Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod retron 11. 1. 2020 12:07

ano, okamžitě úročen je zatím pouze u Unicredit bank (výběr z bankomatu) a asi dle nových podmínek bude v Hello!
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jenda_s 11. 1. 2020 12:24

to retron: myslíš ty podmínky od 1.3. co teď oznámili? Já tam žádnou změnu kromě definice směnných kurzů a zaslání PIN zdarma potenciálně vztahující se k úročení výběrů přes CRV nenašel...
jenda_s
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 11. 1. 2020 12:30

5 liber nestačí, 10 už jde třeba na Revolut (tam je minimální částka na dobití 10 liber), jinak 5 liber jen placením Curve s nastavenou kartou Curve Cash.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 11. 1. 2020 12:59

Stačí, na payment link pro vyžádání platby.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 09:08

A1rh- / hannys85 ohledně odstraňování kontaktů pro službu Curve Send píše:Mám úplně ten samý problém, curve send mi nefunguje a v aplikaci nemám známý kontakt, který jsem předtím měl...
/
řekl bych že problém je jen s tou mou druhou kartou, protože na kolegu mi Send prošel v pohodě. Taky ho vidím v CRV kontaktech. Ten co zmizel bych hádal že je nějaký bloknutý v systému...

Tak potvrzuji, skutečně Curve z nějakého důvodu ze záložky Send v appce odstraňuje ty Curve kontakty (z horní sekce "Contacts on Curve"), kterým bylo už touto službou něco posláno, hranice kolik/kolikrát prozatím není známá. A zvolit telefonní číslo takto odstraněného kontaktu z druhé části (tedy z celého seznamu v Send záložce) nepomůže, to pak Send nepovolí s chybovou hláškou při odesílání, jak popisujete výše. Mně také zmizel kontakt na moji mamku, které jsem od sebe skrz Curve Send poslal zatím (od 20. prosince) 4 platby v souhrnné výši 13100 Kč (100 Kč, dvakrát 5000 a jednou 3000 Kč, napůl v prosinci a lednu). Kontakt zmizel po poslední aktualizaci Curve appky na novou verzi, která má údajně umět poslat přes Send platbu z libovolné na jinou libovolnou kartu, hlavní její účel ale jak to vypadá je tajný FUP na službu Send :(. Zda to takto přiškrtili úmyslně kvůli tajným vnitřním FUP, nebo omylem, to lze samosebou jen spekulovat, ale tipuji to první: evidentně není náhoda, že už takto více lidem byl zablokován právě ten Curve kontakt, na který něco poslali (možná dle pravidla "pošli 3x a dost"? :) ).
Určitě tedy nepůjde o chybu appky, ale o "novinku" spojenou s aktualizací ze strany Curve, ať už je důvod jakýkoliv, třeba jen testování služby z minulosti. Sám sebe (mé číslo ze seznamu) v Send jako Curve uživatele vidím, stejně tak mě tam vidí mamka zkrátka proto, že ve směru ke mně coby příjemci zatím Send použit nebyl. Ale mamku jako uživatelku Send nevidím já, ani ona nevidí sama sebe, zkrátka proto, že už 4x přijala Send platbu viz výše.
Vy ostatní, co nevidíte nějaký Curve kontakt v Send: kolik Send plateb (v jaké souhrnné výši) už daný kontakt od vás (či možná obecně od kohokoliv) přijal? V tom bude nějaký klíč, na který možná půjde přijít.

Sám za sebe na službu Send prozatím kašlu, dokud Curve férově nepřizná, že tam nějaké takové prozatím neveřejné FUP implementovala například ve stylu, že "osoba A může osobě B skrz Send poslat peníze maximálně 3x během posledních 30 dní v maximální celkové výši 500 GBP" či něco podobného, pokud něco takového tedy skutečně implementovali a zatím nezveřejnili. Prozatím zveřejnili jen omezení 500 GBP na jednu platbu, ale to nebude vše, implementovali evidentně víc omezení.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 13. 1. 2020 10:36

ty mamko máš tam asi nějaký problém, kontaktuj podporu, já poslal na jeden kontakt daleko vic a v jedné platbě a žádný kontakt mi nezmizel. FUP je transparentní 500 GBP denně, dokonce se zobrazuje zbývající částka v appce před odesíláním platby a to i v ekvivalentu CZK
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 1. 2020 10:49

kontakt se mi přestal zobrazovat ještě ve staré aplikaci, myslím že nová app s tím nesouvisí. Kontakt nevidí ani jiný uživatel CRV když si dané číslo přidá do svých kontaktů. To číslo nelze znovu verifikovat, nepřijde SMS nebo možná až druhý den, kdy nějaké 3 certifikační kódy dorazily. Z podpory mi prý holka poslala verifikační kód, který mám zadat, což je nesmysl, protože když vlezu do verifikace, tak app hned vygeneruje svůj nový požadavek a ten zaslaný kód je samozřejmě neplatný. Se svým telefonním číslem nemám odvahu si takto hrát, jsem rád že fungují.
Ale s CRV Send jsem u pravé pořízené KK ČS počítal (c.rva).
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 13. 1. 2020 11:41

Mam uplne stejny problem jako Minarjo. Nelze poslat. Zmizel kontakt z listu. Poslal jsem cca 15000 CZK ve 3 platbach.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 13:19

@retron:
Nejde o můj problém, zcela identický hlásí už minimálně čtyři uživatelé fóra (hannys85, A1rh-, treborit a já, stačí zde projít 2-3 strany zpět). Ve všech případech jde o zmizení Curve uživatele ze Send u toho čísla, na které se posílalo resp. které tam předtím bylo rozpoznané jako Curve uživatel, no a ve všech případech ho najednou nevidíš jako Curve uživatele nejen ty, ale i všichni ostatní. Tak to opravdu nebude mojí aplikací, stejně jako těmi dalšími. Chápu, že se Curve snažíš hájit, když jim v ČR vypomáháš, ale zde by jsi na ně spíš měl zatlačit, že by měli jít s pravdou ven, něco jako tajný FUP pro Send (na počet či objem plateb) či jiný jejich důvod v tom prostě bude. Zkrátka vybraná telefonní čísla (a jim příslušející Curve uživatele) z nějakého důvodu blokují (možná i neúmyslně vlivem chyby, to se mi ale nezdá) pro další příchozí Send platby. Kontakt z telefonního seznamu se pak v app v Send záložce najednou tváří, jako by mu neodpovídal Curve uživatel, a je jedno zda na to v appce koukám já, soused nebo ty sám. A poslat na něj nejde s chybou, co zde popsal @A1rh-.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 13. 1. 2020 14:10

jak říkám kontaktujte: support@imaginecurve.com
na ios mám všechny Curve kontakty, posílal jsem částky v max výši FUP v CZK
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bodyczech 13. 1. 2020 14:13

Také mě napadlo, jestli uváděné potíže nebudou jen u Android verze. Mohu potvrdit retrona u iOS bez potíží.
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod A1rh- 13. 1. 2020 16:23

možná je to u androidu, ale problém vzniknul někde v systému Curve. Pokud by byl někdo ochoten, může zkusit poslat na číslo +420 732338898 1Kč, jestli mu to projde, třeba i z iOS. Díky za zkoušku.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 13. 1. 2020 18:48

Z ios mi to nejde. Po pridani cisla do kontaktu se mi kontakt nezobrazuje mezi friends on curve ale mezi all contacts. V dalsim kroku pak vyskoci hlaska o chybe a kontaktujte podporu.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 20:26

Přesně tak, tohle nemůže být aplikací, platformou (iOS/Android) či konkrétním mobilem, to musí být chyba přímo v databázi na straně Curve, že některá čísla "najednou" nebere jako uživatele Curve (při rozpoznávání telefonních čísel kontaktů v appce), i když dřív rozpoznání šlo (ještě před využitím Send na dané číslo). Stále se ale spíš kloním k názoru, že to není chyba, ale úmysl Curve (možná nějaké nepovedené testování FUP?). Protože proč by mě (a jiným) zmizelo z Curve kontaktů "Contacts on Curve" přesunem do všech kontaktů "Invite to Curve" (jak píše @Schwarzie) právě a pouze to číslo, na které jsme poslali několik Send plateb, a ostatní Curve kontakty jsou beze změny zachovány?
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod hannys85 13. 1. 2020 22:01

No mě to hlásí chybu i v případě, kdy chci zaslat peníze na jakýkoliv kontakt z mobilu. Už mi to prostě vůbec nevygeneruje ten link, přes který si může dotyčný peníze vyzvednout.
hannys85
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků