Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Pabloson 31. 12. 2019 01:36

zdravim,

podarilo se Vam nekomu v poslednich ctrnacti dnech pridat/aktivovat curve kartu pro bezkontaktni platby v google pay?

zkousel jsem nekolikrat, kartu pridat a odebrat a porad mi to pri pokusu o pridani hlasi: cant complete set up for contactless payment. To resolve this, you will need to contact your bank. you can still pay with this card on google and across other apps and sites, just like before.

vubec se nedostanu do kroku s overenim prez sms a hned po zadani udaju karty mi to po odklepnuti a hlasce contacting your bank spadne s hlaskou viz vyse... karta je s predcislim 5375 9000 a tel cislo mam v mezinarodnim formatu a ke kroku s overovaci sms se do vubec nedostane.

na foru curve sem narazil na vlakno:
https://community.curve.app/t/card-stop ... s/14433/15
z ktereho jsem pochopil ze to driv chodilo ale ted to v curve zarizli, takze by me zajimalo jak jste na tom Vy, zda Vam to chodi, podarilo se nekomu v poslednich dnech pridat/aktivovat pripadne zda nemate nejakej workaround.
predem dikes
Pabloson
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Stileth 31. 12. 2019 03:36

Je to jak pises.. predtim to slo vsem (pry chyba), ale zarizli to a ted je to pouze pro rezidenty UK.
Taky jsem to zkousel, ale bohuzel. Globalni spusteni bude nekdy pristi rok.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 31. 12. 2019 09:38

Předpokládám, že jen zařízli přidávání Curve do G-pay pro nerezidenty UK. Nerezidentům UK, co stihli "registrační chybu do G-pay" využít, placení přes G-pay ponechali?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 31. 12. 2019 10:11

Mně ještě včera fungovalo.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jan.za 31. 12. 2019 10:18

Ahoj, funguje vam zakaznicka podpora v aplikaci?
Potrebuji reklamovat Send transakci, ktera je na vypisu, ale prijemci nedorazila...
jan.za
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maeth_u 31. 12. 2019 11:29

Mají mizernou odezvu, když jsem reklamoval nepřipsaný Cash Rewards, trvalo to skoro týden.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 31. 12. 2019 11:51

14. 12. jsem přes support (e-mail) reklamoval opětovné nepřipsání bodů za platbu v DM drogérii. Dodnes nejsou body připsány ani jsem na e-mail nedostal žádnou odpověď. :-(
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Stileth 31. 12. 2019 12:06

MirekM. píše:Předpokládám, že jen zařízli přidávání Curve do G-pay pro nerezidenty UK. Nerezidentům UK, co stihli "registrační chybu do G-pay" využít, placení přes G-pay ponechali?

Pridat to jde, to neni problem, ale nejde to nastavit pro bezkontaktni platby, takze mobilem nezaplatis.
Dle reakci na jejich foru to vypada, ze to prave zarizli vsem nerezidentum UK i kdyz je mozne, ze nekomu to stale funguje.
Nicmene me jde prave o ty bezkontaktni platby, ktere mi nejdou nastavit.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod kidli 31. 12. 2019 12:45

Včera večer (resp. v noci) se mi to nějakým záhadným způsobem povedlo. Nejdřív v průběhu ověření vyskočila hláška o tom, že se mám ověřit ve "své" bance a tel číslo na Curve support. Tam byla pouze plechová huba, po pár vteřunách jsem to položil. Při dalším pokusu dorazilav SMS s kódem a karta je přidaná
kidli
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 31. 12. 2019 13:22

jan.za píše:Ahoj, funguje vam zakaznicka podpora v aplikaci?
Potrebuji reklamovat Send transakci, ktera je na vypisu, ale prijemci nedorazila...

A opravdu je chyba na straně Curve? Curve pro Send využívá stejnou metodu zaslání jako při využití Gbit, tedy příjemce to obdrží karetní vratkou (operace Vrácená platba kartou), a to někdy (zvlášť u některých bank) trvá. Třeba teď jsem to zkoušel na debetku Equa (kterou má v Curve mamka, té jsem to poslal) a trvalo to jen do druhého pracovního dne, ale u jiných (třeba Hello bank pro částky nad cca 2000 Kč) to klidně může být i 10-15 pracovních dní. A nejde o vtip, už se to zde v souvislosti s Gbit řešilo vícekrát. Třeba právě Hello bank (ale nemusí být jediná) zvládá karetní vratky malé (pod cca 2000 Kč) připsat klidně už druhý pracovní den, ale ty větší nějak manuálně ověřují či co a jsou zpožděné minimálně o den proti malým, můj rekord v trvání Gbit vratky cca 3300 Kč u Hello byl 16 dní. Takže trpělivost!
Jo a ještě se podívej v Curve appce u sebe coby odesílatele platby v záložce Send pod horní ikonu zvonku (seznam Send plateb), v jakém je platba stavu. Protože to že "je na výpisu" jak píšeš (tím myslíš asi Timeline), to nic neznamená, to o stavu platby neříká nic, to říká jen, že částka byla zablokována na podkladové kartě. Měla by být ve stavu Accepted on..(datum a čas). Pokud je, tak Curve to operací vratky poslala a stačí čekat. Pokud ale ne, tak buď příjemce platbu nepotvrdil (stav Wait...), nebo vypršela platnost Sendu (za 7 dní od zadání, pokud příjemce nepotvrdil), případně byla platba zrušena ručně odesílatelem či jinak (stav Cancelled on...). V tomto případě by měla blokace z karty placení být brzy uvolněna. A opět: některá banka uvolní starší nezaúčtovanou blokaci hned, jiná i za 14 dní, to vše je bohužel běžné...
Tedy: kdo u Curve častěji využívá Gbit, ten dobře ví, o čem píšu, u Send to fakt není co se zejména doby zpracování/zaúčtování týče o moc jiné.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod jujec 1. 1. 2020 12:32

Já bych byl velmi opatrný v tvrzení, že jde curve je příčinou v problémech v GBiT. V poslední době jsem měl nějaké vratky na kartu z běžných obchodů (vrácení zboží) a opravdu to občas trvalo až 14 dní, než platba přišla na kartu zpět; dokonce z jednoho obchodníka tři různé platby přišly v rozmezí 8 - 15 dní. Takže bych to viděl spíš na karetní asociaci, banku příjemce nebo na kombinaci obého.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 1. 2020 13:14

Přesně tak, však jsem to napsal v podobném duchu, trpělivost se ale dnes nenosí :). Tyto služby Curve (Gbit, Send) opravdu nejsou jako Paysend (nevyužívají MC Moneysend, aby to bylo v reálném čase), vratky holt trvají.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod antonsek 3. 1. 2020 14:44

Ty ***** v Penny asi změnili nabídku DCC, nešlo to zrušit červeným tlačítkem, dali na volbu dvě jiná tlačítka, tak mě spletli, že jsem zmáčkl tlačítko F1 nahoře a hned mám třítisícový nákup o cca 200 Kč dražší. Zkoušel jste někdo DCC u Curve reklamovat? S jakým výsledkem?
antonsek
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 1. 2020 14:54

Reklamovat něco, co jsi ty sám na terminálu kvůli své nepozornosti potvrdil, to si myslím není dost dobře možné. Pokud by DCC navolila prodavačka bez tvého vědomí a bez kontroly na displeji, pak ok. Ty jsi ale zadáním PINu k té částce zobrazené už v GBP (kvůli mylnému souhlasu s DCC) vyjádřil s tím souhlas. Terminály v Penny (nebo obecněji české terminály) tedy sice mohou teď mít odmítnutí DCC pod jiným tlačítkem, ale stále platí, že když jsi zadával PIN, musel jsi částku k odúčtování vidět (v tvém případě kvůli chybě volby to bylo v GBP) a PIN jsi při této chybě neměl zadávat. To je výhoda našich terminálů v obchodech potravin atd, že na displeji toto vše je vidět a volí si to zákazník v rámci zadávání PIN (před zadáním). Případy i zde na fóru popisované, kdy prodavačka (typicky v zahraničí) DCC sama navolila a zákazníkovi dá jen číselnou klávesnici k zadání PIN (zákazník tak z displeje často ani nevidí, jakou částku PINem potvrzuje), to na reklamaci pochopitelně je, to ale fakt není případ Penny terminálů obsluhovaných plně zákazníkem.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 3. 1. 2020 18:22

Dnes jsem chtěl udělat GBiT na částku 35.000 Kč a zjistil jsem, že to nejde.
"Going Back in Time is only allowed for purchases under 1000 GBP"

To bylo takhle vždycky? Nepamatuju se, že bych na to někdy narazil, ale asi jsem nedělal GBiT na tak velkou částku.
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků