Twisto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Schwarzie 5. 2. 2020 18:55

Manzelka ma uz par mesicu kartu “uspanou” a taky ji ted prisel mail s nabidkou na rok zdarma. Takze misto moji karty za poplatek budem pouzivat jeji zdarma. Super.
Schwarzie
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod noi2 5. 2. 2020 19:00

Ten split je dobrý, pokud potřebujete posunout platbu (bonusy) o další měsíc. Stačí otevřít split před koncem měsíce a potvrdit nebo zamítnout na začátku dalšího. Samozřejmě jsou potřeba dvě Twista.
A taky se tím dá vytvořit víc malých plateb z velké třeba kvůli úroku u Air nebo Equa.
noi2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mareka 5. 2. 2020 20:14

Také potvrzuji nabídku Twisto: jejich kartu mám "uspanou" od září = tarif online.
Občas jsem od té doby využil Snap, dnes mi vyskočila zpráva v aplikaci, že při aktivaci tarifu standard do 12.2. a provedení jedné platby budu mít tarif na rok zdarma.
Žádný mail jsem nedostal, tak jsem poslal v chatu dotaz, zda nabídka platí a obratem mi ji potvrdili.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 5. 2. 2020 20:51

Tak mě teda v Twisto dost naštvali. Dostal jsem tu nabídku na kartu zdarma, jak píšu výše (jako zákazník, co jejich kartu nikdy neměl - tarif online), v emailu žádné info o tom, jak dlouho to zdarma bude nebylo. O kartu jsem tedy požádal, na vyzkoušení, proč ne (změnou na tarif Standard, dle pokynů v emailu). No a teď, po žádosti o kartu, v mém Twisto profilu vidím, že tarif Standard mám zdarma jen do 5.5.2020, tedy JEN 3 MĚSÍCE! To se tedy ve Twisto vytáhli, oni věděli, proč tu dobu vedení zdarma do emailu nepsat :(. Ještě že jde karta pak přechodem zpět na online tarif zdarma uspat.

EDIT: Ve FAQ se dá dočíst toto: První 3 měsíce nabízíme tarify zdarma k vyzkoušení, navíc je možné je kdykoli změnit.
A v tom emailu s nabídkou, co mi poslali, uvedli, že když někde bude psán poplatek 49Kč, že se mě netýká. Je tedy možné, že ty 3 měsíce nastavené automaticky všem (co se zobrazují v profilu) mi ještě později nějak manuálně prodlouží, ale zda a hlavně na jak dlouho, to z emailu s nabídkou zkrátka jasné nebylo... Napíšu jim email a uvidím.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 5. 2. 2020 22:17

Nevím jak ostatní, ale já můžu vždy po měsíčním vyúčtování stáhnout poplatek na nulu, což pravidelně využívám od cca září (mám tarif standard, který opravdu nic moc nenabízí, jak už zde bylo řečeno @Lenka2)
barnyss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mareka 5. 2. 2020 23:18

minarjo píše:Tak mě teda v Twisto dost naštvali. Dostal jsem tu nabídku na kartu zdarma, jak píšu výše (jako zákazník, co jejich kartu nikdy neměl - tarif online), v emailu žádné info o tom, jak dlouho to zdarma bude nebylo. O kartu jsem tedy požádal, na vyzkoušení, proč ne (změnou na tarif Standard, dle pokynů v emailu). No a teď, po žádosti o kartu, v mém Twisto profilu vidím, že tarif Standard mám zdarma jen do 5.5.2020, tedy JEN 3 MĚSÍCE! To se tedy ve Twisto vytáhli, oni věděli, proč tu dobu vedení zdarma do emailu nepsat :(. Ještě že jde karta pak přechodem zpět na online tarif zdarma uspat.

EDIT: Ve FAQ se dá dočíst toto: První 3 měsíce nabízíme tarify zdarma k vyzkoušení, navíc je možné je kdykoli změnit.
A v tom emailu s nabídkou, co mi poslali, uvedli, že když někde bude psán poplatek 49Kč, že se mě netýká. Je tedy možné, že ty 3 měsíce nastavené automaticky všem (co se zobrazují v profilu) mi ještě později nějak manuálně prodlouží, ale zda a hlavně na jak dlouho, to z emailu s nabídkou zkrátka jasné nebylo... Napíšu jim email a uvidím.


Doporučil bych vyčkat, jak to dopadne = jak se informace o poplatku změní.

Jak jsem psal výše, nabídku na bezplatný tarif Standard jsem měl v aplikaci a poté mi jej operátor potvrdil. Ale po změně tarifu z Online na Standard mám v aplikaci stále info, že tarif je zpoplatněn částkou 49 Kč.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod libol 6. 2. 2020 06:08

Vždyť v tom emailu píšou, že je tam poplatek 49 Kč, ale vás se netýká. Jak jasněji už to měli napsat?
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod pivinecek 6. 2. 2020 06:27

Ahoj, jak funguje ta karta? Mam ted jen online ucet a posilam twistu jen faktury a twisto mi faktury zaplati a ja twistu splatim KK mbank. Kdyz budu mit kartu tak budu platit kartou v obchodech a limit se mi bude odecitat z uveroveho ramce a pak vycerpany limit splatim stejne jak u faktur? Jde pripadne prebijet? Nebo jake mate limity na platbu kartou? Diky
pivinecek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mareka 6. 2. 2020 07:46

Úvodní limit mi dali 10 000 a postupně navyšují.

Přebíjet nejde, ale pokud vyčerpám limit/kredit před koncem měsíce (po jehož ukončení pošlou výzvu k úhradě na celou dlužnou částku), lze kteroukoliv platbu (jednotlivě) zvolit a kdykoliv před koncem měsíce (účtovacího období) uhradit = disponibilní částka se navýší o tuto hodnotu zpátky.
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 2. 2020 09:14

libol píše:Vždyť v tom emailu píšou, že je tam poplatek 49 Kč, ale vás se netýká. Jak jasněji už to měli napsat?

Zdravím. Ano, a o to právě jde. V emailu mi napsali, že poplatek 49 Kč když uvidím, tak se mě netýká (nepíšou na jak dlouho, to je první problém). Druhá věc je, že já teď v přehledu mého profilu u tarifu standard vidím místo poplatku zelený nápis "Zdarma do 5.5.2020". Tedy v tom mají trochu hokej -buď tam měli poplatek nechat viditelný a do emailu napsat, jak dlouho se nebude platit, nebo u toho zeleného nápisu Zdarma má být skutečné datum, jak dlouho zdarma, ne jen ty 3 měsíce co platí pro úplně všechny, i bez té emailové nabídky.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 2. 2020 14:43

Už mám odpověď z jejich chatu. Tak i v mém případě (Twisto kartu jsem nikdy neměl, jen online tarif) platí, že bezplatné vedení je na rok. První tři měsíce je při nové aktivaci tarifu s vydanou kartou zdarma pro všechny (dle FAQ), pak mi to bude prodlouženo na rok. Tedy předpokládám, že i ostatní co email dostali to budou mít tak (ti co už kartu mají v neaktivní podobě, těm ten rok psali přímo do emailu).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 6. 2. 2020 15:24

aneb, kdo se moc ptá - moc se doví
nebylo lepší to neřešit a po roce (až by začali účtovat poplatek) se točit na tom, že uvedli, že bude zdarma aniž by uvedli konrk. dobu (dalo se z toho IMHO vytřískat víc)
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 2. 2020 15:28

To by nepomohlo, z odpovědí jasně vyplývá, že na rok to mysleli pro všechny a hlavně že to tak bude vidět i v tom jejich systému (hned po uplynutí 3 měsíců, kdy je nové navýšení zdarma u všech). Zkrátka jen to info že na rok uvedli do emailu jen někomu (evidentně těm, co kartu už mají, jen deaktivovanou přechodem na online tarif).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 6. 2. 2020 17:17

To by teda pomohlo. Jak píšeš, vyplývá to až z té odpovědi. Po vystavení vyúčtování máš ale, jak už tu bylo i zmíněno, možnost snížit poplatek (až na nulu), tak bys jim to prostě s tím odůvodněním snížil na nulu, až by to začli účtovat. Ale teď už máš tu odpověď...
hopo.hopo
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod elinor 6. 2. 2020 18:29

Je nějaká akce na Twisto? A platila by, pokud jsem v minulosti měla a twisto pak zrušila?
elinor
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků