Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 10. 1. 2020 18:24

Ad 5 GBP - nastav si to jako podkladovou kartu a někde s tím něco zaplať. Vybrat z bankomatu nelze. Šel by s tím dobít třeba Revolut (platba kartou) a pak to někam poslat, akorát že 5 GBP je pod minimální částkou.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto, Richee, Curve, Revolut, TransferWise, WorldRemit...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 1. 2020 18:27

co se stane, když bude částka transakce větší? Neprojde, nebo se část strhne z jiné karty?
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 10. 1. 2020 18:29

Neprojde.
Naposledy upravil suram dne 10. 1. 2020 18:29, celkově upraveno 1
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 10. 1. 2020 18:29

PatrikChrz píše:co se stane, když bude částka transakce větší? Neprojde, nebo se část strhne z jiné karty?


Nestrhne, platba neprojde.

You can spend your Curve Cash anywhere you like! You will need to have enough points to cover the entire transaction otherwise the payment will not be accepted. You also won’t be able to withdraw cash while your Curve Rewards card is selected in the app.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto, Richee, Curve, Revolut, TransferWise, WorldRemit...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 1. 2020 18:29

PatrikChrz píše:co se stane, když bude částka transakce větší? Neprojde, nebo se část strhne z jiné karty?

Předpokládám že myslíš stav, kdy máš aktivní podkladovou virtuální kartu Curve cash a chceš využít její stav (získaný bonus). Větší platba fakt neprojde (aplikace ti o tom i pošle notifikaci), musíš se do zůstatku Curve cash (nebo jakékoliv jiné podkladové karty) vejít. Pro jednu transakci vždy Curve bere jen jednu (aktuálně aktivní) podkladovou kartu, ať už skutečnou, nebo tu virtuální Curve cash.
Tedy obdobně jako Revolut u měnových složek, tam také nejde jednou platbou využít peníze z více měn.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 10. 1. 2020 19:05

A1rh- píše:aktuálně mi CRV Send nefunguje, na Xiaomi mám jednu instanci Curve normální a druhou jako duální aplikaci. Nyní se v mojí nezobrazují ani známé kontakty co mají Curve (před nedávnem to fungovalo) v druhé aplikaci se zobrazují. Ze žádné ale nejde Crv send poslat, prý že je něco špatně. Zkoušel jsem různé karty.


Mám úplně ten samý problém, curve send mi nefunguje a v aplikaci nemám známý kontakt, který jsem předtím měl. Pokud by se ti to podařilo s podporou vyřešit, tak dej prosím vědět, co dělat..
Mám aktualizováno na nějnovější verzi aplikace, zkoušel jsem promazat data z aplikace i aplikaci přeinstalovat a nic :-( Asi to začali vybraným uživatelům blokovat...A to jsem si nestihl pořádně nic převést :-(

V aplikaci partnerky ten samý problém :-(

Jako za mě je Curve služba na kterou se nedá absolutně spolehnout. Neřeším od začátku nic jiného než problémy s jejich aplikací..Začalo to kdysi mbank kartou u které to vyhodilo po přidání chybu a ta chyba se tam držela celou dobu (nepomohlo vymazání dat, přeinstalace aplikace, nedokázala to vyřešit ani podpora). Potom sem kreditku zrušil. Potom dodnes se mi nepodařilo aktivovat ten vánoční bonus, kdy nabízeli cashback 1% na 3 měsíce. Teď nefunguje curve send. A kartu od partnerky neaktivovali ani po 5 dnech, co se jim posílala ta selfie fotka a doklad...To, že se nedá někdy kartou ani zaplatit o tom už se není třeba ani zmiňovat. Jako platit za tu službu, tak už je to dávno zrušené... Jako fakt hrůza
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 10. 1. 2020 23:34

řekl bych že problém je jen s tou mou druhou kartou, protože na kolegu mi Send prošel v pohodě. Taky ho vidím v CRV kontaktech. Ten co zmizel bych hádal že je nějaký bloknutý v systému, zkusil jsem z profilu té druhé CRV znovu verifikovat telefonní číslo, ale SMS nepřišla. Taky se při verifikaci zobrazilo, že budou posílat SMS na 420 xxx bez + na začátku, i když v profilu je +420 a před verifikací bylo totéž. Tak jsem ho párkrát různě upravil na bez plus, +42 0xxx a zkusil verifikaci. Neprošla, i když pak už se správně všude zobrazilo +420. Zatím tedy nevyřešeno.

Ale každopádně jim tam napiš, jestli máš stejný problém. Když uvidí, že je toho víc, spíš to budou řešit. Takto si řeknou, že to může být u jednoho člověka nějaké špatné nastavení.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300 Kč, Richee 300 Kč, Curve 5 GBP, ExpoBank, Revolut, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod jerry666 11. 1. 2020 00:13

PatrikChrz píše:Jak "vytáhnu" těch 5 liber z cashe?

Na to je super curve send - pošli plnou částku kamarádovi, ten ji hodí na cz kartu = konverze za střed a on ti ji pošle v CZK třeba převodem na účet.
jerry666
Diskutér

Odeslat příspěvekod Schwarzie 11. 1. 2020 10:54

Jen se ujistim. Vyber z ATM s podkladovou RB Mall neni hned urocen, je jen bez bonusu, ano?
Schwarzie
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 11. 1. 2020 12:07

ano, okamžitě úročen je zatím pouze u Unicredit bank (výběr z bankomatu) a asi dle nových podmínek bude v Hello!
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jenda_s 11. 1. 2020 12:24

to retron: myslíš ty podmínky od 1.3. co teď oznámili? Já tam žádnou změnu kromě definice směnných kurzů a zaslání PIN zdarma potenciálně vztahující se k úročení výběrů přes CRV nenašel...
jenda_s
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 11. 1. 2020 12:30

5 liber nestačí, 10 už jde třeba na Revolut (tam je minimální částka na dobití 10 liber), jinak 5 liber jen placením Curve s nastavenou kartou Curve Cash.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 11. 1. 2020 12:59

Stačí, na payment link pro vyžádání platby.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 1. 2020 09:08

A1rh- / hannys85 ohledně odstraňování kontaktů pro službu Curve Send píše:Mám úplně ten samý problém, curve send mi nefunguje a v aplikaci nemám známý kontakt, který jsem předtím měl...
/
řekl bych že problém je jen s tou mou druhou kartou, protože na kolegu mi Send prošel v pohodě. Taky ho vidím v CRV kontaktech. Ten co zmizel bych hádal že je nějaký bloknutý v systému...

Tak potvrzuji, skutečně Curve z nějakého důvodu ze záložky Send v appce odstraňuje ty Curve kontakty (z horní sekce "Contacts on Curve"), kterým bylo už touto službou něco posláno, hranice kolik/kolikrát prozatím není známá. A zvolit telefonní číslo takto odstraněného kontaktu z druhé části (tedy z celého seznamu v Send záložce) nepomůže, to pak Send nepovolí s chybovou hláškou při odesílání, jak popisujete výše. Mně také zmizel kontakt na moji mamku, které jsem od sebe skrz Curve Send poslal zatím (od 20. prosince) 4 platby v souhrnné výši 13100 Kč (100 Kč, dvakrát 5000 a jednou 3000 Kč, napůl v prosinci a lednu). Kontakt zmizel po poslední aktualizaci Curve appky na novou verzi, která má údajně umět poslat přes Send platbu z libovolné na jinou libovolnou kartu, hlavní její účel ale jak to vypadá je tajný FUP na službu Send :(. Zda to takto přiškrtili úmyslně kvůli tajným vnitřním FUP, nebo omylem, to lze samosebou jen spekulovat, ale tipuji to první: evidentně není náhoda, že už takto více lidem byl zablokován právě ten Curve kontakt, na který něco poslali (možná dle pravidla "pošli 3x a dost"? :) ).
Určitě tedy nepůjde o chybu appky, ale o "novinku" spojenou s aktualizací ze strany Curve, ať už je důvod jakýkoliv, třeba jen testování služby z minulosti. Sám sebe (mé číslo ze seznamu) v Send jako Curve uživatele vidím, stejně tak mě tam vidí mamka zkrátka proto, že ve směru ke mně coby příjemci zatím Send použit nebyl. Ale mamku jako uživatelku Send nevidím já, ani ona nevidí sama sebe, zkrátka proto, že už 4x přijala Send platbu viz výše.
Vy ostatní, co nevidíte nějaký Curve kontakt v Send: kolik Send plateb (v jaké souhrnné výši) už daný kontakt od vás (či možná obecně od kohokoliv) přijal? V tom bude nějaký klíč, na který možná půjde přijít.

Sám za sebe na službu Send prozatím kašlu, dokud Curve férově nepřizná, že tam nějaké takové prozatím neveřejné FUP implementovala například ve stylu, že "osoba A může osobě B skrz Send poslat peníze maximálně 3x během posledních 30 dní v maximální celkové výši 500 GBP" či něco podobného, pokud něco takového tedy skutečně implementovali a zatím nezveřejnili. Prozatím zveřejnili jen omezení 500 GBP na jednu platbu, ale to nebude vše, implementovali evidentně víc omezení.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 13. 1. 2020 10:36

ty mamko máš tam asi nějaký problém, kontaktuj podporu, já poslal na jeden kontakt daleko vic a v jedné platbě a žádný kontakt mi nezmizel. FUP je transparentní 500 GBP denně, dokonce se zobrazuje zbývající částka v appce před odesíláním platby a to i v ekvivalentu CZK
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků