Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tomaslany 11. 11. 2018 09:22

Paranoia? Muzes bloknout vsechny sve karty, vydaji ti jine a budes mit mozna zase klidne spani.
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 11. 11. 2018 10:07

alfas123 píše:Aky tajny limit ma revolut?

Limit v Revolutu je na dobití za celý rok, bylo to vidět v aplikaci v profilu, než to odstranili, ale limity tam furt jsou. A byly dost různé, někdo to měl ve statisících CZK, někdo milion i dva. Po překročení účet zablokují a chtějí doložit původ peněz a support to řeší několik dní.
Ladislav_2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 11. 2018 10:57

Dik za info. Dolozit povod penazi nie je problem :-)
Myslel som, ze to bude horsie...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tony321 11. 11. 2018 13:05

Ja som zas čítal na zahraničných diskusiách, že niektorým zablokovali účet (kvôli podozreniu z podvodu - asi ten tajný limit) a Revolut vôbec s nimi nekomunikoval, niektorých aj zablokovali na sociálnych sieťach. Že vraj nemôžu zo zákona komunikovať s klientom/užívateľom, kým im znovu neodblokuju účet.
Tony321
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 11. 2018 13:22

Ak blokuju peniaze, je to asi zle, inak sa mozu ist vypchat :-)
Dik za info
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 11. 11. 2018 13:25

Klid.
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 11. 2018 14:39

@Radek:
Ta pětiletá lhůta, po kterou musí finanční instituce v EU držet údaje klientů po zrušení účtu, je naprosto běžná a týká se asi všech v rámci EU (však tam ten zákon proti finančním podvodům jako důvod zmiňují). V podstatě totéž mi nedávno napsali při rušení účtu na krypto směnárně litebit.eu sídlící v Nizozemí, kde jsem (naštěstí ve velmi malém objemu) s kryptoměnami experimentoval.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 11. 2018 14:54

Vec sa ma tak, ze udaje, ktore zbieraju, lebo im to diktuje zakon, si ponechavaju, ako urcuje zakon a nicia tymto sposobom.
Avsak hodne udajov zbieraju nad ramec, a tie musia vymazat, ked ich clovek poziada. Takze to ma zmysel.
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod noi2 12. 11. 2018 03:34

Pokoušel jsem se dvakrát verifikovat novou AirBank kartu v Curve a nepřišla mi potvrzovací SMS, přičemž mi běžně chodí a u staré karty to šlo bez problémů. Neměl ještě někdo stejný problém? Jak to vyřešit? V IB ani aplikaci ten kód u platby není.
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 12. 11. 2018 23:21

Já mám podobný problém - nejde mi verifikovat novou kreditku HelloBank (stará, kterou jsem měl přidanou a bez problémů verifikovanou, plně funkční, už skončila platnost)
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 13. 11. 2018 02:47

Asi problem se stejnym cislem karty po obnove? Odregistrovali jste tu starou?
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod gekkon 13. 11. 2018 09:04

U sporky ten stejny problem - po obnove karty pro ni neprisla sms. Proste jsem pouzil sms z puvodni karty a bylo to ok.
gekkon
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 13. 11. 2018 10:43

Já se už skoro měsíc nemůžu vůbec přihlásit - nepřichází e-mail s magic linkem. Mám nový telefon (ale už to nejde ani na tom starém. Je třeba udělat něco zvláštního? (Aplikaci jsem přeinstaloval.) Support na mě peče jak na placatej kámen.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 13. 11. 2018 14:47

Koukni do spamu.
tomaslany
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 13. 11. 2018 16:06

Díky, to je ale rada tak pro policajty. :) Ale zřejmě to v něčem takovém bude (ne u mě, ale u Seznamu už by to mohlo být), protože i manuálně poslané verifikační e-maily od Curve (support se konečně rozpohyboval) nedorazily.
drkarel
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků