Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod čulibrk 14. 5. 2019 23:09

to Bancroft: Jo, chybami se člověk učí. Příště se ti to už nestane. Jsou tu tací, kteří zapomněli třeba zase udělat obrat na účtu stálo je to 1000 Kč.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod powery 14. 5. 2019 23:16

Transakce Curve jsou označené jako CRV*. Nově se mi tam s podkladovou kartou HB ukazuje CRV*TPY* Nevíte někdo, o co jde?
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jir.vesely 15. 5. 2019 17:32

Zkoušel jsem to tady všude možně hledat, ale nenašel jsem uspokojující odpovědi... Má někdo zkušenost s tím, co se stane, když například v Rakousku vyberu z bankomatu € přes Curve s podkladovou kartou od Revolut a budu mít kartu nastavenou na EUR? Konverzi provede Revolut, to je jasné. Curve by neměl započítat výběr do toho limitu na zahraniční výběry, když vybírám v "domácí" měně, ale co Revolut? Bude to brát do limitu pro výběr v zahraničí nebo prostě jako platbu? A taky by mě zajímalo, jak funguje to, co nakousl o kousek výše Retron (i když s trochu jinou oblastí). Když vyberu z bankomatu s podkladem KK (konkrétně HB nebo mBank), bude to HB nebo mBank brát jako výběr nebo platbu? Resp. co to udělá s bezúročným obdobím a poplatky? Chápu, že u HB teď asi těžko říct s tou změnou, ale co ta mBank?
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 15. 5. 2019 17:45

mBank - "platba na internetu"
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jir.vesely 15. 5. 2019 18:10

Zajímavé. Takže když takto vyberu v zahraničí, tak dostanu dobrý kurz Curve (do 200 GBP), vratku 1% z kreditky KK a ještě můžu využít bezúročného období? Hádám, že u HB to doteď bylo stejně a dál to sice bude bez poplatku za výběr, ale bude nutné splatit v rámci měsíce.
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 5. 2019 19:53

powery píše:Transakce Curve jsou označené jako CRV*. Nově se mi tam s podkladovou kartou HB ukazuje CRV*TPY* Nevíte někdo, o co jde?

Nic takového se mi při platbách HB kreditkou v blokaci nezobrazuje (naposledy placeno před půlhodinou v Albertu). Tedy to muselo být něco dočasného na straně Curve či HB, případně vloženého obchodníkem či kdoví co :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mareka 16. 5. 2019 15:49

Zaplatil jsem podkladovou kreditkou mBank Eshop, transakce zamítnuta z důvodu nedostatku hotovosti na účtu. Což je nesmysl, na kreditce bylo dostatek peněz.
V Curve se přesto objevila zpráva, že platba proběhla. Naštěstí po cca 5 minutách od reklamace přes chat byla ze strany Curve označena jako zamítnutá a z Curve zmizela.

Zbývá jen otázka, proč to mBank zamítla (v minulosti už jsem provedl opakovaně i platby na vyšší částku).

EDIT: tak odpověď Curve na mou reklamaci byla během deseti minut což velmi kvituji, proč platba neproběhla zůstává otázkou (šlo o bezkontaktní platbu a ostatní pokladny i karty bez problému jely):

Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you've had a decline. We approved the transaction, however the merchant then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then refunded you immediately once the transaction was declined. You should see the reversal appear on your payment card statement in the next 3-5 working days.

It's not clear why it declined; this can sometimes be because the internet connection dropped. It could also be that the card might have been removed from the machine too early.
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 16. 5. 2019 16:06

výjimečně se to stává, také mám tu zkušenost někdy rok a půl zpátky v hotelu
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod razputyn 17. 5. 2019 15:09

Nedari se mi registrovat kreditku UCB Visa AXA Club, pise to hlasku: failed to create funding source. Nesetkal jste se s tim nekdo? Zkusil jsem to ctyrikrat po sobe, vzdy to skoncilo stejnou hlaskou a na kreditce mam ctyri blokace ve vysi 29,71 Kc.
razputyn
Návštěvník

Odeslat příspěvekod powery 17. 5. 2019 15:13

powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod razputyn 17. 5. 2019 16:58

Dik, zkusim ji nejdriv pridat jindy.
razputyn
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Bancroft 17. 5. 2019 17:52

Chystam se poprve pouzit Curve v USA s ceskou kreditkou v CZK, ma nekdo zkusenosti? Predpokladam, ze nejlepsi varianta je platba v USD pokud mi to da na vyber nejakou menu?
Bancroft
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 5. 2019 18:52

Aby ti kurz uplatnila česká banka? Jaký to má pak smysl?
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 17. 5. 2019 19:16

DCC mi v USA moc necpali, nejlepší je nechat navázanou kartu nastavenou na CZK a platit normálně v USD
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mareka 18. 5. 2019 09:51

mareka píše:Zaplatil jsem podkladovou kreditkou mBank Eshop, transakce zamítnuta z důvodu nedostatku hotovosti na účtu. Což je nesmysl, na kreditce bylo dostatek peněz.
V Curve se přesto objevila zpráva, že platba proběhla. Naštěstí po cca 5 minutách od reklamace přes chat byla ze strany Curve označena jako zamítnutá a z Curve zmizela.

Zbývá jen otázka, proč to mBank zamítla (v minulosti už jsem provedl opakovaně i platby na vyšší částku).

EDIT: tak odpověď Curve na mou reklamaci byla během deseti minut což velmi kvituji, proč platba neproběhla zůstává otázkou (šlo o bezkontaktní platbu a ostatní pokladny i karty bez problému jely):

Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear you've had a decline. We approved the transaction, however the merchant then declined it. We charged your card when we approved the transaction, and then refunded you immediately once the transaction was declined. You should see the reversal appear on your payment card statement in the next 3-5 working days.

It's not clear why it declined; this can sometimes be because the internet connection dropped. It could also be that the card might have been removed from the machine too early.


Tak po dvou dnech mi Curve napsal další vyjádření. Dle textu přiznávají chybu na své straně a prý už je identifikována a opravena:

We identified an issue that caused your Curve card to be incorrectly declined and would like to take this opportunity to apologise. We take the reliability of our payment systems very seriously and understand the frustration and embarrassment that incorrect declines can cause.

We want to reassure you that the root cause of the issue has been fixed, and won’t reoccur.
mareka
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků