Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod bodyczech 30. 10. 2019 10:41

@drkarel: Ano. Vpravo pod magnetickým páskem je logo curve designed in london, pod tím nápis COMMERCIAL a pod ním hologram? debit.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 30. 10. 2019 11:52

Mám BIN 537590 a na uvedeném místě ani nikde jinde na kartě nápis COMMERCIAL nemám.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod noi2 30. 10. 2019 14:13

Já mam dvě, obě 537590, stará černá (ne Black) je Personal (nechal jsem si jí kdysi vyměnit kvůli dobíjení Revolutu) a nová modrá se jménem zezadu je Commercial.
Jinak se to dá taky poznat tím, že když zkusíte dobít Revolut s Commercial kartou, chce poplatek (teda dlouho jsem to nezkoušel, ale cca před rokem to určitě chtělo).
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 30. 10. 2019 14:37

Rozhodující bude nejspíš až některá další cifra za BIN, z toho 5375 90 se evidentně pozná prd. Třeba já, mamka i kamarád máme Curve Blue začínající shodně na 5375 9000 (hezky kulaté druhé čtyřčíslí) a všechny jsou Personal.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod noi2 30. 10. 2019 15:02

Ty moje mají obě taky 5375 9000 a každá jiná.
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 30. 10. 2019 15:14

MirekM. píše:Mám BIN 537590 a na uvedeném místě ani nikde jinde na kartě nápis COMMERCIAL nemám.

Pak to vypadá, že nemáš Commercial.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 31. 10. 2019 10:55

Funguje vám v Curve Twisto? podle podpory to při hrazení transakcí háže "do not honour".
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod noi2 31. 10. 2019 11:01

funguje
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomason87 31. 10. 2019 11:53

tak to asi blokli jenom mě :)
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 31. 10. 2019 12:40

jujec píše:
minarjo píše:Jsem trochu rozčarován z toho, jak poslední týdny u Curve klesá spolehlivost služby GBIT. Nemyslím, že by se v appce neprovedla, to ano. Problém je ale s navrácením částky na původní kartu....


To není problém GBiT, to je problém obecně HB! a účtování vratek na kartu.


Můj problém byl dnes zdárně vyřešen a musím konstatovat, že @jujec neměl pravdu - problém s GBIT refundem v sobotu 12.10. byl na straně Curve, jak mi dnes v odpovědi na dotaz přiznali, cituji:
I can see that were was a system error when we tried to execute this refund. I've now resolved this error and I can confirm that your refund was processed on 31 October and it should be reflected in your bank account within 1 - 5 working days.

Uznávám nicméně názor jujce, že vratky se v Hello bank nezobrazují pokaždé stejně (někdy už druhý pracovní den dopoledne, někdy o pár dní později). Do jaké míry to je Hello bankou a do jaké míry rozptylem, v jakém refundy zasílá Curve, toť otázka (protože i na jiné karty než HB je rozptyl podobný, vsadím spíš na rozptyl Curve zasílání). Zde ale, když to u té mé transakce bylo už přes 14 dní, by to znamenalo, že HB úplně "zapomněla" příchozí vratku zaznamenat a zaúčtovat, a to se mi i na HB zdálo jako silné kafe a jsem rád, že to HB nezavinila :).

Tedy ponaučení: pokud se nedočkáte po Gbit vratky na původní kartu ani za 10-14 dní (a pokud nejde o Twisto, které vratky eviduje bokem, viz výše), tak se stačí obrátit přímo na Curve (chat v aplikaci nebo email) s popisem dané transakce a dne provedení Gbit.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 31. 10. 2019 18:05

Tomason87 píše:Funguje vám v Curve Twisto? podle podpory to při hrazení transakcí háže "do not honour".

jsem na tom stejně, už 2 týdny to reklamuji u twisto i curve, zatím nic
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod jir.vesely 31. 10. 2019 18:30

Mohli byste mi někdo nastínit nějaký praktický důvod, proč dělat GBIT u platby z Twisto karty?
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 31. 10. 2019 19:01

jir.vesely: Typicky v situaci, kdy Curve mám jako jednu kartu pro všechno, ale platí se z ní různé věci, včetně opakujících se plateb. Pak funkce GBIT skvěle nabízí možnost transakci přeúčtovat např. na firemní kartu, protože jde třeba o daňově uznatelný výdaj. Strhne se mi platba za Spotify, ale tu si přeúčtuji na KB. Zaplatím předraženou navigaci, zrovna jsem bez dat = nemohu přepnout kartu, opět přeúčtuji na firemní kartu. Ne všichni používají Curve jen na bonusy ;-)
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod jir.vesely 31. 10. 2019 20:59

No právě proto jsem se ptal. Ale ok, firemní karta smysl dává a to mě nenapadlo. Jinak mě totiž nenapadlo, proč by měl být problém, že na twistu skončilo něco, co chci zaplatit jinou kartou, když to stejně udělám při splácení a to klidně za tu konkrétní položku.
jir.vesely
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 11. 2019 17:54

Resetovaly se nekomu obraty pri vymene za novou kartu?
Nebo vymena karty nema nikdy vliv na evidovane utraty?
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků