Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 1. 2020 13:33

Celou citací jsi sem nemusel dávat, to je (a trvale bude) pod tím odkazem incidentu, co jsem postnul výše. Navíc kdo nemá tyto info emaily s poruchami zapnuté, může si je tam zapnout (dole odkaz na Current status, tam Subscribe).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 23. 1. 2020 14:20

Došel další e-mail, celý text v odkazu od minarja na předchozí straně.

Přeložený výtah: Identifikovali jsme hlavní příčinu problému a v současné době pracujeme na implementaci opravy. Ujišťujeme vás, že po provedení opravy budou všechny duplicitní platby vráceny.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod flightmax 23. 1. 2020 14:47

Teď mi poslali mail s tím že platbu vrátí nejpozději do 10 ti dnů. Psal jsem jim zprávu přes aplikaci. Tak snad se to nestane pravidlem neb Curve používám velmi často tam kde mi nefunguje Revolut.
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 23. 1. 2020 14:59

Došel další e-mail, celý text v odkazu od minarja na předchozí straně.

Přeložený výtah: Tento problém byl nyní vyřešen a nyní podnikáme kroky k nápravě všech ovlivněných transakcí.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod __Pavel 23. 1. 2020 15:01

Já platil dneska v Lídlu asi ve 13:15 (podkladová mKreditka-eShop) a podruhé si stejnou částku zablokovali po víc jak hodině. Evidentně jim poučka "když to funguje, tak se do toho neser" nic neříká.
__Pavel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasekpasek 23. 1. 2020 17:12

Taky mám duplicitní blokaci, s podkladovou Twisto. Tak doufám, že to klucí britský nějak vyřešej...
Vasekpasek
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 23. 1. 2020 18:07

Já naopak doufám, že to nevyřešej dřív, než se to zaúčtuje. Vzhledem k podkladovce HB budu mít z jedné platby dvě odměny.
Lenka_2
Diskutér

Odeslat příspěvekod jenda_s 23. 1. 2020 18:21

minarjo píše:@jenda_s:
Teď to není možné vyzkoušet, protože po nedávném upgradu nelze příchozí Send platbu odmítnout ani vybrat kartu příjmu, platba automaticky přijde na Curve Cash kartu (tedy pro nás s nutnou konverzí do GBP). To platí pro uživatele Curve, tedy očekávám, že ten kdo nemá Curve, tomu nelze dokud ji nezřídí teď dočasně nic poslat. Snad Cash brzy vyladí.


když se podívám do curve app, zadám send, normálně můžu vybrat někoho, kdo Curve prokazatelně nemá (tedy mám jeho číslo v seznamu), vybrat částku a následně i kartu. Jen dál jsem neklikal, protož enetuším, co to udělá... Jestli to bude prostě čekat klidně 10 let než si ten dotyčný curve zřídí nebo se to po X dnecg prostě vrátí na moji podkladovou kartu...
jenda_s
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 23. 1. 2020 19:42

Tak to zkus s 1 Kč a pak dej vědět, jak to dopadlo.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 1. 2020 01:30

Jelikož se mi duplicitní blokace u Curve už také stala (cca 10-14 dní zpět), mohu uklidnit všechny zde postižené tímto problémem, že zaúčtována byla jen jedna z blokací, druhá byla bez zaúčtování uvolněna, aniž bych jim cokoliv psal (stačilo den či dva počkat, než zaslal jejich systém příslušný požadavek k zaúčtování). Že to bude teď stejné samosebou nelze zaručit, nicméně vytvořená double blokace tedy fakt ještě neznamená dvojí zaúčtování, dle té mé zkušenosti.

-- 24. 1. 2020 01:34 --

@jenda_s:
Klidně to zkus. Když jsem to zkoušel já naposled, tak příjemce (bez Curve) na tom linkovaném webu pro příjem platby nemohl platbu na žádnou svou kartu přijmout, vždy to hlásilo po zadání čísla karty nějakou chybu. Takže jsem tu platbu musel v menu Send pod zvonečkem sám zrušit, když byla nepřijmutelná, blokace na podkladové kartě tím byla uvolněna. Nemají tuto službu fakt ještě vůbec vyladěnou...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 24. 1. 2020 01:49

Duplicitní blokace byla po cca 18 hodinách v Curve appce refundována.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 24. 1. 2020 01:57

S Curve uz jsem zazil takove kejkle jako ze se jedna platba u obchodnika (fyzicky kartou obchode) provedla o den-dva znovu ve stejne vysi a ta puvodni se za par dni na to zrefundovala. Vsiml jsem si toho podle casu transakce v historii, protoze jsem v tom obchode v dany cas proste nemohl byt. Byt to v nejaky uveritelnejsi cas, tak bych si myslel ze jsem tam platil (jednalo se o nakup svaciny v pekarstvi na metru, kde nakupuju casto ale nepravidelne).
No a aby to bylo jeste zajimavejsi, tak se mi uz dvakrat stalo ze jsem tu prvni platbu stih GBiTovat na jinou kartu, odkud se nicmene uz nezrefundovala a ta opakovana se zauctovala znovu na prvni kartu. Za cca dva-tri tydny po transakci jsem to reklamoval pres appku a vratili to.
Nicmene me desi ze se vubec muze stat aby neco zustalo zauctovane dvakrat. Jednalo se vzdy jen o desitky korun, ale jde o princip. Premyslim ze se na zdvojovani bonusu pres curve vykaslu a budu platit naprimo kreditkou a klidne spat ze mi nekde neutikaji penize.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod flightmax 24. 1. 2020 19:57

Přišel mail
We’re sorry you were double-charged yesterday. We wanted to get in touch to let you know that refunds have now been processed, but can take up to 3 days to reach your account.
We take issues like this really seriously, and have done a full review into how this happened, how we fixed it, and what we’re doing to make sure it doesn’t happen again.
flightmax
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 24. 1. 2020 21:13

suram píše:Duplicitní blokace byla po cca 18 hodinách v Curve appce refundována.

To je sice pěkné, nicméně na podkladové kartě se zatím refundace neobjevila.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 24. 1. 2020 21:56

Přesně tak, taky čekám, kdy se informace od Curve o refundaci objeví na podkladové kartě...
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků