Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 7. 2019 11:55

Cashback skrz Curve nemůže fungovat, protože v ČR je určen pouze pro ČESKÉ karty, a to navíc jen těch bank, které ho umožňují, což nejsou zdaleka všechny, i když dnes už většina ano (tak mi to bylo řečeno v Albertu a je to minimálně na jeho prodejnách tak, spíše ale všude). To je jeden z důvodů, proč při cashback transakci musí být platba přes kontaktní čip, bezkontakt není funkční (terminál z čipu nejprve ověří vydavatele, zda u něj CB je možný a až pak ho dá k odsouhlasení na displeji). Cashback zkrátka není nároková masová služba, vždyť i z českých vydavatelů platebních terminálů ho umožňuje jen ČSOB, ČS a KB, pokud se to za poslední rok od medializace cashbacku v souvislosti se zrušením hranice 300 Kč pro nákup a navýšením jeho stropu na 3000 Kč nezměnilo. Z větších sítí potravin co umožňují cashback jede Albert či Coop na terminálech ČSOB, Globus pak na KB. Coop je výjimkou v tom, že má stále hranici minimálního nákupu (nyní 200 Kč)-ono tím že je hodně na venkově, kde chybějí bankomaty, v jeho prodejnách je cashback využíván jako alternativa k chybějícímu ATM asi nejvíc.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod e-osobne 23. 7. 2019 16:59

Nedalo mi to a zkusil jsem to dnes v Albertu, podkladova RB Life, tvarilo se to, ze to projde, PIN prosel, pak to napsalo vyndejte kartu jako normalne, ale prodavacka mi rekla, ze se ji na displeji pokladny zobrazilo "nepovolena transakce". V appce Curve o zamitnute transakci zadna informace.
e-osobne
Diskutér

Odeslat příspěvekod MichalosCZ 23. 7. 2019 18:18

Ve středu 17.7. jsem provedl GBIT z kreditky HB na RB Mall. Na mallce se to zaúčtovalo, ale na HB se transakce dosud nevrátila. Mám čekat nebo už to mám řešit? Jak dlouho vám vrácení trvá? Nyní je to 6 dní...
Díky za odpověď
MichalosCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 7. 2019 20:09

@e-osobne:
Musíš se zkrátka smířit s tím co píšu výše, cashback s Curve nemůže jít, protože ani není česká, a dle mého Curve ani službu cashback nepodporuje. Na podkladové kartě fakt nezáleží.

@MichalosCZ:
Ještě počkej, dokud to je méně než 10 pracovních dní, není ke znepokojení důvod...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 7. 2019 11:05

@MichalosCZ:
Ještě doplním svůj poznatek k tvému příspěvku. Já také shodou okolností 17.7. dělal GBIT na RB Mall, a to 2x: jednou s vratkou na Revolut (tam se to v pohodě přičetlo 19.7.) a jednou s vratkou na HB (zatím nepřičteno). Tedy zpoždění bude téměř jistě na straně HB, nikoliv Curve. Proto případnou reklamaci, pokud by se to brzy nenapravilo, směřovat spíš do HB. Ale doufám, že to brzy napraví, už jednu co si vzpomínám to v HB trvalo také přes týden (i když jindy nemají v HB problém to také přičíst už za ty 2 dny jako v Revolut).

EDIT:
Abych hned bez důkazu nekřivdil HB, tak zpoždění samosebou může být i na straně Curve, protože ty dva gbit viz výše jsem toho 17.7. zadával v různých časech, Curve tedy mohla některé zpozdit. No dokud neuplyne víc jak 14 dní, není důvod to řešit. Už i zde několikrát padlo, že to Curve občas zpozdí (jindy jí naopak nedělá problém vratku při gbit na původní kartu připsat prakticky ihned, pak to je na kartě vidět už za 1-2 pracovní dny). Asi dle vytíženosti systému?
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MichalosCZ 24. 7. 2019 22:34

OK, moc díky za odpověď. Jsem trochu klidnější :)
Klidně dej prosím vědět, až se ti vratka zobrazí (třeba SZ). Uvidíme, zda to bude ve stejný den...
MichalosCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 7. 2019 09:54

Dnes už ten gbit ze 17.7. vidím v HB bankovnictví jako vratku a i zůstatek je navýšen, takže nakonec se to vešlo pod 10 dní, jako u mě při gbit zatím pokaždé. Pravda, častější je, že se to vleze do 3 pracovních dnů, no ale zda zpoždění způsobí spíš Curve, nebo banka příjemce vratky, to už zas tolik neřeším :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MichalosCZ 25. 7. 2019 10:14

Ano, já už to také vidím, takže 8. den.
Díky Ti za informace ;-)
MichalosCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomason87 25. 7. 2019 10:19

Neprošel mi výběr Curvou s podkladovou kreditkou HB. To už to zatrhli?
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 25. 7. 2019 10:58

Ne, je to stále stejný problém, STÁLE dokola ho zde opakujeme (v různých vláknech, jako zde, Paysend atd.) a netýká se výbec Curve karty, ale Hello bank. Jde o to, že v systému HB občas "zamrzají" limity pro net platby, zejména po údržbě systémů (a poslední údržba byla v noci na včerejšek). Zkus v IB Hello bank změnit limit net plateb klidně jen o jedinou Kč (kvůli restartu limitu) a pokus zopakuj, velmi pravděpodobně to pomůže.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 25. 7. 2019 15:35

Nyni uz lze pridat i Twisto karta ;)
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes. (vse neomezene za 777kc/mes.)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Equabank, Twisto, ING, Curve , Moneta , atp.)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 25. 7. 2019 15:51

Kdyby tak šlo zase vybírat z ATM (s podkl. Twistem)..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 26. 7. 2019 06:20

Ahoj. Mame v rodine 2 curve karty. Jedna na moje jmeno a druha na jine jmeno. Potrebuji z maji curve odstranit mbank KK a priradit ji pod tu druhou curve. Pod tu druhou curve nejde priradit. Je mozne, ze nejde pod curve priradit podkladova karta na jineho majitele nez je jmeno na curve karte? Drive to bezne fungovalo. Mbank KK jde zpet priradit pod moji curve bez problemu. Nemate nekdo zkusenost? Diky
pivinecek
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 26. 7. 2019 07:30

To už tu řešeno bylo. Není problém ve jménu, ale v tom, že byla přiřazená jinde.
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 7. 2019 08:02

Tak tak, Curve má interní databázi přiřazení a jednou pod nějakou Curve přiřazenou kartu nejde (zatím) přiřadit pod jinou ani po odstranění z původní. Jméno na kartě nehraje roli, to se snad u net plateb ani neověřuje, nebo se mýlím?
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků