Jelikož se mi duplicitní blokace u Curve už také stala (cca 10-14 dní zpět), mohu uklidnit všechny zde postižené tímto problémem, že zaúčtována byla jen jedna z blokací, druhá byla bez zaúčtování uvolněna, aniž bych jim cokoliv psal (stačilo den či dva počkat, než zaslal jejich systém příslušný požadavek k zaúčtování). Že to bude teď stejné samosebou nelze zaručit, nicméně vytvořená double blokace tedy fakt ještě neznamená dvojí zaúčtování, dle té mé zkušenosti.
-- 24. 1. 2020 01:34 --
@jenda_s:
Klidně to zkus. Když jsem to zkoušel já naposled, tak příjemce (bez Curve) na tom linkovaném webu pro příjem platby nemohl platbu na žádnou svou kartu přijmout, vždy to hlásilo po zadání čísla karty nějakou chybu. Takže jsem tu platbu musel v menu Send pod zvonečkem sám zrušit, když byla nepřijmutelná, blokace na podkladové kartě tím byla uvolněna. Nemají tuto službu fakt ještě vůbec vyladěnou...