Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dalich 24. 12. 2019 17:21

Chybička opravena, sorryjako a děkuji.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Prologer 26. 12. 2019 10:05

Zkoušel tím někdo posílat větší částku? Zkoušel jsem 15.000Kc a vždy to skončilo chybou. Zkousel jsem to z 5 různých karet.
Zároveň mi to s tímhle kódem přijde, že se bude jednat o Cash advance. Tak aby to nakonec nebylo některými bankami zpoplatněno.
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 26. 12. 2019 10:59

Při současném kurzu je 15 tis. víc než 500 GBP, pokud se nepletu.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 26. 12. 2019 14:33

aplikace píše kolik je možno poslat, mě to nabízelo 14920
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 26. 12. 2019 18:37

počkám na testování až po svátcích, 22.12. posláno 10 Kč z Twista na jinou Crv/Creditas a dosud samozřejmě nic nepřipsáno.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod bubocz 26. 12. 2019 21:33

U nás poslání na Twisto / z Twisto trvalo asi 3 dny
bubocz
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 12. 2019 22:53

Na debetce Equa bank byla Curve send platba hned následující (pracovní) den dopoledne (platba zaslaná v pátek večer tam byla v pondělí kolem 10h).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 27. 12. 2019 11:59

Já posílal 22.12 z hello bank KK přes curve send peníze na airbank debetku partnerky (při té příležitosti jsem ji zřizoval rovnou curve) a také dosud nic nepřipsáno. Link se dá v detailu platby pořád zrušit,a u platby je status "Waiting for Hana to accept" tak vůbec netuším, zda platba prošla..V IB Hello je platba stále nezaúčtována.
Vám co platba prošla a připsala se na kartu "adresáta" změnil se nějak status v curve aplikaci u samotné send transakce ?
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 27. 12. 2019 12:16

tak ať si Hana otevře Curve / Send a potvrdí akceptaci platby, jinak se to ani nezačne zpracovávat. Pokud to tedy šlo Curve - Curve a ne Curve - zákazník bez Curve / Airbank, číslo karty. Přišla jí někam nějaká notifikace, kde mohla akceptovat přijetí platby?
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 27. 12. 2019 12:49

Přesně tak, ty jsi jí to poslal a ona nepotvrdila přijetí :). To by se pak za 7 dní automaticky zrušilo a tvá blokace by se uvolnila. Je snad jasné, že příjemce musí mít možnost nabízenou platbu přijmout či odmítnout, protože při tom vybírá, na jakou podkladovou kartu to chce přijmout.
Tedy jak je psáno přede mnou, v Curve app musí příjemce otevřít sekci Send, v ní pak zvoneček v levém horním rohu a tam příchozí nabízenou platbu akceptovat a vybrat si podkladovou kartu, na kterou tu příchozí platbu připsat, až tehdy to Curve zpracuje. Jinak s aktivními notifikacemi by Curve měla o příchozí nabízené platbě informovat hned i notifikací, mezi mnou a mamkou to tak fungovalo v pohodě hned.
Naposledy upravil minarjo dne 27. 12. 2019 12:51, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 27. 12. 2019 12:51

Já jsem jí poslal po vygenerování platby přes curve send link a přes ten link provedla jakožto "neklientka" Curve rovnou registraci, zažádalo se o Curve kartu apod. a potom se vložila do aplikace debetka Airbank a měl jsem to za hotové. Čekal bych, že se to automaticky spáruje...
Pod "zvonečkem" není žádná příchozí platba..
Tak už je mi to jasné, tím, že ještě nebyla klientem Curve to tu první platbu (společně s registrací do služby) prostě nespárovalo (příchozí platba se neobjevila pod "zvonečkem".
Naposledy upravil hannys85 dne 27. 12. 2019 12:59, celkově upraveno 2
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 27. 12. 2019 12:54

Ne, musí platbu v menu Send přijmout jak píšeme výše, když už je klientkou Curve (když na její číslo mobilu je evidována appka), jinak se ti platnost linku za 7 dní zruší. Ostatně ta hláška u tebe u odeslané platby mluví za vše.
Pokud tedy ona pod zvonečkem nic nevidí, tak u sebe platbu zruš a zadej na její číslo mobilu (shodné s Curve registrací) znovu, to už půjde. Evidentně nemá Curve vše ještě vychytané, když průběh platby a registrace do Curve se takto překrývají :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 27. 12. 2019 14:15

Další věc je, že takto jste asi těžko mohli uplatnit tvůj promo kód a oba jste tedy zřejmé přišli o 5 GBP.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 28. 12. 2019 11:49

JJ už jsem platby zrušil a nové už prošly v pohodě a objevily se pod zvonkem. Odměnu za registraci máme oba připsanou (připsala se právě ihned po registraci)..
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 29. 12. 2019 11:47

Jen technicky: skrz Curve Send a dvě kreditky by šlo z tý jedný kreditky vytáhnout prachy, ty splatit za měsíc tou druhou kreditkou a tak pořád dokola? Čili ty první prachy už "nikdy" nevrátit?
Vasekpasek
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků