Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 17. 11. 2023 17:48

Dole pod transakcí máš "Get help with this transaction" a přešel bych na chat a jestli tam odpoví robot, tak chtít "live agent". Anebo tam hlásit něco jako že je to neautorizovaná transakce. Prostě jako kdyby ti někdo kartu zneužil. To by mělo upoutat jejich pozornost, aby odpověděli prioritně. Jo a tohle se mi nikdy nestalo.
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 17. 11. 2023 18:21

petrmegac píše:Mám takový dotaz, špatně se mi v cenících orientuje, pochopil jsem dobře že u Curve je kurzová přirážka při směně nad 200€ a u Revolutu je až při směně nad 25 000Kč? Při platbě v zahraničním eshopu. Přemýšlím kterou kartu použít na německý amazon.

U bezplatné Curve je kurzová přirážka při směně nad 250EUR, u Revolutu při směně nad 25000CZK, tak jak píšeš.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod d1vine 17. 11. 2023 18:54

morgRing píše:Napsat nebo radši rovnou zavolat do Unicredit, vysvětlit situaci, ať celou částku bloknou? Jen tak přijít o 11 litrů je celkem masakr.

Volal jsem na infolinku a řekli mi, že s tím nemůžou nic dělat. Mám prý kontaktovat Booking/Curve. Platbu vidí, je v blokaci a nejde zrušit. Můžu pak prý jedině po zpracování platby kontaktovat znovu Unicredit a udělá se nějaká žádost o vrácení peněz..

Ladislav_2 píše:Dole pod transakcí máš "Get help with this transaction" a přešel bych na chat a jestli tam odpoví robot, tak chtít "live agent". Anebo tam hlásit něco jako že je to neautorizovaná transakce. Prostě jako kdyby ti někdo kartu zneužil. To by mělo upoutat jejich pozornost, aby odpověděli prioritně. Jo a tohle se mi nikdy nestalo.

Zkoušel jsem už 2x žádat přes tu funkci "Get help with this transaction" o pomoc a bohužel nejdále jsem proklikal k tomu, že děkují a ozvou se mi za 3-5 dní.

Jinak mi odepsal hotel a řekli mi, že žádný deposit navíc neúčtují, platbu zpracovává booking.com, takže mám kontaktovat přímo je. Napsal jsem tedy bookingu také zprávu a odpověď je, že se ozvou do 24h.

Věřím, že vše dobře dopadne, jen je trochu složitější přimět Booking/Curve ke spolupráci.:lol:
d1vine
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 17. 11. 2023 19:06

Mám pocit, že Booking pak spolupracuje. Ale podle těch čísílek, co ukazuje Crv bych viděl chybu na straně Crv. Tohle je zvláštní, zjevná chyba, takže bych věřil v dobrý konec. Furt máš v záloze chargeback u UCB.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod d1vine 17. 11. 2023 19:20

Také si myslím, že bude vina na straně Curve, což mě docela děsí z více důvodů.. Dával jsem ještě malou šanci na nějaký ten skrytý vratný deposit na úhradu škody, ale to hotel vyvrátil.
Zároveň mi Booking poslal klasické shrnutí platby a myslím si, že kdyby částka 14015 Kč byla správná, byla by v tom shrnutí zmíněna. Tady je jasně napsané, že mělo být strženo jen 477.94 AED.
Přílohy
booking.png
booking.png (14.33 ) Zobrazeno 2252 krát
d1vine
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jasno1 17. 11. 2023 19:23

Curve se kupuje na rok nebo po měsících?
Mám nabídku na Curve X na 3 měsíce za 1€.
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 17. 11. 2023 19:38

běžnější je měsíční předplatné, ale třeba nedávno lákali na Black před zdražením, aby si člověk zaplatil rovnou celý rok
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 17. 11. 2023 20:10

jasno1 píše:Curve se kupuje na rok nebo po měsících?
Mám nabídku na Curve X na 3 měsíce za 1€.


Taky tam tu nabídku mám a váhám. Při přechodu na X pošlou novou kartu zdarma. No a při downgrade na Blue za 3 měsíce? budu platit shipping nové blue karty? Aso to nemá smysl.
Ladislav_2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jasno1 17. 11. 2023 20:20

A je nutné kartu měnit?
Posílají novou automaticky i když o ní nezažádám?
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 17. 11. 2023 20:28

Ano, se změnou tarifu posílají automaticky novou kartu.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 17. 11. 2023 21:01

no nahoru asi ano, ale při downgradu z Black mi ji tentokrát ponechali
nabídku na 3měs. za euro měsíčně jsem také dostal, ale nevyužiju, počkám jestli nebude něco lepšího na BF
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod morgRing 18. 11. 2023 07:32

Nedaří se mi najít ten jejich nový ceník. Nemá někdo odkaz?
morgRing
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 18. 11. 2023 09:30

Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Lubo_007 18. 11. 2023 13:30

Pri novom cenníku v programe Curve Standard sa Vám ani plastová karta neoplatí. Mnoho slovenských bánk totiž ponúka zo svojich bankomatov výber hotovosti zdarma, a v prípade FIO banky fakticky zo všetkých. Neviem prečo pri programe Curve Standard je aktívna Curve Cash, keď sa v programe Standard ani nedá využiť. Myslím si, nový cenník v podstate odradí zaobstarávať si program Curve Standard.
Lubo_007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tatar77 18. 11. 2023 13:37

Zdravím, když přejdu z tarifu Standard na tarif X a po třech měsících bych se chtěl vrátit zpět na Standard, je to možné? Hrozí nějaké sankce/doplatek?
airalo.com - appka na eSIMky po celým světě (data) - zaregistruj se a získáš 3$. Promo kód je JAKUB1888
Tatar77
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků