buď se karta reálně změní, a jen je to chybně pořád začeknuté v seznamu karet, nebo mi jen tapnutí aktuálně vůbec nefunguje.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod jjrr 14. 5. 2022 06:41

Možná to je tím, že střídáte seznam karet a hlavní nabídku a pak se to mezi sebou přebíjí, já to přes seznam karet nikdy neměnil, vždy přes hlavní nabídku a vždy to bylo OK. Přes seznam karet jsem si pouze nastavoval pořadí karet v hlavní nabídce.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Raptor 15. 5. 2022 08:03

Poslední 2 dny jsem zkoušel nakupovat na nových obchodech a vždy to posílalo SMS pro ověření. Ale SMS nikdy nedorazily. Možnost ověření aplikací tam není. Má to někdo podobně? Takový systém je totálně na houby.
Raptor
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 15. 5. 2022 09:08

jo, už delší dobu mi SMS nedorazí, předtím na Kaktus, teď ani na TM. Když jsem to číslo před pár dny zkoušel měnit, tak těch několik SMS pak přišlo se zpožděním. Ale pokusy o online platbu přímo CRV byly neúspěšné, jedině přes GPay, kde SMS není třeba.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod jjrr 15. 5. 2022 10:44

Mně SMS zatím chodí, asitak po 5 minutách a někdy i déle, operátor Kaktus. Příbuznému chodí za cca 2 minuty, operátor Vodafone.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod čulibrk 15. 5. 2022 11:51

Mně kdysi nedorážely SMS od Curve na jednu aplikaci z Google play. Když jsem ji odinstaloval a vratil se původní v telefonu, tak začaly SMS zase chodit.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _vpa 15. 5. 2022 14:04

Nezkoušeli jste v minulosti RCS, zaregistrovali se a teď je nepoužíváte nebo jste změnili telefon či operátora? SMSky Vám zřejmě stále chodí jako RCS, jinam, vlastně nikam. Musíte si RCS znovu nastavit a pokud je nechcete, tak aktivovat. Neznám přímo adresu, strejda Google. Kdysi jsem to zkoušel přeregistrovat a pomohlo to.
_vpa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jjrr 15. 5. 2022 14:20

Kdysi jsem to asi měl, teď to myslím nemám. Já mám totiž v mobilu natvrdo nastavenu SIM Kaktusu jen na 2G, protože ji používám jen na volání a SMS. Na data mám druhou SIM. A myslím si, že RCS na 2G nefunguje.
jjrr
Trvalý BAN

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků