Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 1. 2020 21:43

bodyczech píše:Požádal jsem o převedení z programu Curve Rewards na Curve Cashback. Po urgenci se ozvali do 2 dnů a chtěli ujistit, jestli jsem si vědom všech důsledků... Retron zde uváděl dobu na přechod zhruba 1-2 dny...

Tak nakonec bez dvou dnů a po dvou urgencích trvalo převedení CRV Rewards na CRV Cashback rovný měsíc. Včetně omluvy, že byli výjimečně vytíženi a kompenzací prodloužením trvání zvýhodnění na 6 měsíců. Fair enough.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 1. 2020 22:23

Platíte někdo s Curve na Aliexpress? Nemám s nákupem u Číňanů tolik zkušeností (využito zatím jen 3x, ale teď poprvé s Curve). Je mi divné, že i když k nákupu došlo už 2.12. (šlo jen o pouzdro na mobil, platba lehce přes 3 USD) a pouzdro mi došlo už týden před Vánoci, tak platba stále (i takto po víc jak měsíci) v Curve je ve stavu Pending a na podkladové kartě (debetka Moneta) nebylo stále nic odečteno - přitom dle webu Aliexpress v objednávkách je to vedeno jako uhrazené už ode dne objednávky (tedy už od 2.12.). Je to normální? Díky za zkušenosti.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 8. 1. 2020 08:35

Jo, nikdy zaúčtování tak dlouho netrvalo. Ale kartu Monety nepoužívám.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 8. 1. 2020 11:03

Já to považuji spíše za chybu Curve, že při platbě na Ali mohli mít nějaký kratší výpadek, protože se ani nepokusili z podkladové Monety platbu odečíst, ale na Ali předali info o úspěšné platbě. Ale že by v Curve byli tak laxní a ani měsíc by jim ta platba nechyběla? Vím, že když jde jde jen o 3,04 USD, tak to možná neřeší (jsou vytížení většími věcmi), ale nechce se mi věřit, že bych kvůli laxnímu přístupu resp. vytíženosti Curve měl to pouzdro tedy zdarma :D
Ale jelikož jsem starý poctivec :), tak jsem jim už do Curve teď napsal, ať si u té více než měsíc staré platby udělají pořádek a konečně ji promítnou na podkladovou kartu.
Fakt je mi ale divné, že se neozvali (nebo to manuálně nezkusii zadat k odečtení znova), protože jednou mi psali i kvůli MasterCard cashbacku 5 Kč ani ne 3 dny od jeho obdržení (bonus od MasterCardu za nákup MHD jízdenky Praha v appce PID lítačka přes MasterPass), na kterou podkladovou kartu to mají poslat. Nyní že by jim přes 3 USD nechyběly?

EDIT: Tak na mou připomínku napsanou do chatu aplikace odpověděli velmi rychle (už asi za půl hodiny), platbu museli manuálně zopakovat, skutečně se jim to tam nějak "seklo" a o platbu si na podkladové kartě nepožádali. Zajímavý bug, ale stejně myslím že by to dřív či později zjistili, snad mají nějaké kontrolní mechanismy zaúčtování.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 8. 1. 2020 19:51

Funguje Vám aktuálně Curve send ?
Jinak třetí den čekám na ověření zaslané občanky partnerky, aby konečně mohla začít využívat kartu.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 8. 1. 2020 20:02

Předpokládám, že se dosud nic nezměnilo. Ale protože během roku s tím mělo několik lidí problémy, pro jistotu se zeptám. Pokud mi u podkladové karty skončila expirace a mám již vydanou novou se stejným číslem a jen se změněným exp. datem a CVV, musím tu starou smazat a nahrát novou znovu jako funglovku?
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 8. 1. 2020 23:06

dnes jsem to dělal, stejné číslo karty
odebral - přidal, verifikoval a natáhla si k sobě i transakce té původní
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 9. 1. 2020 00:02

Transakce z původního čísla karty do Curve appky se natáhnou i za situace, kdy nějakou podkladovou kartu z appky smažeš a třeba až za půl roku jí tam znova přidáš, ověřeno u jedné nepoužívané :). Tedy pro historii ve Wallet sekci evidentně má Curve klíč v čísle karty, datum platnosti není pro historii klíčové, stejně jako doba vyřazení karty z appky.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 9. 1. 2020 00:14

Dík za ujištění, v loňském roce s tím hodně lidí mělo problémy, že se jim nechtěly aktualizovat exp. datum a CVV. Na CRV fóru lidi popisovali problémy s updatem podkladovek a bohužel bez výsledného řešení. Ale jak říkáte, tak to naštěstí opravili a funguje to jak má.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 9. 1. 2020 20:38

A už jde zase registrovat (migrovat) jednu kartu mezi více Curve účty?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 10. 1. 2020 00:36

aktuálně mi CRV Send nefunguje, na Xiaomi mám jednu instanci Curve normální a druhou jako duální aplikaci. Nyní se v mojí nezobrazují ani známé kontakty co mají Curve (před nedávnem to fungovalo) v druhé aplikaci se zobrazují. Ze žádné ale nejde Crv send poslat, prý že je něco špatně. Zkoušel jsem různé karty.

Nedávno jsem pořídil Mallku a krouhli odměny. Teď jsem aktivoval KK ČS a najednou nejede Curve :-)
V profilu kódy AliExpress US $19, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 10. 1. 2020 07:44

Tak ona je nyní ke stažení nová verze (iOS), dle které je nyní možné posílat peníze z libovolné karty jakoukoli další. Možná tvůj výpadek souvisel s updatem systémů.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 1. 2020 09:26

@A1rh-:
Také mám shodou okolností Curve na Xiaomi jako duální aplikaci pro 2 různé Curve, nejen moji, v tom problém není (Xiaomi pro obě verze aplikace využívá separátní část paměti, nijak se nepřekrývají - využívám v pohodě u více aplikací).

K Send: mají obě tvé Curve aplikace v Nastavení aplikací v Androidu přístup k telefonnímu seznamu? To asi jo, když už ti to seznam jednou načetlo, já jen zda se nějakým náhodným způsobem přístup nezrušil. Stejně tak v Curve aplikaci v Profile menu (symbol panáčka v záložce Wallet) v nastavení Payment with friends, máš tam zapnuté, aby jsi byl pro tuto funkci vidět? I toto se z různých důvodů mohlo vypnout. A třetí rada: i já při vstupu do záložky Send občas nevidím (zčásti či všechny) ty již dříve rozpoznané Curve kontakty v přední části seznamu (kontakty s logem Curve). Stačí ale dát nad seznamem Refresh požadavek (tah prstem dolů) a Curve to aktualizuje. Ostatně totéž u Curve funguje v záložce Wallet pro historii nedávných plateb, pokud tam třeba nedávná poslední platba ještě není. Pokud nic z toho nepomůže, tak snad už jen komplet smazání všech dat aplikace Curve a opětovné přihlášení/nastavení.

K vazbě konkrétně na ČS kreditku reaguji ve vlákně Česká spořitelna.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 10. 1. 2020 09:43

suram píše:A už jde zase registrovat (migrovat) jednu kartu mezi více Curve účty?

Jako pak posílat peníze z jedné kreditní karty na tu samou kreditní kartu jen zaregistrovanou v jiném Curve účtu? :lol:
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 10. 1. 2020 10:03

To není špatný nápad, i když Suram to takto asi nemyslel :lol:

Taky by mě zajímalo, jestli už opět jde KK odebrat z jednoho Curve účtu a zaregistrovat do jiného Curve účtu. Dříve to tak šlo, pak to zablokovali. Využíval jsem to na sdílení jedné KK mezi mým Curve účtem a Curve účtem manželky.
Milos
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků