Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod suram 18. 12. 2019 17:48

To nevím, co tam koupím za 0,01 GBP?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Prologer 18. 12. 2019 17:53

Mohl bych prosím také požádat někoho, kdo už má Curve Send, aby mi poslal minimální platbu a aktiovoval mi tak službu taky? Peníze za to samozřejmě pošlu na účet. Prosím o SZ, pošlu svoje číslo. Díky moc!

edit: Vyřešeno. Díky moc retronovi!
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 18. 12. 2019 19:36

suram píše:GBIT 13.12. a také zatím nic zpět.

Dnes už GBIT připsán na kreditku HB!
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 18. 12. 2019 19:40

MirekM. píše:EDIT 22:10 - 11. 12. jsem provedl GBiT na 5000,- Kč a jak jsem psal výše stále žádná vratka. U této transakce je ale v HB jen popis CRV*, na cílové kartě GBiTu je popis transakce v pořádku.
V den platby ve výši 5000,- Kč v IB KK HB vidím ještě jednu transakci na necelých 50 Kč, taktéž jen s popisem CRV*, že by byl v tom zakopaný pes při ruční kontrole vratky v HB?

Zakopaný pes v tom asi nebyl, vratka dorazila dnes odpoledne - poslední pátý den z intervalu 1. až 5. dne pro vratku dle odpovědí Curve, co jste zde uvedli (pokud Curve předpokládali 1. pracovním dnem následujícím pracovním den po GBiTu). Kupodivu u vratky je celý název transakce na rozdíl od transakce samotné - výpadek Curve nebo Hallo bank v předávání názvu transakce?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod bodyczech 18. 12. 2019 20:09

Požádal jsem o převedení z programu Curve Rewards na Curve Cashback. Po urgenci se ozvali do 2 dnů a chtěli ujistit, jestli jsem si vědom doby trvání výběru 3 obchodníků pro Blue Card pouze na 3 měsíce. Po mém ujištění, že vím oč běží a následné opětovné žádosti o převedení na novější program cashbacku se již téměř týden nic neděje... Retron zde uváděl dobu na přechod zhruba 1-2 dny. Nutností je údajně odhlásit se a znovu přihlásit, což jsem párkrát udělal, leč bez výsledku. Máte někdo zkušenost, že přechod trval déle?
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 18. 12. 2019 20:33

Já jsem zatím ve fázi, že jsem potvrdil, že to opravdu chci a čekám už tak 3 dny. Předpokládám, že mi nejdřív oznámí, že to provedli.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod noi2 18. 12. 2019 20:50

Dnes jsem před výběrem z ATM zapomněl přepnout z Twista na mKreditku a přesto se podařilo vybrat. Doteď se to Curve snažila strhnout z Twista už 3x bez úspěchu. Už jsem i přepnul na mKreditku, aby to měli z čeho strhnout a stejně se snaží to brát z Twista. V timeline to vůbec není vidět. Jsem zvědav, co bude dál.
Jinak bonus za Lidl dali do Curve Cash hned.
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 18. 12. 2019 20:55

To už tu bylo ale.
dalich píše:Příběh výběru hotovosti s Twistem přes Curve pokračuje a má výsledek. Bo oni furt nic, tak jsem jim napsal proaktivně sám, a dál to pokračovalo zhruba takto:
"Ano, platbu jsme již za vás uhradili, Twisto ji stále zamítá. Napište, na kterou další kartu v Curve to můžeme přeúčtovat."

Předhodil jsem RB Life a dnes to přeúčtovali. Jejich poděkování a konec problému.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 12. 2019 21:07

milanBrno píše:Objasneni:
Dole na radku kde jsou ikonky Vam zmizi ta posledni (cashback) a objevi se Send
Cashback nove naleznete v sekci Wallet v detailu/nastaveni karty Curve Cash.

Tak to jsi Mirku musel mít hodně starou verzi aplikace Curve, pokud jsi tam ještě měl v dolní liště 5 ikon (pravá ikona na služby jako Curve cash). Už minimálně tak 14 dní (možná měsíc?) má aplikace Curve tu ikonu dávno pryč (dole tedy jen 4 ikony, asi uvolnili místo pro nástup ikony funkce Send) a je to jak píšeš v nastavení karty Curve cash. Doporučuji ti používat v mobilu automatické aktualizace v Obchodě play (pokud máš Android), ať nepřicházíš o novinky :).

-- 18. 12. 2019 20:15 --

MirekM. píše:...vratka dorazila dnes odpoledne - poslední pátý den z intervalu 1. až 5. dne pro vratku dle odpovědí Curve, co jste zde uvedli (pokud Curve předpokládali 1. pracovním dnem následujícím pracovním den po GBiTu). Kupodivu u vratky je celý název transakce na rozdíl od transakce samotné - výpadek Curve nebo Hallo bank v předávání názvu transakce?

I já měl některé transakce na Hello kreditce označené po zaúčtování jen Crv* a nic, zatímco před zaúčtováním to bylo celým textem, tedy chyba Hello. Ale na zpracování vratky nemá ten textový řetězec význam. Mám zkrátka vypozorováno, že když jde o Gbit vratku pod 2-3 tisíce (přesnou hranici neznám, možná jde o ekvivalent 100 euro), tak v Hello bank se to projeví hned další den dopoledne a je to tedy zpracované automaticky (jako třeba dnes dopoledne započítané mé Gbit 1830 Kč zadané včera navečer). Pro vyšší částky to ale trvá minimálně o den déle, někdy až o týden a víc. Tebou uvedený limit do 5 dní se týká Curve, ale u ní problém nebývá (i když jednou jsem měl problém, že to Curve skutečně neposlala, to jsem jim psal po cca 15 dnech a omluvili se). Spíš přímo Hello bank ty větší vratky zdržuje (asi to jejich systém fakt vyhodnocuje jako nestandardní a jde to na ruční kontrolu). Tedy Curve to nelze vyčítat a už vůbec nelze uvažovat těch jejich 5 dní - to je odhad Curve, do kdy by to měla banka původní podkladové karty přičíst. Ale v Hello bank byl můj rekord tuším 16 kalendářních dní (12 pracovních), než byla jedna vratka přičtena (to bylo s tou reklamací u Curve, ale i když to v Curve funguje, tak 10 dní není výjimkou). Příště tedy zbytečně nezmatkuj, respektive zmatkuj až za víc jak 14 dní od Gbit :), už to zde bylo zmíněno vícekrát, že to někdy trvá.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 18. 12. 2019 21:39

MirekM. píše:
barnyss píše:Možná tvoji teorii podpořím:
12.12. jsem dělal 2x GBIT na kreditky HB ve výši 9000,- Kč a 12500 Kč, doposud se nic neděje.

Až se ti vrátí nějaká vratka z těch dvou, dej prosím vědět. Mně se doposud vratka nevrátila.

Tak dnes jsem obě vratky obdržel
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 18. 12. 2019 22:18

minarjo: rétore, rozlišuj zmatkování a konkrétní dotaz po předchozím pročtení většiny příspěvků ke GBiTu. Také bych byl rád, kdyby jsi si nehrál na fórech na všeznalého pána boha, který musí všechny poučovat a vychovávat. :-(
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 18. 12. 2019 22:33

Ale taky dělá chyby … např. oslovuje Milana "Mirku". :) (Já nemám na to, abych něco tak dlouhýho četl.)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 19. 12. 2019 03:27

Kdyby slo jen o jmeno, vem to cert, ale ten zbytek...
Zase bere ostatni podle sebe a sve bujne fantazie...(a pritom je uplne mimo)...
Vsechny aplikace mam aktualizovane na nejnovejsi verzi a presto jsem tam mel 5 ikon...(asi lepsi Android)
Telekomunikace: Mobilni internet 20GB za 500kc/mes. + volani za 1kc/min. (neomezene za 200kc)
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Richee, Twisto, ING, Curve)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 19. 12. 2019 04:44

Možná záleží na rozměrech displeje?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 19. 12. 2019 09:57

Tak třeba já mám dole ikonky Card, Timeline, Wallett a Insights. Aktualizováno naposledy minulý týden.
Lenka_2
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků