Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod A1rh- 16. 5. 2022 10:52

jak dlouho nejdýl vám byla doručována obnovená CRV karta? Její vydání mi oznámili 16.4.22, předpoklad doručení byl 26.4.22, dnes 16.5.22 pořád nedorazila. Na poště se prý neválí.
Tak jestli mám podpoře CRV potvrdit zaslání náhradní, nebo ještě chvíli počkat.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 16. 5. 2022 11:10

Mě karta dorazila se zpožděním 1 týden, než byl uváděný předpoklad doručení.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod A1rh- 16. 5. 2022 11:47

_vpa píše:Nezkoušeli jste v minulosti RCS, zaregistrovali se a teď je nepoužíváte nebo jste změnili telefon či operátora? SMSky Vám zřejmě stále chodí jako RCS, jinam, vlastně nikam. Musíte si RCS znovu nastavit a pokud je nechcete, tak aktivovat. Neznám přímo adresu, strejda Google. Kdysi jsem to zkoušel přeregistrovat a pomohlo to.

návod ohledně RCS např. ZDE

-- 16. 5. 2022 12:57 --

právě jsem to zkusil přes web https://messages.google.com/disable-chat pro své Kaktus číslo, ale chyba, "k vypnutí funkcí chatu v tomto zařízení nebo u tohoto telefonního čísla je třeba odborná pomoc. Kontaktujte svého operátora".
V app Google Zprávy mám chat vypnutý, ale obávám se, že je to potřeba po každé aktualizaci app zkontrolovat, protože jsem to teď musel opakovaně vypnout.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod franko_cz 17. 5. 2022 09:05

minarjo píše:@franko_cz:
Záleží JAKým způsobem předvolená (změněná) ta karta v appce z tvé strany byla. Už zde několikrát proběhlo, že jediná opravdu spolehlivá změna karty je přes seznam karet (malá ikona seznamu karet v pravém horním rohu appky v záložce Wallet a pak v seznamu klepnout na tu kterou chceš mít aktivní), ta jediná proběhne spolehlivě a ihned. Změna posunem prstu na jinou a klepnutím na ni přímo v záložce Wallet se mnohdy nemusí správně uložit v systémech Curve (tedy datově se nemusí odeslat ta změna). Stačí se na ten výše popsaný seznam karet pak podívat a tím se ti to potvrdí, že možná nebyla změna tím na první pohled možná více logickým způsobem uložena. Já osobně měním jen přes ten seznam, právě díky info odsud, a je to pak vždy v pohodě.

To je něco jiného. Já jsem si nastavil do Curve jako předvolenou HB KK, platím s ní bez problému půl roku a pak najednou zjistím, že se to v apce samo přehodilo na jinou kartu a platím jinou kartou. Do apky jsem nelezl, nic jsem sám neměnil.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod Spyro. 17. 5. 2022 10:01

A1rh- píše:
_vpa píše:Nezkoušeli jste v minulosti RCS, zaregistrovali se a teď je nepoužíváte nebo jste změnili telefon či operátora? SMSky Vám zřejmě stále chodí jako RCS, jinam, vlastně nikam. Musíte si RCS znovu nastavit a pokud je nechcete, tak aktivovat. Neznám přímo adresu, strejda Google. Kdysi jsem to zkoušel přeregistrovat a pomohlo to.

návod ohledně RCS např. ZDE

-- 16. 5. 2022 12:57 --

právě jsem to zkusil přes web https://messages.google.com/disable-chat pro své Kaktus číslo, ale chyba, "k vypnutí funkcí chatu v tomto zařízení nebo u tohoto telefonního čísla je třeba odborná pomoc. Kontaktujte svého operátora".
V app Google Zprávy mám chat vypnutý, ale obávám se, že je to potřeba po každé aktualizaci app zkontrolovat, protože jsem to teď musel opakovaně vypnout.


Mám stejný problém, už cca měsíc nechodí sms. Curve support je pomalý a zatím nepomohl. Zkoušel jsem vypnout RFC podle návodu a taky hláška kontaktujte svého operátora. Zkusím tedy operátora a dám vědět jestli se to podařilo vyřešit.
Spyro.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 5. 2022 10:11

Je to chyba curve, týká se více uživatelů již delší dobu. Pomáhá změnit číslo tam a zpět.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jjrr 17. 5. 2022 14:41

Spíš změnit operátora.
jjrr
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 5. 2022 15:02

No u Kaktusu bohužel ano. Když jsem přehazoval ta čísla, z Kaktusu na O2, tak SMS přišly hned. Po přenastavení zpět na Kaktus to zase trvá, ale SMS chodí. Nezbývá než aby i ostatní prudili na curve podpoře.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _vpa 17. 5. 2022 18:28

Mimochodem, T-Mobile už má svoje RCS a automaticky mě tento týden převedl z Google na sebe, jestli se to týká i Kaktusu, nevím.
_vpa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod P1x3lo 17. 5. 2022 19:12

Ahoj všem,
už nějakou delší dobu vlastním základní kartu Curve a primárně ji používám jako backup ke své hlavní kartě.. Přečetl jsem zde pár stran zpět, ale chtěl jsem se zeptat.. Využíváte Curve i například se spojením cashback apod? Vyplatí se pořídit i upgrade plan?

Děkuji za odpovědi.
P1x3lo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tlamik5 17. 5. 2022 19:23

Raptor píše:Poslední 2 dny jsem zkoušel nakupovat na nových obchodech a vždy to posílalo SMS pro ověření. Ale SMS nikdy nedorazily. Možnost ověření aplikací tam není. Má to někdo podobně? Takový systém je totálně na houby.

Taky jsem to teď zjistil, že nemůžu platit online s Curve, SMS na TM nikdy nedorazí, platba se nepotvrdí
tlamik5
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 17. 5. 2022 20:26

@P1x3lo: Vyšší placené plány se ve spojení s 1% cashbackem u tří/šesti zvolených obchodníků nevyplatí.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 5. 2022 05:23

S těmi SMS máte pravdu, také mi ty SMS nevím proč na T-Mobile (přesněji Kaktus, ale to je fuk, to je jen další obchodní značka T-Mobile využívající jejich síť a dokonce i jimi vlastněná) přestaly chodit, a to zcela (dřív třeba druhý pokus vyšel). A hlavně nevím proč Curve znemožnila při autorizaci online plateb autorizovat jejich appkou, což ještě nedávno šlo - když SMS nedorazila, byl tam odkaz na to, aby přišla právě notifikace z appky, teď už ne. Změnil jsem tedy teď číslo v appce na své druhé od Vodafone a autorizační SMS přišla hned, tak schválně jak dlouho to vydrží :).

Jo a s tím chováním přepínání karet také pravda, i mě se teď při přepnutí v hlavní obrazovce (rolování+klepnutí) to v seznamu karet neprojeví. Dělalo to už vícekrát, asi se jim v různých verzích tato chyba vrací :(. Změna karty ale i tak zpravidla proběhne, protože když Curve appku ukončím a zase spustím, je to už ok i v seznamu.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod P1x3lo 18. 5. 2022 07:18

Milos píše:@P1x3lo: Vyšší placené plány se ve spojení s 1% cashbackem u tří/šesti zvolených obchodníků nevyplatí.


Ok, takže ji budu využívat jako záložní kartu na všechno jako doposud. :-)
P1x3lo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Spyro. 18. 5. 2022 09:36

minarjo píše:S těmi SMS máte pravdu, také mi ty SMS nevím proč na T-Mobile (přesněji Kaktus, ale to je fuk, to je jen další obchodní značka T-Mobile využívající jejich síť a dokonce i jimi vlastněná) přestaly chodit, a to zcela (dřív třeba druhý pokus vyšel). A hlavně nevím proč Curve znemožnila při autorizaci online plateb autorizovat jejich appkou, což ještě nedávno šlo - když SMS nedorazila, byl tam odkaz na to, aby přišla právě notifikace z appky, teď už ne. Změnil jsem tedy teď číslo v appce na své druhé od Vodafone a autorizační SMS přišla hned, tak schválně jak dlouho to vydrží :).

Jo a s tím chováním přepínání karet také pravda, i mě se teď při přepnutí v hlavní obrazovce (rolování+klepnutí) to v seznamu karet neprojeví. Dělalo to už vícekrát, asi se jim v různých verzích tato chyba vrací :(. Změna karty ale i tak zpravidla proběhne, protože když Curve appku ukončím a zase spustím, je to už ok i v seznamu.


Do vcerejska jsem mohl potvrzovat jenom sms, ktera mi nechodi, ale zrovna dnes mi zacala Curve nabizet potvrzovani plateb v Appce. Takze problem vyresen.
Spyro.
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků