Telefonát z Expobank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod msimcard 12. 8. 2017 00:19

Zdravím,
mám cca 3 měsíce starou zkušenost, že mi volali z Expobank, abych se u nich zastavil na pobočce podepsat Čestné prohlášení o finančních prostředcích. Ptal jsem se, do kdy to má být podepsané a říkala, že to není stanoveno a prý abych se zastavil, až budu mít čas.

A můj dotaz: Je toto opravdu nutné? Máte s tím někdo zkušenost, že tohle je běžný způsob banky, že takhle obvolává klienty, aby jí tam chodili podepisovat dokumenty tohoto druhu? Podotýkám, že u této banky mám založený jen Spořící účet a cca poslední 3/4 roku je tam zůstatek 0 Kč. Smlouvu s nimi mám uzavřenou od března 2014. Předpokládal jsem, že veškeré tyto dokumenty se podepisují při uzavření smlouvy.

Jaký na to máte názor? Jít to tam podepsat nebo to nechat být a neřešit?

Děkuji
msimcard
Diskutér

Odeslat příspěvekod for.ce 12. 8. 2017 05:52

Zakony se meni, tak se meni i smluvni dokumenty, aby to vyhovovalo zakonum. Kazda banka to resi jinak. Je to standard.
for.ce
Diskutér

Odeslat příspěvekod msimcard 12. 8. 2017 09:30

Takže pokud se tam nedostavím to podepsat, tak hrozí maximálně zrušení účtu(vypovězení smlouvy)?
msimcard
Diskutér

Odeslat příspěvekod mnovak72 12. 8. 2017 10:51

Mozna by udelali vyjimku, kdyby nekdo rekl "ok, dobre, zrusime" kdyz odmitnou opis.
mnovak72
Návštěvník


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků