drkarel píše:Nj, ale má výhodu, že je celý "bez nutnosti odhalení tváře".
Ano, přesně tak. Já vím že je to o zvyku, ale vždy když lze něco udělat bez lidského činitele (nejen ve financích), snažím se to dělat tak. Proto Paysend, Twisto, Curve, online sázkové kanceláře... za mě ano (bez živé interakce), ale dobírka na poště ne (hned 2x interakce s živou posťačkou). Ne každý rád své finanční "znalosti" vystavuje před živými lidmi, zvlášť když ve vlákně Česká pošta několikrát padlo, že posťačky bývají zvědavé, hlasitě se diví tomu kdo posílá obálku za desítky tisíc, řeší to nahlas mezi sebou i s klientem atd. U toho by mně trapně bylo, u klávesnice ne
(k tomu ten faktor času, na poštu běžně chodím kvůli korespondenci maximálně tak 3-5x ročně a i to je vždy silný zážitek nejen kvůli frontě)
@Delitzsch:
S výše uvedeným souvisí i tvá připomínka: ano, bez lidského činitele mi to přijde mimo jiné i čestnější právě proto, že svými znalostmi a zálibou nemusím obtěžovat živé posťačky, pro které je podání či výdej takové dražší dobírky vždy silný zážitek (kromě pobočky, kam chodí Patrik podávat i několik zásilek, tam jsou už zvyklé, jak se on sám chlubil
)
---
Jinak doufám (s rychlostí změn u HB
), že u nich nejen Twisto bude dále uznávané. Nicméně může se samosebou stát, se služba Twisto Snap bude opět zpoplatněna, jak to už ostatně dřív u bezplatného online tarifu bylo.