Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod taylor729 7. 1. 2020 10:24

S google pay mam zkušenost ze pri platbe nad 500 je platba pri prvnim pipnuti zamitnuta, mobil zobrazi odemykaci obrazovku (i tehdy kdyz je telefon uz odemcen) a po odemceni vyzve k opetovnemu prilozeni, ktere jiz projde.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 7. 1. 2020 10:49

v GPay taky mám, ale do Apple Pay to snad nikdy nešlo (zkoušel jsem to myslím hned ten samý den, co jsem přidával do GPay)

https://support.imaginecurve.com/hc/en- ... oogle-Pay-
Yes you can now add your card to Samsung Pay and Google Pay if you are in the UK. We are working to get Apple Pay working very soon!


-- 7. 1. 2020 11:07 --

Jinak nevíte, co přesně znamená "if you are in the UK"? Fyzicky, IP adresou, nebo poštovní adresou?
hopo.hopo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 1. 2020 11:11

Obávám se že platí to poslední, poštovní adresu u nás evidují (pro zaslání fyzické Curve) a mohou snadno filtrovat, ostatní by bylo manipulovatelné. Ale třeba někdo při výletu do GB vyzkouší :). Každopádně pro zbytek Evropy to mají uvolnit letos, tak snad to bude brzy a nebude třeba toto omezení řešit.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 7. 1. 2020 13:49

taylor729 píše:S google pay mam zkušenost ze pri platbe nad 500 je platba pri prvnim pipnuti zamitnuta, mobil zobrazi odemykaci obrazovku (i tehdy kdyz je telefon uz odemcen) a po odemceni vyzve k opetovnemu prilozeni, ktere jiz projde.


Mám to úplně stejně - telefon Xiaomi Mi9SE.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 1. 2020 16:37

hopo.hopo píše:Jinak nevíte, co přesně znamená "if you are in the UK"? Fyzicky, IP adresou, nebo poštovní adresou?

Asi by to vyplynulo ze širší souvislosti, ale řekl bych, že v tomto případě je myšlen aktuální fyzický pobyt.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 7. 1. 2020 17:56

To prvotní zamítnutí platby nad 500 Kč přes google pay mě taky pěkně vytáčí. Člověk se pak dostává zbytečně do stresu, když je za ním fronta.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 1. 2020 19:06

Google pay zatím nepoužívám (můj mobil nemá NFC, ale nechci ho jen kvůli tomu měnit, je jinak ok). Ale ve frontách obchodů jsem vypozoroval, že hodně lidí si v mobilu nejspíš tu aplikaci Google pay s vybranou podkladovou kartou otevře na popředí displeje a takto mobil k terminálu přikládá (kdy na displeji je vidět vybraná karta). Pak možná vámi zmíněné problémy nejsou.
Naposledy upravil minarjo dne 7. 1. 2020 19:08, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Rosky68 7. 1. 2020 19:08

Curve mám taky v GPay, zřizoval jsem ji v 08/17 a platby mi jedou naprosto bez problémů na první přiložení :o)
Rosky68
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod MirekM. 7. 1. 2020 19:14

Ještě nedávno jsem musel nad 500 Kč také přikládat telefon dvakrát s novým odemčením již odemčeného telefonu. Po poslední aktualizaci OS nebo APP - již si přesně nepamatuji, přikládám jen jednou.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod bodyczech 7. 1. 2020 20:43

bodyczech píše:Požádal jsem o převedení z programu Curve Rewards na Curve Cashback. Po urgenci se ozvali do 2 dnů a chtěli ujistit, jestli jsem si vědom všech důsledků... Retron zde uváděl dobu na přechod zhruba 1-2 dny...

Tak nakonec bez dvou dnů a po dvou urgencích trvalo převedení CRV Rewards na CRV Cashback rovný měsíc. Včetně omluvy, že byli výjimečně vytíženi a kompenzací prodloužením trvání zvýhodnění na 6 měsíců. Fair enough.
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 7. 1. 2020 21:23

Platíte někdo s Curve na Aliexpress? Nemám s nákupem u Číňanů tolik zkušeností (využito zatím jen 3x, ale teď poprvé s Curve). Je mi divné, že i když k nákupu došlo už 2.12. (šlo jen o pouzdro na mobil, platba lehce přes 3 USD) a pouzdro mi došlo už týden před Vánoci, tak platba stále (i takto po víc jak měsíci) v Curve je ve stavu Pending a na podkladové kartě (debetka Moneta) nebylo stále nic odečteno - přitom dle webu Aliexpress v objednávkách je to vedeno jako uhrazené už ode dne objednávky (tedy už od 2.12.). Je to normální? Díky za zkušenosti.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 8. 1. 2020 07:35

Jo, nikdy zaúčtování tak dlouho netrvalo. Ale kartu Monety nepoužívám.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 8. 1. 2020 10:03

Já to považuji spíše za chybu Curve, že při platbě na Ali mohli mít nějaký kratší výpadek, protože se ani nepokusili z podkladové Monety platbu odečíst, ale na Ali předali info o úspěšné platbě. Ale že by v Curve byli tak laxní a ani měsíc by jim ta platba nechyběla? Vím, že když jde jde jen o 3,04 USD, tak to možná neřeší (jsou vytížení většími věcmi), ale nechce se mi věřit, že bych kvůli laxnímu přístupu resp. vytíženosti Curve měl to pouzdro tedy zdarma :D
Ale jelikož jsem starý poctivec :), tak jsem jim už do Curve teď napsal, ať si u té více než měsíc staré platby udělají pořádek a konečně ji promítnou na podkladovou kartu.
Fakt je mi ale divné, že se neozvali (nebo to manuálně nezkusii zadat k odečtení znova), protože jednou mi psali i kvůli MasterCard cashbacku 5 Kč ani ne 3 dny od jeho obdržení (bonus od MasterCardu za nákup MHD jízdenky Praha v appce PID lítačka přes MasterPass), na kterou podkladovou kartu to mají poslat. Nyní že by jim přes 3 USD nechyběly?

EDIT: Tak na mou připomínku napsanou do chatu aplikace odpověděli velmi rychle (už asi za půl hodiny), platbu museli manuálně zopakovat, skutečně se jim to tam nějak "seklo" a o platbu si na podkladové kartě nepožádali. Zajímavý bug, ale stejně myslím že by to dřív či později zjistili, snad mají nějaké kontrolní mechanismy zaúčtování.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 8. 1. 2020 18:51

Funguje Vám aktuálně Curve send ?
Jinak třetí den čekám na ověření zaslané občanky partnerky, aby konečně mohla začít využívat kartu.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 8. 1. 2020 19:02

Předpokládám, že se dosud nic nezměnilo. Ale protože během roku s tím mělo několik lidí problémy, pro jistotu se zeptám. Pokud mi u podkladové karty skončila expirace a mám již vydanou novou se stejným číslem a jen se změněným exp. datem a CVV, musím tu starou smazat a nahrát novou znovu jako funglovku?
bodyczech
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků