Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mimonik 29. 6. 2019 17:28

Jo, to je malý limit.
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod komit 1. 7. 2019 16:57

Kartu používám jen krátce,vidím v aplikaci jen ten základní limit £10,000 pro platby ročně.
Chtěl bych limit navýšit na £50,000 ročně. Musím napsat žádost na support,nebo se limit navýší automaticky až se přiblížím tomu limitu £10,000?
komit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jir.vesely 1. 7. 2019 21:41

U mě to šlo automaticky po pár týdnech používání.
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 7. 2019 23:55

U mě je stále limit 10000 GBP ročně i po půl roce používání. Ale to bude asi tím, že zatím skrz Curve celkově mám placeno za necelých 2000 GBP, takže se limitu ještě neblížím a nemají důvod mi ho ještě zvyšovat. Asi tedy reaguji sami na blížící se vyčerpání limitu, ne na dobu využívání jejich služeb.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 2. 7. 2019 09:21

Platby na samoobslužných čerpacích stanicích povolí i bez zvyšování transakčních limitů, jen se o to musí požádat.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod smajlik2 4. 7. 2019 10:14

Objevují se Vám transakce v aplikaci hned po zaplacení a dojde Vám notifikace na mobil taky hned?
Já to mám v posledních dnech dost opožděný, třeba ranní nákup v aplikaci ještě nevidím :-(
smajlik2
Diskutér

Odeslat příspěvekod komit 4. 7. 2019 11:14

smajlik2 píše:Objevují se Vám transakce v aplikaci hned po zaplacení a dojde Vám notifikace na mobil taky hned?
Já to mám v posledních dnech dost opožděný, třeba ranní nákup v aplikaci ještě nevidím :-(


Transakce i notifikace ihned,občas do 1minuty maximálně.
komit
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 7. 2019 13:04

smajlik2 píše:Objevují se Vám transakce v aplikaci hned po zaplacení a dojde Vám notifikace na mobil taky hned?
Já to mám v posledních dnech dost opožděný, třeba ranní nákup v aplikaci ještě nevidím :-(

Zkus:
1) v mobilu v nastavení u aplikace Curve zakázat spořič baterie (různé značky mobilů používají různé typy spořičů a některé mohou tlumit datový tok do/z aplikace, pokud běží na pozadí)
2) když už máš aplikaci otevřenou, tak v záložce Wallet vynutit znovunačtení transakcí tahem prstu od karty směrem dolů (refresh pak platí pro všechny transakce, ne jen pro ty z dané podkladové karty, provede se i pro záložku Timeline)
3) nebo mohlo jít o offline transakci (pokud byla bezkontaktní bez PIN a terminál obchodníka to povoluje) a pak se zobrazí v Curve a reálně strhne na podkladové kartě až za cca 2 pracovní dny (to se mi poslední měsíc stalo 2x v Globusu). Poznáš snadno dle toho, zda už na podkladové kartě bylo strženo či ne.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 4. 7. 2019 16:56

Urcite mi nechodi notifikace pokazde hned a ani v minulosti nechodili pokazde hned, nekdy neprijdou vubec. A nevadi mi to, kdyz appku otevru, tak transakce v historii je, notifikace bych nejradeji vypnul, kdyby to slo.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 4. 7. 2019 18:09

A proč by to jako nešlo notifikace vypnout? Asi nejsi s mobilem a jeho nastavením moc dobrý kamarád :).
U Android mobilů jde v nastavení každé aplikace samosebou notifikace vypnout nebo navíc i určit, jak se mají projevit, zda kromě textu i vibrací, zvukem, led kontrolkou... takže pokud tě Curve oznámení štvou, můžeš je natvrdo vypnout (menu má položky nazvané dle typu mobilu a verze OS, typicky v Nastavení-Správa aplikací-tam najít Curve aplikaci-Oznámení). Nakouslé jablko to má jistě podobně.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 4. 7. 2019 22:46

Tim bych si ale vypnul i oznameni o odstavce a nefunkcnosti. Chci vypnout jen oznameni o transakcich.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 5. 7. 2019 12:51

Jak se udělá aktualizace karty? Stará exspirovala, mám novou se stejným číslem (ale jiným CVV samozřejmě). Jak udělám v Curve aplikaci aktualizaci karty? Nebo musím starou vyhodit a novou znovu zadat a ověřit?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 5. 7. 2019 13:11

Jo novou zaregistrovat.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod goropes 5. 7. 2019 13:18

mám dotaz k možnosti přeúčtování platby na stejnou kartu, ale v jiné měně.
Občas platím po sobě více plateb v různých měnách, jako podkladovou kartu mám nastavenou kk Hellobank a chci, aby se mi každá platba zaúčtovala v původní měně nákupu.
Pro běžné platby u nás samozřejmě v CZK, eur v eur, gbp v gbp...
Akorát to znamená, že si musím pořád hlídat, jakou měnu mám u kk HB nastavenou.
Ve chvíli, kdy se to zaúčtuje na tuhle kartu, ale špatnou měnou, nejde mi to už změnit.
Sice můžu ještě udělat BackinTime na jinou kartu, třeba Revolut a tam nastavit správnou měnu, ale na stejnou kartu, pouze změnit zaúčtovanou měnu, to nevím, jak udělat.
Byl bych rád, kdyby tato vlastnost mohla být doplněna.
goropes
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 5. 7. 2019 13:38

e-osobne píše:Jo novou zaregistrovat.


Ztratím tím historii staré karty?
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků