Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 31. 10. 2019 11:40

jujec píše:
minarjo píše:Jsem trochu rozčarován z toho, jak poslední týdny u Curve klesá spolehlivost služby GBIT. Nemyslím, že by se v appce neprovedla, to ano. Problém je ale s navrácením částky na původní kartu....


To není problém GBiT, to je problém obecně HB! a účtování vratek na kartu.


Můj problém byl dnes zdárně vyřešen a musím konstatovat, že @jujec neměl pravdu - problém s GBIT refundem v sobotu 12.10. byl na straně Curve, jak mi dnes v odpovědi na dotaz přiznali, cituji:
I can see that were was a system error when we tried to execute this refund. I've now resolved this error and I can confirm that your refund was processed on 31 October and it should be reflected in your bank account within 1 - 5 working days.

Uznávám nicméně názor jujce, že vratky se v Hello bank nezobrazují pokaždé stejně (někdy už druhý pracovní den dopoledne, někdy o pár dní později). Do jaké míry to je Hello bankou a do jaké míry rozptylem, v jakém refundy zasílá Curve, toť otázka (protože i na jiné karty než HB je rozptyl podobný, vsadím spíš na rozptyl Curve zasílání). Zde ale, když to u té mé transakce bylo už přes 14 dní, by to znamenalo, že HB úplně "zapomněla" příchozí vratku zaznamenat a zaúčtovat, a to se mi i na HB zdálo jako silné kafe a jsem rád, že to HB nezavinila :).

Tedy ponaučení: pokud se nedočkáte po Gbit vratky na původní kartu ani za 10-14 dní (a pokud nejde o Twisto, které vratky eviduje bokem, viz výše), tak se stačí obrátit přímo na Curve (chat v aplikaci nebo email) s popisem dané transakce a dne provedení Gbit.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 31. 10. 2019 17:05

Tomason87 píše:Funguje vám v Curve Twisto? podle podpory to při hrazení transakcí háže "do not honour".

jsem na tom stejně, už 2 týdny to reklamuji u twisto i curve, zatím nic
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod jir.vesely 31. 10. 2019 17:30

Mohli byste mi někdo nastínit nějaký praktický důvod, proč dělat GBIT u platby z Twisto karty?
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 31. 10. 2019 18:01

jir.vesely: Typicky v situaci, kdy Curve mám jako jednu kartu pro všechno, ale platí se z ní různé věci, včetně opakujících se plateb. Pak funkce GBIT skvěle nabízí možnost transakci přeúčtovat např. na firemní kartu, protože jde třeba o daňově uznatelný výdaj. Strhne se mi platba za Spotify, ale tu si přeúčtuji na KB. Zaplatím předraženou navigaci, zrovna jsem bez dat = nemohu přepnout kartu, opět přeúčtuji na firemní kartu. Ne všichni používají Curve jen na bonusy ;-)
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod jir.vesely 31. 10. 2019 19:59

No právě proto jsem se ptal. Ale ok, firemní karta smysl dává a to mě nenapadlo. Jinak mě totiž nenapadlo, proč by měl být problém, že na twistu skončilo něco, co chci zaplatit jinou kartou, když to stejně udělám při splácení a to klidně za tu konkrétní položku.
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 11. 2019 16:54

Resetovaly se nekomu obraty pri vymene za novou kartu?
Nebo vymena karty nema nikdy vliv na evidovane utraty?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 1. 11. 2019 18:24

aspoň před hodinou jsem na poště platil CRV/Mall a Crv/Hello (kontaktně) a dosud žádná notifikace ani v Curve aplikaci, ani mailem. Na obou kartách je částka blokována.
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 11. 2019 21:43

1.11. měla Curve celý den zpoždění v promítnutí plateb do appky, a to i přes půl dne. U mě to tak bylo u všech cca 7 plateb (na netu i v obchodech), co jsem prvního s Curve dělal. Vše ale zaúčtováno na podkladové kartě ihned, v appce se to zobrazilo vše zpožděně později navečer až večer. To se občas stane, že historie není v appce online :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pabloson 3. 11. 2019 05:10

tak mam uplne stejnej problem... tj ze tri GBIT v jeden den se mi na kartu vratili jen dva

tri nakupy 22.10 s curve+alza kartou a nasledne pak 26.10 sem behem chvile udelal GBIT techto tri plateb na mbank eshop a do dnesniho dne 3.11 se mi na puvodni kk vratili jen dve platby a ta treti nejvetsi doted na puvodni kartu neprisla :-(, pricemz GBIT provedeny 1.11 na dalsich dvou mensich platbach z 30.10 se uz taky na puvodni kartu pripsal, takze z poslednich peti GBIT mi na puvodni kartu nevratili penize za tu nejvetsi a prostredni polozku (zkontrolovano ze uspesne zauctovanou na nove karte, takze v tuto chvili sem nekolikatisicovej nakup zaplatil dvakrat)

takze jim dam jeste cas par dni a pak se budu muset ozvat curve supportu, kazdopadne je to pro me dost nemile zjisteni, ze je to treba po curve nasledne kontrolovat a platby si manualne v bankovnictvi vyparovat a moje duvera a prvotni nadseni pro tuto sluzbu klesa -> pac tato jejich, budu verit ze chyba v GBIT, ktera neni soude dle prispevku od minarja ojedinela a osetrena, me v pripade nepozornosti, nezkontrolovani a neozvani se, muze stat nemale penize :-(

minarjo píše:
jujec píše:
minarjo píše:Jsem trochu rozčarován z toho, jak poslední týdny u Curve klesá spolehlivost služby GBIT. Nemyslím, že by se v appce neprovedla, to ano. Problém je ale s navrácením částky na původní kartu....


To není problém GBiT, to je problém obecně HB! a účtování vratek na kartu.


Můj problém byl dnes zdárně vyřešen a musím konstatovat, že @jujec neměl pravdu - problém s GBIT refundem v sobotu 12.10. byl na straně Curve, jak mi dnes v odpovědi na dotaz přiznali, cituji:
I can see that were was a system error when we tried to execute this refund. I've now resolved this error and I can confirm that your refund was processed on 31 October and it should be reflected in your bank account within 1 - 5 working days.

Uznávám nicméně názor jujce, že vratky se v Hello bank nezobrazují pokaždé stejně (někdy už druhý pracovní den dopoledne, někdy o pár dní později). Do jaké míry to je Hello bankou a do jaké míry rozptylem, v jakém refundy zasílá Curve, toť otázka (protože i na jiné karty než HB je rozptyl podobný, vsadím spíš na rozptyl Curve zasílání). Zde ale, když to u té mé transakce bylo už přes 14 dní, by to znamenalo, že HB úplně "zapomněla" příchozí vratku zaznamenat a zaúčtovat, a to se mi i na HB zdálo jako silné kafe a jsem rád, že to HB nezavinila :).

Tedy ponaučení: pokud se nedočkáte po Gbit vratky na původní kartu ani za 10-14 dní (a pokud nejde o Twisto, které vratky eviduje bokem, viz výše), tak se stačí obrátit přímo na Curve (chat v aplikaci nebo email) s popisem dané transakce a dne provedení Gbit.
Pabloson
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 11. 2019 06:03

@Pabloson:
Nejprve počkej aspoň 10 pracovních (14 kalendářních) dní od toho problematického gbit, je možné, že ještě dorazí. Mně v druhé půlce října také jedno gbit dorazilo asi až za 6 pracovních dní, zatímco jiná pozdější už dávno byla hotová (90% gbit refundů vidím jako nezaúčtované vratky v Hello bank už další pracovní den kolem poledne). Pak jim klidně napiš, nejlepší je přes chat (v appce otevřeš ten problematický gbit a dole odkaz Contact Curve support, tvůj vzkaz i jeho vyřešení ti dorazí i emailem). Na mou připomínku reagovali do 24 hodin a hned zadali refund manuálně, pak už to bylo v cílové bance hned druhý pracovní den.
A když tak čtu, jak k tomu došlo u tebe, začínám tušit, že problém jejich systému dělá více gbit zadaných uživatelem brzy po sobě. Můj problém byl taky, když jsem zadal po sobě tři gbit během ani ne 2 minut. Tedy asi je dobré mezi gbit nějakou dobu počkat, nedávat to v rychlém sledu, pak to možná bude spolehlivější (samosebou to je jen domněnka).
Naposledy upravil minarjo dne 3. 11. 2019 06:11, celkově upraveno 2
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pabloson 3. 11. 2019 06:09

@Minarjo: dik za rychlou odpoved

jinak udelal sem si podobnej zaver a bylo to presne jak pises: GBIT tri plateb provedenej v ramci cca jedne minuty...

takze do budoucna se budu snazit mit mezi jednotlivejma GBIT rozestup aspon nekolik minut, i kdyz je to to trosku nepohodle pac celej tejden nakupuju prez curve+hb) a pak to o vikendu vsechno behem chvile prehazim na jednotlive karty kam potrebuju, tak to budu halt muset delat v prubehu nasledujiciho pracovniho tydne pri reklamach v tv... co reklama to jeden gbit ;-) a uvidime zda se to tim "uzdravi"
Naposledy upravil Pabloson dne 3. 11. 2019 06:12, celkově upraveno 1
Pabloson
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 11. 2019 06:11

Druhou domněnkou (a taky ne nereálnou) je fakt, že jak ty, tak i já jsme problematický gbit vytvořili v sobotu (ty 14 dní po mně). Je tedy možné, že víkendové gbit (u nichž refund na původní kartu jejich systém možná zpracovává až v pondělí?) mohou rovněž dělat potíže, a je tedy lepší gbit zadávat v pracovní dny. Pro ověření obou domněnek by to chtělo větší vzorek této jejich chyby :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 3. 11. 2019 21:42

Tu Vaší 1. domněnku (více GBIT rychle za sebou) NEPOTVRZUJI:
ve čtvrtek 31.10. jsem provedl 3x GBIT rychle za sebou (z kreditky HB > na kreditku RB MALL), ještě tentýž den byly tyto 3 vratky připsány v HB a následující den zaúčtovány.
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 11. 2019 22:09

Tak samosebou to nebude pokaždé, to by tuto Curve chybu už dávno někdo objevil nejen zde na fóru, přeci jen tuto kartu nepoužíváme jen v naší české kotlině :). Jen že kombinace více GBIT za sebou plus víkend s tím může mít souvislost, že jim to v jejich systémech občas selže, když Pabloson i já jsme oba udělali tři GBIT po sobě a oba v sobotu (14 dní od sebe).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod jujec 4. 11. 2019 14:48

Já dělám běžně klidně i 5-6 GBiT během minuty (na co čekat, že) a nikdy jsem problém neměl....
jujec
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků