Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod taylor729 26. 9. 2017 13:21

Obavam se ze meni nicky uz jen tak ze zvyku, i ten marus tu byl asi ve 3 exemplářich. Brzo se nejspis dočkáme noveho nicku pro kazdy příspěvek. Skoda ze forum nema ficurdu na blokovani registraci z IP adres, popř. podle signatury prohlizece v pripade predchoziho většího množství registraci.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod maru.s 26. 9. 2017 16:05

Vsek zmenou Nicku nejsou porusena zadna pravidla tohoto fora.
maru.s
Návštěvník

Odeslat příspěvekod octaviampi 26. 9. 2017 16:26

Nejlepší je lháře a zloděje Zdeňka ignorovat.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod maru.s 26. 9. 2017 16:42

Ignorovat lhare a zlodeje v zemi, kde volici brzy zvoli lhare a podvodnika premierem? :D
maru.s
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 26. 9. 2017 18:37

tak jediné místo, kde Curve karta zatím nefunguje jsou automatické stojany na čerpacích stanicích v USA, kde pravděpodobně fungují pouze a jen US karty
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 26. 9. 2017 20:22

V appce jsem si všiml nového ztvárnění limitů s možností zaslat požadavek pro zvýšení. A pak jsem na Twitteru zaregistroval, že příští týden ohlásí nějakou novinku. Tak jsem zvědavej:)
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 26. 9. 2017 22:44

A pak jsem na Twitteru zaregistroval, že příští týden ohlásí nějakou novinku. Tak jsem zvědavej:)

Snad to nebudou poplatky :-)
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 29. 9. 2017 06:53

Mně neprošla platba na ali, kde jsem měl v košíku vícero položek. Zaplatil jsem nakonec každou položku zvlášť z přehledu objednávek.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 29. 9. 2017 07:16

ahoj, když jsem dneska vybral z bankomatu peníze s napojenou KK mall a v pondělí (nový měsíc) udělám opět výběr z bankomatu z napojené KK mall. Je to v pohodě? Nebo se musí nějak výběr z bankomatu zaúčtovat (že se nestihne zaúčtovat dnešní výběr z bankomatu v září)? Díky za info
K dispozici zaměstnanecké slevy na Samsung
promo kódy v mém profilu (zeměkoule u jména) nebo SZ. Revolut, Vivid Card, Raiffeisenbank, IN100 české dráhy.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 29. 9. 2017 07:30

V aplikaci nijak datum transakce od data zaúčtování nejde, takže to chce jedině vyzkoušet... Pokud by se ti naúčotval poplatek, tak bys vždy měl mít možnost si nechat výběr přeúčtovat přes back in time třeba na debetku.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod Mimonik 29. 9. 2017 07:55

kebabb píše:Zkousel jsem dvakrat vyber hotovosti 10000 Kc v herne, barmanka mi rikala, ze by se transakce mela tvarit jako platba v obchode, no bylo to dvakrat zamitnuto.

A mas zvednuty limity? Hazard a automaticky pumpy fungujou az po tom, co mas zvednuty limity. Podle MCC to nejspis poznaj, co je to za "obchod"
Mimonik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 29. 9. 2017 10:52

Jo, je možný, že v tom má prsty navázaná mallka, se kterou by to možná nemuselo projít stejně tak.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 29. 9. 2017 11:25

fremantle píše:V aplikaci nijak datum transakce od data zaúčtování nejde, takže to chce jedině vyzkoušet... Pokud by se ti naúčotval poplatek, tak bys vždy měl mít možnost si nechat výběr přeúčtovat přes back in time třeba na debetku.


A uz jsi to zkousel? Ze by back in time vratlilo poplatek?
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 29. 9. 2017 11:33

Nezkoušel, ale bylo by to logické? Pokud by poplatek nebyl účtovaný, resp. odúčtovaný nebyl, tak by to bylo přece snadno zneužitelné (vyberu si z debetky bez poplatku a přeúčtuji si přes GBiT na kreditku :hm)?
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod čulibrk 29. 9. 2017 18:30

Tak mě taky blokli, jako osobněho. Na dotaz, v čem je problém, mě po asi 24 hodinách odblokli, tak jsem provedl pár plateb, a zase mě blokli. Je to o ničem. Nikdy si člověk nemůže být jistý, jestli s ní zaplatí nebo se mu podaří výběr z ATM. Jo, a po odblokování mně snížili limity na počáteční. :-( Na emaily dříve odpovídali do 5 minut, teď klidně půl dne nic. Limity jsem nikdy nepřekročil, ale tý jejich FUP nerozumím, nechápu, proč to nenapíšou jasně jaké jsou limity.

Koukám po něčem jiným, nemáte někdo zkušenosti s
https://monzo.com/about/
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků