Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 1. 6. 2020 00:05

Ano, stejný terminál ve stejné prodejně. Například 3 platby relativně krátce po sobě (několik minut) - první a poslední platba s cashbackem, druhá bez.
Není to ale těmi více platbami, jindy jen jedna platba, cashback žádný.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 1. 6. 2020 21:57

MirekM. píše:Včera dopoledne jsem psal na support, odpověď za cca 2 hodiny: vratku na kartu, z které se přesouvaly peníze GBiTem museli zadat ručně, měla by se objevit v IB karty do 1-ho až 5-ti pracovních dnů. Otázka zní, co by se dělo nebo spíše nedělo, kdybych na support nenapsal.
Dvojnásobně strženou částku na cílové kartě v APP (fyzicky strženou v IB karty naštěstí jen jednou ve výši GBiTu) vylepšili vratkou na cílovou kartu v APP ve výši GBiTu. Při vratce do APP však zmizelá původní položka na dvojnásobnou částku, tedy v APP je nyní na cílové kartě o částku GBiTu více. :-)
Tuto nesrovnalost v APP již neřeším a jak psal minarjo, sleduji jen co se děje v IB mých karet připojených do Curve.

Dnes se připsala ručně zadaná vratka Curvou z nepovedeného GBiTu do IB karty, z níž byl GBiT proveden. Tedy rychlost, sobota e-mail na support v pondělí vratka fyzicky zpět.
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 13:04

V Penny na Pankráci už asi nebude problém s cashbacky
Přílohy
tmp-cam-1674206665029761587.jpg
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gekkon 2. 6. 2020 14:30

Patriku, ty jsi ďábel ;)
gekkon
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 6. 2020 18:11

Milka zapitá sektem, to bude mít Patrik divokou noc (nebo ráno) :D
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod slavo963 2. 6. 2020 18:17

Umim si predstavit s jakym "usmevem" byly Patrikovi predany presenty :D
Jinak dobre ty :-))
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 20:11

Náhodou paní vedoucí super. Docela mi je jí líto, má (nebo měla, dnes ani včera jsem ho tam neviděl) pod sebou někoho, koho ta práce vyloženě nebaví a nechce se nic učit. A pak přijde někdo, kdo chce službu, kterou chce tak jeden člověk za měsíc. No a protože to neumí, tak to dost zdržuje. Tak se (v rozporu s politikou firmy) rozhodne, že danou službu prostě neposkytne. No a "vynadáno" za to dostane ona (protože její práce je, aby zaměstnanec dělal, co má). Bohužel jiný způsob řešení než stížnost nebyl. Kdyby to byla alespoň prodejna někde v Horních Kotěhůlkách, ale zrovna ta, co mám kousek pěšky od domu.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 2. 6. 2020 20:22

Kam jsi posílal stížnost? Asi budu také muset. V jedné jediné prodejně jsou opakované problémy.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 6. 2020 21:07

Nejdříve přes formulář na německých stránkách - bez reakce, pokud to tedy nezachytil spam filtr.
Tak jsem zvolil těžký kalibr - poslal jsem to klasickou poštou na adresu domů všech třech jednatelů českého Pennymarketu (tj. 2x do Německa, 1 x v ČR; tj. dva německé dopisy, jeden český) dle obchodního rejstříku.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 2. 6. 2020 21:13

To mi přijde hodně přes čáru osobně. Pochopil bych ještě dopis na adresu sídla společnosti, ale ... Ani na tu prodejnu bych nešel, nemám tyhle situace rád, byť jsem "v právu".
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 6. 2020 06:42

Patriku, a proč jsi nevyužil mailovou adresu na českých stránkách? Tam mi normálně reagovali (tedy ne na stížnost). Pravda, asi by se to nedostalo tak vysoko.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 3. 6. 2020 08:39

Jako je asi fakt, že s některými zaměstnanci Penny se jinak jednat nedá, jedna vedoucí mi sama řekla, ať si na ní stěžuji, že jí prostě řekli na školení, že max cashback je 1500 a víc mi nedá. Že mají na vlastních internetových stránkách psáno 3000 a že na jiných pobočkách s tím problém nemají, jí nezajímá.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 6. 2020 09:47

U mne to bylo podobné, až na to, že mi cashback odmítli úplně. Řekl jsem, že si tedy vezmu zboží bez cashbacku, ať mi dá účtenku, že pošlu stížnost s tou účtenkou (aby bylo možné identifikovat prodejnu a pracovníka) na německé ústředí. Zaměstnanec mi řekl, ať si to tam klidně pošlu, tak jsem poslal.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 3. 6. 2020 10:24

Správně jsi to udělal Patriku. Taky bych si něco zasloužil. Já už zaučil aspoň 10 prodavaček Penny jak se zadává na jejich pokladně cash back. :-) Na terminálu často částka 20 Kč, ale já pořád, že tam musí být 3020 Kč, takže storno, červené tlačítko a znovu. Je nutno zadat ..Platba kartou ..... zadat 3000 Kč a zase platba kartou.

Jedné to nešlo, nechtěla si nechat poradit, tak nákup stornovala a šli jsme na jinou pokladnu. Tu jsem si vychutnal, protože byla drzá, ať jdu do bankomatu, tak já zase ať se jde zaškolit. :-)
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ale 3. 6. 2020 10:32

PatrikChrz píše:U mne to bylo podobné, až na to, že mi cashback odmítli úplně. Řekl jsem, že si tedy vezmu zboží bez cashbacku, ať mi dá účtenku, že pošlu stížnost s tou účtenkou (aby bylo možné identifikovat prodejnu a pracovníka) na německé ústředí. Zaměstnanec mi řekl, ať si to tam klidně pošlu, tak jsem poslal.


No a šels pak doufám s tou lahví sektu a čokoladou k pokladně jak minule a chtěl po tom samém člověku opět cashback? :-)
ale
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků